Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Omdat mijn Niro PHEV in reparatie was (vervangen display) kreeg ik een e-Niro mee.

Wat een feest, wat een power. In één woord: zalig.

Ik reed op de limiter door Staphorst (30 km) en schakelde die uit bij einde 30-zone. Mijn rechtervoet was blijkbaar ongemerkt naar beneden gegaan want ik kreeg me daar een felle acceleratie. Oeps.
Bij het begin van de rijbaan naar de A28 dacht ik: wat gebeurt er bij plank gas ...... . Ik heb 15 jaar een turbo diesel gehad en die kon erg snel accelereren. Maar deze e-Niro doet het nog veel feller. Wat een kracht!

Het is jammer dat de auto geen caravan kan trekken, anders zou ik aan inruilen denken .... :wub:

• Like 1
Geplaatst

Mooie manier om kennis te maken met volledig elektrisch rijden. Als mijn auto weer bij de garage staat voor een beurt (inmiddels alweer 6 keer met die veel te korte intervallen), vind ik het weer een verademing om in de elektrische auto te stappen als ik de fosiele leenauto heb ingeleverd. 

De caravan hebben wij gewoon verkocht en alternatieven gezocht. Voor het geld die we daarmee besparen, hebben we o.a. gewoon eens een camper gehuurd. Dat zouden we zo weer doen, zeker voor die paar weekjes per jaar.

Geplaatst
1 uur geleden, Terp1234 zei:

hebben we o.a. gewoon eens een camper gehuurd.

Hopelijk wel een E-Camper???? ;-)

• Haha 1
Geplaatst
19 uur geleden, HenkM zei:

Hopelijk wel een E-Camper???? ;-)

Ha ha, ja, of nee dus eigenlijk. Ik kijk er naar uit zodra die te huur beschikbaar komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...