bert111bel Geplaatst 29 Juli, 2020 Geplaatst 29 Juli, 2020 zoals de tittel al laat doorschijnen , welke andere hybrid of plug inn hybrid zouden jullie aankopen mocht je willen veranderen ? zelf ben ik aan het denken over de bmw 2 225 XE ?? nadelen zijn toch wel hoog verbruik ( 6 l/100 km ) en kleine benzinetank ( 36 l ) MAAR daarentegen staat dan een vermogen van 224 pk , 136 benzine + 88 electrisch ... keuzes , keuzel keuzes Quote
olympus Geplaatst 29 Juli, 2020 Geplaatst 29 Juli, 2020 Waarom niet het nieuwe model van de niro dan Bert. Of is dat geen optie voor je misschien. Quote
SMITHEN69 Geplaatst 29 Juli, 2020 Geplaatst 29 Juli, 2020 mijn dochter heef een jong tijmer. BMW 525 automaat bij telling 82 euro per maand. Quote
bert111bel Geplaatst 29 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 29 Juli, 2020 3 uur geleden, olympus zei: Waarom niet het nieuwe model van de niro dan Bert. Of is dat geen optie voor je misschien. tja , heeft niet meer peps dan die dat ik nu heb ... Quote
bert111bel Geplaatst 30 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2020 58 minuten geleden, MetBril zei: Waarom vraag je dit op een Kia forum? omdat ik hier aangemeld ben .... en mogelijk zijn er nog mensen die er aan denken om na de niro iets anders te rijden , zoals misschien de bmw , of de audi of de vw of nog iets anders Quote
gjcvro Geplaatst 30 Juli, 2020 Geplaatst 30 Juli, 2020 Ik heb al vaker zitten kijken naar snellere auto's en het is best leuk. ik heb 4 jaar in een 200pk seat leon rondgereden. leuk, maar voor de extra kosten is het het eigenlijk niet waard. Daarom maak ik elke keer weer een plus/min lijstje met auto's en kies dan heel bewust. De niro stond in 2017 voor mij tegenover een volvo v60 t3. was wel per maand bijna 200 euro duurder, dus uiteindelijk het verstand maar voorrang gegeven. Nu? ik zou graag naar een electrische auto gaan, maar kom er nog niet goed mee weg. polestar 2 zou een kanshebber zijn, kan ook een trekhaak aan. Quote
HenkM Geplaatst 30 Juli, 2020 Geplaatst 30 Juli, 2020 Hier is de Niro vervangen door een Niro. Voor de fun is er een tweewieler (kan wat mij betreft geen auto tegen op). tweede Niro is er gekomen omdat de eerste zo goed beviel . 1 Quote
bert111bel Geplaatst 3 Augustus, 2020 Topic Starter Geplaatst 3 Augustus, 2020 voila , de kogel is door het dak/kerk , mijn volgende ( 18 augustus ) is een BMW 225xe hybrid plug in geworden , ik heb met veel plezier hier meegelezen , wie weet kom ik in de toekomst nog eens meekijken als mij volgende misschien terug een niro word Quote
SMITHEN69 Geplaatst 3 Augustus, 2020 Geplaatst 3 Augustus, 2020 mijn buren hebben hun tweede witte Kia niro gekocht. mijn buur man zei ik heb nog nooit zo'n zuinige auto gehad. mijn vrouw reed er onderlaatst een op 26,9 mee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.