Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hoop het voor u! Dat zeggen ze bij ons ook! Maar momenteel nog niet geproduceerd. ook een PHEV GT+ besteld in juni ‘22!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jeetje wat vervelend. Bij mij was de VIN / chassisnummer gisteren reeds bekend dus heb ik goede hoop gekregen dat hij daadwerkelijk onderweg is. Hoop dat jullie gauw ook goed nieuws krijgen. Duurt allemaal veel te lang…

• Like 1
Geplaatst
7 minuten geleden, zei Heilyn:

Jeetje wat vervelend. Bij mij was de VIN / chassisnummer gisteren reeds bekend dus heb ik goede hoop gekregen dat hij daadwerkelijk onderweg is. Hoop dat jullie gauw ook goed nieuws krijgen. Duurt allemaal veel te lang…

Als het VIN nummer bekend is dan zou het nog ongeveer 2 a 3 weken moeten duren. Maar de auto is dan inderdaad geproduceerd en onderweg.

Hier nog altijd geen nieuwe over mijn Dynamic Plusline, besteld in juni 2022...😤

als ik het zo lees is juni misschien een ongeluks maand geweest 😏

Geplaatst

Dat is fijn!! Mag ik vragen welke kleur jullie besteld hebben?

Geplaatst

Dat is fijn!! Mag ik vragen welke kleur jullie besteld hebben?

Rood-Zwart. Mocht van de vrouw geen zwarte auto meer… ;)

• Like 1
Geplaatst

Rood-Zwart. Mocht van de vrouw geen zwarte auto meer… default_wink.png

Haha ik ken het probleem… daarom is het een groene geworden bij ons! Al hoorde we dus vorige week dat deze, zonder geïnformeerd te zijn, een langere levering heeft.

• Like 1
Geplaatst
Op 25-5-2023 om 14:42, zei ErwinSP:

als ik het zo lees is juni misschien een ongeluks maand geweest

Niet voor iedereen: besteld juni 2022, geleverd maart 2023.

Geplaatst

Helaas, net weer bericht van de leasemaatschappij dat de levering is uitgesteld.
Sportage HEV GT-Plus, Infra Red
Besteld 1 oktober, aangegeven levertijden:
begin maart
Eind april
31 juni
en nu verplaatst naar 31 augustus

Helaas nog met de "oude" auto op vakantie

Geplaatst
Helaas, net weer bericht van de leasemaatschappij dat de levering is uitgesteld.
Sportage HEV GT-Plus, Infra Red
Besteld 1 oktober, aangegeven levertijden:
begin maart
Eind april
31 juni
en nu verplaatst naar 31 augustus

Helaas nog met de "oude" auto op vakantie

Balen! Hier dezelfde ontwikkeling. Staat nu op week 31, ik durf hier niet eens meer vanuit te gaan.
Geplaatst

Er is al heel veel geschreven over uitgestelde levering en de onduidelijkheid vanuit KIA. Ik weet uit eigen ervaring hoe vervelend dat is.

Ik wachtte sinds oktober op een PHEV Gt + in de kleur Experience Green en kreeg ook maar geen duidelijkheid. Ik ben aan mijn lokale dealer voorbijgegaan en heb mij beklaagd bij het hoofdkantoor en gevraagd om een oplossing. (Ben al langer klant bij die dealer) Daags daarna werd ik door mijn lokale dealer gebeld en kreeg ik, via de importeur, een optie op een andere kleur die 2 weken later gemaakt zou worden. Dit was begin mei.

Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen. Moet je ic wel van Lunar Silver houden, maar daar kan ik nu beter mee leven dan een onbekende levertijd.

Hieruit blijkt, volgens mij, dat de importeur meer kan zien dan dat ze aangeven, maar kennelijk ook meer kan doen dan ze doen blijken. Een andere kleur zal niet voor iedereen een optie zijn, maar de druk een beetje opvoeren kan geen kwaad.

• 3 weken later...
Geplaatst

Balen! Hier dezelfde ontwikkeling. Staat nu op week 31, ik durf hier niet eens meer vanuit te gaan.

Nou dames en heren, ook wij hebben het verlossende telefoontje inmiddels ontvangen: 30 juni kunnen wij de Sportage ophalen! Al met al ruim 9 maanden gewacht.
Geplaatst
17 uur geleden, zei hannahvg:

Nou dames en heren, ook wij hebben het verlossende telefoontje inmiddels ontvangen: 30 juni kunnen wij de Sportage ophalen! Al met al ruim 9 maanden gewacht.

👍

Geplaatst

Hier ook eindelijk bericht. Volgende week de PHEV GT+ lijn ophalen. De auto is besteld op 17/05/2022, levering is 30/6/2023. Mijn buurman zei "koop nooit een zwarte auto"... en dus werd het experience green.

Geplaatst

Goede kleur keuze en veel rijplezier maar dat zal wel lukken met deze auto.

Geplaatst

Ik stap over van een Lease Niro Dyn Plus HEV augustus 2019 naar een eigen aanschaf Sportage PHEV Dyn Plus vorige week besteld en wordt volgende week 30 juni geleverd in de kleur Lunar Silver. Zo zie je dat een goede relatie met de dealer er altijd wat te regelen is en ik net als de Niro niet maanden hoefde te wachten. Top Hedin Zwaag.

• Like 1
Geplaatst

Ik mag mijn rood-zwarte PHEV GT+ zaterdag ophalen! 12 oktober besteld, dus toch nog binnen de door hen voorspelde 6-9 maanden.

Geplaatst

Ik zie meerdere auto’s geleverd worden en ik krijg dit onderstaande bericht… hebben meer leden van dit forum hiervan gehoord? Besteld 02-07-2022..

72c6b64a8672a93c41643096d69986ff.jpg

Geplaatst
Ik zie meerdere auto’s geleverd worden en ik krijg dit onderstaande bericht… hebben meer leden van dit forum hiervan gehoord? Besteld 02-07-2022..

72c6b64a8672a93c41643096d69986ff.jpg

Jeetje, wat naar… Welke kleur en uitvoering had je ook alweer besteld? Succes met je keuze, vrees alleen dat bij andere merken de situatie niet veel beter is…

Zoals aangekondigd heb ik zojuist mijn rood-zwarte PHEV GT+ opgehaald… Ik post daar wel foto’s van zodra ik de Etsy stickers over de logo’s geplakt heb, maar dat gaat hem dit weekend niet worden…

Geplaatst

Jeetje, wat naar… Welke kleur en uitvoering had je ook alweer besteld? Succes met je keuze, vrees alleen dat bij andere merken de situatie niet veel beter is…

Zoals aangekondigd heb ik zojuist mijn rood-zwarte PHEV GT+ opgehaald… Ik post daar wel foto’s van zodra ik de Etsy stickers over de logo’s geplakt heb, maar dat gaat hem dit weekend niet worden…

Een PHEV GT+ in experience green! Ik krijg een naar gevoel dat de dealer er zelf onderuit wil door de fout te maken om de inruil te mooi vast te zetten 1 jaar geleden.

Geplaatst
2 uur geleden, zei MaikelHer:

Ik krijg een naar gevoel dat de dealer er zelf onderuit wil door de fout te maken om de inruil te mooi vast te zetten 1 jaar geleden.

Dat zou wel erg schandalig zijn.

Geplaatst

Wat rot voor je! Wel een rare mail van de dealer. Ze kunnen geen info zien, dus waarom dan wel een aanname doen dat je auto dit jaar niet meer komt. Ze kunnen max 6 weken vooruit kijken toch??

• Like 1
Geplaatst
Wat rot voor je! Wel een rare mail van de dealer. Ze kunnen geen info zien, dus waarom dan wel een aanname doen dat je auto dit jaar niet meer komt. Ze kunnen max 6 weken vooruit kijken toch??

Precies! Ook zeggen ze dat KiaNL niks kan zien terwijl ik van andere hoor en lees dat KiaNL uiteindelijk wel de voorraad beheert en kan inzien waar er evt een vrij komt in welke kleur dan ook! Dus er moet meer spelen lijkt mij…!?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...