Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik mag volgende week mijn Kia E-Niro ophalen bij de dealer.
Nu heb ik in mijn auto altijd een compact ritregistatiekastje wat ik in mijn vorige auto's zelf inbouwde.

Hij mag verborgen liggen bijvoorbeeld in het dashboard.

Is er een plek in de Niro waar ik makkelijk bij kom om het kastje te plaatsen en waar ik constante spanning heb en geschakelde spanning ?

Geplaatst

het is ook beter om daarvoor een apart kastje te gebruiken. Ik weet niet hoe het met de MY20 gaat, maar de MY19 laat hier regelmatig steken vallen. Een voorbeeld daarvan is als je je rit eindigt op een plek waar geen GSM-bereik is. Dan stuurt de auto de ritgegevens wel richting server, maar die komen nooit aan omdat er geen bereik is. Bijvoorbeeld omdat je in een parkeergarage op -1 of -2 staat. En als er weer bereik is, dan heeft de auto de gegevens gewist, want ze zijn 'verzonden'. Die rit ben je dan kwijt.

Kan iemand met een MY20 daarmee eens een test doen? Parkeren op -2 en daarna zien of die rit in je ritregistratie staat?

Geplaatst

op een ferry boot ook gekke registraties ;-)

Geplaatst
7 minuten geleden, Hippe lip zei:

het is ook beter om daarvoor een apart kastje te gebruiken. Ik weet niet hoe het met de MY20 gaat, maar de MY19 laat hier regelmatig steken vallen. Een voorbeeld daarvan is als je je rit eindigt op een plek waar geen GSM-bereik is. Dan stuurt de auto de ritgegevens wel richting server, maar die komen nooit aan omdat er geen bereik is. Bijvoorbeeld omdat je in een parkeergarage op -1 of -2 staat. En als er weer bereik is, dan heeft de auto de gegevens gewist, want ze zijn 'verzonden'. Die rit ben je dan kwijt.

Kan iemand met een MY20 daarmee eens een test doen? Parkeren op -2 en daarna zien of die rit in je ritregistratie staat?

my20 is de ritadministratie ook niet erg fijn geeft bv alleen begin en eind tijd en aantal km en topsnelheid weer maar geen begin en eind adres . 

Geplaatst
1 uur terug, Cor van der Linden zei:

Ik mag volgende week mijn Kia E-Niro ophalen bij de dealer.
Nu heb ik in mijn auto altijd een compact ritregistatiekastje wat ik in mijn vorige auto's zelf inbouwde.

Hij mag verborgen liggen bijvoorbeeld in het dashboard.

Is er een plek in de Niro waar ik makkelijk bij kom om het kastje te plaatsen en waar ik constante spanning heb en geschakelde spanning ?

achter het kapje van de zekeringen kast er zitten daar verschillende zekeringen met constante voeding ( +30 ) en geschakelde voeding (+15) even meter en met aftapzehering houders aansluiten .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...