Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
9 hours ago, KHdV said:

Vandaag mijn nieuwe logo's binnen gekregen. Binnenkort op de bestaande logo's wrappen.

IMG_20210409_153931.jpg

Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? Ik kan ze nergens vinden... Ben benieuwd naar het resultaat. 

Geplaatst (aangepast)
5 uur geleden, IvdW zei:

Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? Ik kan ze nergens vinden... Ben benieuwd naar het resultaat. 

Ik kwam iemand tegen op facebook die ze kon maken. Als je contact op neemt met Borja Martínez Salaberria dan kan hij ze maken voor je.

https://www.facebook.com/groups/541376299684290/permalink/1054792478342667/?comment_id=1066976393790942&reply_comment_id=1066977680457480&notif_id=1617311398983667&ref=notif&notif_t=group_comment_mention

aangepast door KHdV
Geplaatst

Jammer dat de nieuwe logo's op de auto geplakt worden en niet meer in dat rondje zitten waar het kia logo in zit. Als je dit er dus opplakt is het toch minder mooi dan het originele logo

Geplaatst

Vooralsnog kan de dealer zelf geen nieuwe logo's leveren en plaatsen. Daar kunnen we natuurlijk niet op wachten... :smile: Inmiddels iets gevonden in Amerika met ook goede reviews en voorbeelden van klanten (zie foto nieuwe Sorento met het nieuwe logo).

Gister een setje (zwart/mat silver) besteld via https://www.etsy.com/listing/943038423/new-kia-overlay-logo-stickerdecal-black?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=kia+badge+overlay&ref=sr_gallery-1-2&organic_search_click=1&bes=1&variation0=1759090803&variation1=1759090801

Uiteraard volgt een update/review! :dup:

iap_640x640.2937161896_p6d48kc4.jpg

Geplaatst

Jaren terug heb ik het K-logo op de Venga gezet.

Nu wil ik het op de Rio doen, maar kan de oude logo's er zonder beschadigen niet af krijgen. Probeer het met sterk visdraad, zonder sukses.

Heeft iemand een tip?

Geplaatst
1 minuut geleden, moto zei:

Jaren terug heb ik het K-logo op de Venga gezet.

Nu wil ik het op de Rio doen, maar kan de oude logo's er zonder beschadigen niet af krijgen. Probeer het met sterk visdraad, zonder sukses.

Heeft iemand een tip?

De föhn er ook al opgezet?

Geplaatst

Nee, ik heb de föhn niet gebruikt. Het was nog zomer toen ik het probeerde.

Ga binnenkort weer een poging wagen.

Bedankt voor de tip. De aanhouder wint, zegt men. 

• Like 1
Geplaatst

Alleen een lekker zonnetje is niet voldoende....:cool:, ik haal alles er altijd af met een föhn én visdraad.

Neem niet aan dat dit logo met pinnetjes vast zit (bij m’n Skoda wel)...:unsure:

Geplaatst

Wielen voorzien van nieuwe logo inmiddels. De rest komt later als het droog weer is :-)

De logo's kosten 3 euro per stuk en verzending vanuit Spanje met briefpost was 1.80euro

IMG_20210410_153850.jpg

Geplaatst
17 uur geleden, Ovide zei:

Weet iemand of de wagens die nu worden geproduceerd allemaal het nieuwe logo krijgen ?

Er is nu een productiestop bij Kia om alles om te zetten naar MY22 het is nu wachten op de nieuwe prijslijsten. Dan zitten ook de nieuwe logo's erop.

Geplaatst
57 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Er is nu een productiestop bij Kia om alles om te zetten naar MY22 het is nu wachten op de nieuwe prijslijsten. Dan zitten ook de nieuwe logo's erop.

Enig idee of er naast de nieuwe logo's ook andere wijzigingen worden doorgevoerd bij de MY22 t.o.v. MY2021?

Geplaatst
2 uur geleden, Kruis289 zei:

Enig idee of er naast de nieuwe logo's ook andere wijzigingen worden doorgevoerd bij de MY22 t.o.v. MY2021?

Dealer wist het niet helemaal zeker maar hij ging uit van draadloos android auto/apple carplay

Geplaatst
5 uur geleden, Machlo zei:

Alleen een lekker zonnetje is niet voldoende....:cool:, ik haal alles er altijd af met een föhn én visdraad.

Neem niet aan dat dit logo met pinnetjes vast zit (bij m’n Skoda wel)...:unsure:

Zodra het weer iets beter wordt probeer ik het nog eens.

• Like 1
Geplaatst
12 minuten geleden, moto zei:

Zodra het weer iets beter wordt probeer ik het nog eens.

Hier staat hoe het kan. Met de fohn gaat nog beter.

Geplaatst

Lijkt zo eenvoudig en bij de vorige Kia lukte het mij ook.

Maar bij de Rio is het erg moeilijk om de draad onder het logo te krijgen.

• 4 weken later...
Geplaatst
1 uur terug, Uilke Seinstra zei:

Aliexpress. Alibabba

Daar zijn de nieuwe logo's nog niet te vinden

• 4 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Vandaag de laatste logo's er ook op geplakt :)

Nieuwe logos (1).jpg

Nieuwe logos (2).jpg

Nieuwe logos (3).jpg

aangepast door KHdV
  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 10-4-2021 om 21:58, Ovide zei:

Weet iemand of de wagens die nu worden geproduceerd allemaal het nieuwe logo krijgen ?

ik heb deze week mijn Proceed gekregen en hier zitten nog oude logo's op.

• 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...