Jannic Geplaatst 16 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2019 16 uur geleden, The Dude zei: Het lukt mij niet om mijn auto aan de UVO app te koppelen. Ik heb het koppelen bij de aflevering samen met de verkoper gedaan. Het betrof een logische stapsgewijze procedure. Maar alle stappen heb ik daardoor niet meer in m'n hoofd zitten. Ik zie de procedure ook niet in de handleiding staan. Als het je niet lukt kom ik toch terug op het advies om de dealer te bevragen. Die doen dat een paar keer per week. Quote
The Dude Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 Helaas pindakaas, werkt bij de e-Niro pas bij modeljaar 20 die begin Q2 uitgeleverd gaan worden. Dus niet op afstand programmeren om voor te verwarmen, ontdooien. "helemaal old school naar buiten" Quote
Vince Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 47 minuten geleden, The Dude zei: Helaas pindakaas, werkt bij de e-Niro pas bij modeljaar 20 die begin Q2 uitgeleverd gaan worden. Dus niet op afstand programmeren om voor te verwarmen, ontdooien. "helemaal old school naar buiten" Das vreemd! Op de site van UVO-connect lees ik toch wat anders. Het zou ook bij de 'gewone' Niro hybride moeten werken. Zie hieronder. Quote
The Dude Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 2 uur geleden, Vince zei: Das vreemd! Op de site van UVO-connect lees ik toch wat anders. Het zou ook bij de 'gewone' Niro hybride moeten werken. Zie hieronder. inderdaad, bij huidige hybride, en ook paar andere modellen werkt het nu al wel gewoon. Maar op de e-Niro modeljaar 2019 dit tot halverwege komend voorjaar worden uitgeleverd is het niet van toepassing. Maar lijkt mij gewoon een stukje software en met een FW update van de auto zou dit natuurlijk ook mogelijk moeten zijn met een 2019 die wel andere connected functies heeft. Quote
Frankeyy Geplaatst 18 December, 2019 Geplaatst 18 December, 2019 Ik hoor net via de klantenservice dat de UVO app nog niet geschikt is voor de E-Niro. Ik krijg dezelfde foutmelding na het invoeren van het VIN. Medio 2020 zou het moeten werken volgens de man die voorlas uit een intern memo Quote
Makio Geplaatst 25 December, 2019 Geplaatst 25 December, 2019 (aangepast) @Frankeyy dus de uvo app doet het niet bij een gloednieuwe Kia e Niro van 2019, terwijl die app daarvoor lijkt te zijn ontworpen (bijvoorbeeld bereik aflezen buiten de auto)? Ik krijg mij eNiro ook niet gekoppeld in de app (VIN nummer wordt niet herkend), maar het lijkt me dat anderen hier op het forum dit nog wel is gelukt met een eNiro...kan iemand (letterlijk) stap voor stap uitleggen hoe je je VIN nummer kunt koppelen in de app? Mijn dank is groot (tot deze app voelde ik me niet als een enorme digibeet). 25 December, 2019 aangepast door Makio Quote
The Dude Geplaatst 25 December, 2019 Geplaatst 25 December, 2019 Die anderen hadden geen eNiro maar hybride. De huidige eNiro bezitters moeten het (vooralsnog wishful thinking) doen met de mijn Kia app. Zie je ook de laadstatus en actieradius. Maar die app is alleen uitlezen data. Ritregistratie werkt wel erg mooi. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.