Smollie Geplaatst 1 Mei, 2022 Geplaatst 1 Mei, 2022 Hybride / plug-in links , milde hybride midden Quote
Johan Schaap Geplaatst 1 Mei, 2022 Geplaatst 1 Mei, 2022 Hybride / plug-in links , milde hybride midden Voor de kijkers links, voor de bestuurder rechts. Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk Quote
Petri Geplaatst 1 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2022 Hier een foto van een hand geschakelde Kia stond in de showroom van mijn dealer misschien heeft het daarmee te maken. en die tweede foto bij een andere dealer is ook een hand geschakelde Quote
Rick Geplaatst 2 Mei, 2022 Geplaatst 2 Mei, 2022 Daar snap ik indd geen .... van haha. Ligt misschien aan de druk of fabriek, kan me hier geen logische reden voor bedenken. Quote
Petri Geplaatst 11 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2022 Heerlijke morgen gehad heb mijn Kia Sportage afgehaald en wat rijdt hij heerlijk. Verheug mij op het weekend lekker toeren. 1 Quote
Geer00 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Gefeliciteerd met deze wel zeer fraaie aanwinst. Quote
ChrisMichel Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Gefeliciteerd met je nieuwe bak en vooral veel veilige kilometers !! Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Prachtige Bak hoor, heb er tot nu toe nog niet 1 zien rijden, maar mooie foto's zeggen ook veel, wat zal je genieten. Had je hem vanmorgen ook gehaald als het had geregend ? Quote
Petri Geplaatst 11 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2022 Zojuist, zei BarneyRubble: Prachtige Bak hoor, heb er tot nu toe nog niet 1 zien rijden, maar mooie foto's zeggen ook veel, wat zal je genieten. Had je hem vanmorgen ook gehaald als het had geregend ? Ja hoor hij zal ook wel super rijden in de regen maar met de zon vanmorgen was natuurlijk super panorama dak klasse Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 (aangepast) 3 minuten geleden, zei Petri: Ja hoor hij zal ook wel super rijden in de regen maar met de zon vanmorgen was natuurlijk super panorama dak klasse Ik bedoelde eigenlijk dat hij keurig gepoetst in de showroom op je zat te wachten, als je dan direct in de regen moet gaan rijden dan kan je daar best van balen ( zoals ik denk ) Lees ff mijn bericht op de Rijervaring topic 11 Mei, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Smollie Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Prachtige Bak hoor, heb er tot nu toe nog niet 1 zien rijden, maar mooie foto's zeggen ook veel, wat zal je genieten. Had je hem vanmorgen ook gehaald als het had geregend ?Ik heb er ook nog geen zien rijden in België . Eigenlijk wel benieuwd hoeveel er al zouden ingeschreven zijn ! Weet iemand misschien waar dat terug te vinden is ?? Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 (aangepast) Hier zie je de verkoopcijfers van o.a januari 2022. Bij de Kia Sportage staat bij Januari 91 registratie's . Bekijk hier de rest. https://bovag.nl/pers/cijfers/personenauto/verkoopcijfers-personenauto-s-naar-merk-model-per Autoverkopen-januari-2022(1).pdf 11 Mei, 2022 aangepast door BarneyRubble 1 Quote
Petri Geplaatst 11 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2022 31 minuten geleden, zei BarneyRubble: Hier zie je de verkoopcijfers van o.a januari 2022. Bij de Kia Sportage staat bij Januari 91 registratie's . Bekijk hier de rest. https://bovag.nl/pers/cijfers/personenauto/verkoopcijfers-personenauto-s-naar-merk-model-per Autoverkopen-januari-2022(1).pdf 185 kB · 5 downloads Quote
Petri Geplaatst 11 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2022 Mooi die verkoop cijfers een leuke bijlage Bedankt Quote
Gast RobertC Geplaatst 13 Mei, 2022 Geplaatst 13 Mei, 2022 En hierbij wat foto’s van onze nieuwe PHEV gt-line. Quote
kras Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 En hier de overige foto's. Rij ervaring zal ik binnenkort in een ander topic plaatsen. Quote
Geer00 Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 (aangepast) Ik heb minder fraaie bakken gezien zeg! Brute voiture ............... 18 Mei, 2022 aangepast door Geer00 Quote
Mave Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 38 minuten geleden, zei kras: Oud en Nieuw Ziet er erg mooi uit, heb jij de chroom accenten gewrapped ? Is e erg mooi gedaan op de foto’s. Quote
A-Kia Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 33 minutes ago, kras said: En hier de overige foto's. Rij ervaring zal ik binnenkort in een ander topic plaatsen. Super man!!! Gefeliciteerd, ziet er goed uit. Quote
kras Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 50 minuten geleden, zei Mave: Ziet er erg mooi uit, heb jij de chroom accenten gewrapped ? Is e erg mooi gedaan op de foto’s. Deze zijn niet gewrapped, alles is gespoten. Ben zeer tevreden met het resultaat. Quote
Petri Geplaatst 18 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2022 Gefeliciteerd, ziet er goed uit heerlijk en mooi om te zien dat er steeds meer verschillende variaties en kleuren in de topic komen. Succes ermee Quote
BarneyRubble Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 2 uur geleden, zei kras: En hier de overige foto's. Rij ervaring zal ik binnenkort in een ander topic plaatsen. Je zal deze variatie niet zo snel tegen komen, hij is best uniek, vet hoor, gefeliciteerd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.