Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
10 uur geleden, Stef919 zei:

Contact gehad met de dealer. Zij blijven erbij dat het de juiste bak is.. Zo kwam hij uit Korea. Kan een nieuwe bestellen voor 250 EUR..

Dat hij zo uit Korea is gekomen wil niet zeggen dat het de correcte bak is. In Korea kunnen ook fouten gemaakt worden. De bak zoals op de foto van Bram E-niro heb ik er bij mij ook in zitten.

Slechte zaak dat de dealer kennelijk niet voldoende kennis heeft van het product dat hij verkoopt (of er niet voor open staat om te leren).

aangepast door BobV78
Geplaatst
3 uur geleden, yvdhaak zei:

Belachelijk. Heb je ze gewezen op dit topic? We kunnen het hier zo weerleggen met een paar man.

Welke dealer is dit?

Helemaal mee eens, we kunnen met minstens 20 man het tegendeel bewijzen.
Leveringen voor die van jou en levereringen die later hebben plaatsgevonden

• 2 weken later...
Geplaatst

Zowel de dealer als leaseplan houden hun poot stijf.. Denk dat ik er maar mee ga leren leven..

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Geplaatst

Dat is echt balen!!!

Zou hij wel onder garantie vervangen worden als hij "per ongeluk" kapot gaat?
Of als de kabel continue te strak wordt opgerold omdat hij anders niet past en daardoor kapot gaat?
Ik zou gewoon een mail sturen dat je het gemeld hebt en dat je niet verantwoordelijk bent voor gevolgschade.

Tot slot zag ik overigens dat de bak die jij hebt gelijk is aan de bak van een gewone niro uit 2018/2019. (https://www.thecarmagazine.com/2018/12/07/2018-kia-niro-sx-touring-road-test/

Geplaatst
2 uur geleden, oldie zei:

Staan er geen pics in de gebruiksaanwijzing

Of in de folder die je gebruikt heb om je keuze te maken? Website. Volgens mij ben jij de enige met deze rare bak.

Geplaatst

Dat je scherm niet kunt opbergen onder de klep lijkt met genoeg reden om jou foute bak te vervangen door de dealer . Daaruit blijkt nl dat het niet de juiste is .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst
8 uur geleden, Bram E-Niro zei:

Dat je scherm niet kunt opbergen onder de klep lijkt met genoeg reden om jou foute bak te vervangen door de dealer . Daaruit blijkt nl dat het niet de juiste is .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit is het juiste antwoord waarmee je naar je dealer kan, @Stef919. Links en rechts van die losse bak zie je in het harde plastic uitsparingen. Die horen ook in jouw losse bak te zitten en die zijn er zodat je het oprolscherm daar op kunt bergen als je dat niet wilt gebruiken, bijvoorbeeld als je wat groots meeneemt in je auto. Dat hebben alle e-Niro’s. Ga maar bij een willekeurige dealer in de showroom kijken achterin. Kijk maar achterin welke andere e-Niro. 

En laat je dealer nou niet zeggen dat ze die inkepingen er wel even voor je in maken, want het gaat erom dat je hieraan kunt zien dat je niet de juiste, originele bak achterin hebt gekregen. Ze spelden je echt wat op de mouw, het is écht onzin dat dit de juiste originele bak is!

Je hebt gewoon recht op de juiste bak achterin waarin je ook gewoon je laadkabel en grannylader op kunt bergen.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

@Stef919 in deze video @ 1m50s  zie je hoe het scherm in de achterbak van deze Canadese uitvoering van de 2019 e-niro  opgeborgen kan worden

https://www.youtube.com/watch?v=leeNVcg0wHc&t=3s

• Like 1
  • Thanks 1
  • 6 maanden later...
Geplaatst

Beetje off-topic, maar weet iemand of je de onderste bak er gemakkelijk uit kunt halen? Is er dan nog meer ruimte beschikbaar? Ik overweeg de aanschaf van een e-Niro.

Geplaatst

ja dat kan heel makkelijk. Maar ik heb het zelf gelaten bij de eerste dubbele bodem. De onderste heb ik laten zitten voor de "bandenset".

Geplaatst

Die onderste bak zou ik er niet zomaar uithalen. Er even uitnemen en daarna terugleggen is natuurlijk geen probleem, maar als je dat onderste stuk leeg laat, dan gat niet alleen de boel die daar ligt flink rammelen, maar ik ben bang dat je lak dan ook beschadigt. En dan kan de boel gaan roesten. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten.

Bovendien denk ik dat er in de winter dan makkelijk condens kan ontstaan omdat je geen isolatie hebt tussen de warme auto en het koude blik van die diepe bodem. Dat kan ook voor de nodige narigheid zorgen… 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...