Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen allemaal

Op 17 augustus 2023 hebben wij een ( infra red )Kia Sportage PHEV DynamicPlusLine besteld.

De bedoeling was gezien de levertijden om de auto in het voorjaar 2024 afgeleverd te krijgen. 

Eind augustus/begin september kregen wij bericht dat de auto in oktober binnen zou komen.

Ik heb nog gevraagd 2023 of 2024, maar het was toch echt oktober 2024.

Gisteren hebben wij afgesproken dat wij de auto 20 oktober kunnen ophalen, ik ben even bij de garage langs geweest en hij staat er echt.( zie foto )

Het is voor ons een raadsel waarom dit zo snel kan, maar zijn er wel blij mee.

Kia Sportage 2023.jpg

• Like 2
Geplaatst

Oktober 2023 dus. Je schrijft 2024.
Zie er goed uit

Ik heb 18augustus besteld een Infa Red
PHEV gtplus line.
Wordt al 15 nov geleverd. Zal wel net een serie red geproduceerd zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Goedemorgen allemaal

Op 17 augustus 2023 hebben wij een ( infra red )Kia Sportage PHEV DynamicPlusLine besteld.

De bedoeling was gezien de levertijden om de auto in het voorjaar 2024 afgeleverd te krijgen. 

Eind augustus/begin september kregen wij bericht dat de auto in oktober binnen zou komen.

Ik heb nog gevraagd 2023 of 2024, maar het was toch echt oktober 2023.

Gisteren hebben wij afgesproken dat wij de auto 20 oktober kunnen ophalen, ik ben even bij de garage langs geweest en hij staat er echt.( zie foto )

• Like 1
Geplaatst
2 uur geleden, zei Martinus1957:

Goedemorgen

Dat lukte niet, hoe zou je dat dan kunnen doen.?

Ja, stom. Ben denk ik in de war met een ander forum. Ik kan het hier ook niet vinden; sorry.

Geplaatst
Ja, stom. Ben denk ik in de war met een ander forum. Ik kan het hier ook niet vinden; sorry.

Editen kan maar een beperkte tijd volgens mij.
En dan misschien ook alleen maar zo lang er geen nieuwe reacties is, om de integriteit van een thread te bewaren.
  • Thanks 1
Geplaatst
Goedemorgen allemaal
Ik heb nog gevraagd 2023 of 2024, maar het was toch echt oktober 2024.

KiaSportage2023.thumb.jpg.c98afb5908d263c2c816e7fffcecdad3.jpg

Heb je hem inmiddels?
Foto’s zouden mooi zijn. Kan ik al kijken wat ik kan verwachten
Geplaatst

Ik zou bij de dealer wel even klagen over die lelijke zwarte vlek op je nummerplaat....

• Like 1
  • Haha 3
Geplaatst

Inmiddels heb ik hem bijna een jaar en heb ik 75000 gereden, erg fijne auto op lange afstand. 

Moet zeggen dat ik hem wel erg onzuinig vind. 8.7l/100km en rijd ik naar Duitsland dan 10.5/100 natuurlijk wel door rijden op de autobahn. 

Verder geen opmerkingen. 

Top auto voor het geld.

• 3 weken later...
Geplaatst

Half februari dit jaar is mijn Sportage PHEV GT-PlusLine 1.6 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld door de leasemaatschappij. Gisteren bericht gekregen van de dealer dat ik 23 november eindelijk mag instappen. Werd tijd na ruim 9 maanden ....... 😴

Iemand nog tips waar ik op moet letten bij de aflevering? Aandachtspunten?

Geplaatst
1 uur geleden, zei The Farmer:

Half februari dit jaar is mijn Sportage PHEV GT-PlusLine 1.6 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld door de leasemaatschappij. Gisteren bericht gekregen van de dealer dat ik 23 november eindelijk mag instappen. Werd tijd na ruim 9 maanden ....... 😴

Iemand nog tips waar ik op moet letten bij de aflevering? Aandachtspunten?

En toen werd het ineens 15 november levering ....... 😀 

Geplaatst
24 minuten geleden, zei The Farmer:

En toen werd het ineens 15 november levering ....... 😀 

Soms zit het mee :-) 

• Like 1
Geplaatst

Bij mijn lease maatschappij leveren ze alles wat tussen 15 nov en 31 dec valt pas in januari uit, vandaar dat ze die van jouw waarschijnlijk naar voren hebben gehaalt.

Geplaatst
3 minuten geleden, zei Kenniani:

Bij mijn lease maatschappij leveren ze alles wat tussen 15 nov en 31 dec valt pas in januari uit, vandaar dat ze die van jouw waarschijnlijk naar voren hebben gehaalt.

Klopt helemaal. Werd er vandaag over gebeld door de dealer. Door alle leveringsperikelen is er nagenoeg bijna geen leasemaatschappij meer die deze norm nog hanteert zei mijn contactpersoon, maar deze leasemaatschappij dus wel. Dan maar eerder 👍🏼

Geplaatst

Vraagje, begin juli 2023 Sportage dynamicline besteld. Levering verwacht februari 2024.

Wordt deze auto met de vorige specificaties geleverd of met die zoals vermeld in de nieuwe prijslijst?

Geplaatst
Op 23-10-2023 om 19:41, zei MisterBenkie:

Inmiddels heb ik hem bijna een jaar en heb ik 75000 gereden, erg fijne auto op lange afstand. 

Moet zeggen dat ik hem wel erg onzuinig vind. 8.7l/100km en rijd ik naar Duitsland dan 10.5/100 natuurlijk wel door rijden op de autobahn. 

Verder geen opmerkingen. 

Top auto voor het geld.

8.7l/100km met een HEV? Mijn huidige Kia Sportage 2.0 Executive uit 2011 loopt al 8.8l/100km

Geplaatst
Op 23-10-2023 om 19:41, zei MisterBenkie:

Verder geen opmerkingen. 

Top auto voor het geld.

Heb je ook al 5 keer onderhoud gehad? Want elke 15000 KM onderhoud toch?

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...