gjklasens Geplaatst 6 Februari, 2024 Geplaatst 6 Februari, 2024 https://shop.vipautoaccessories.com/products/2023-kia-sportage-emblem-overlays?variant=42781478125808Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
BarneyRubble Geplaatst 6 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2024 (aangepast) 4 uur geleden, zei Renzo4000: Aangezien het interieur maar weinig mogelijkheden heeft voor een telefoonhouder ben ik benieuwd welke houders jullie gebruiken. Ik wil het liefste de telefoon rechts naast het navigatiescherm middels een houder die vast klikt in het ventilatierooster maar die is erg klein. Iemand goede oplossingen hiervoor gevonden? Ter verduidelijking; ja ik weet dat er een draadloze oplaad mogelijkheid is of dat je gebruik kan maken van AA of AC maar ik wil bijv flitsmeister open hebben staan naast de navigatie via AA op het interne scherm. Zal morgen een foto van de mijne plaatsen, past ik elk rooster en zit goed vast, ik heb hem zelf in het linkse rooster zitten links van het stuur zodat ik zelf ook meldingen kan doorgeven en bevestigen, wel zo netjes. Of je moet voor de speciaal gemaakte Brodit houder gaan voor de sportage, past naadloos naast het navigatiescherm 6 Februari, 2024 aangepast door BarneyRubble 1 Quote
Z61 Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 Fitcamx Dash CAM 2160P+1080P Suitable for Kia Sportage 2022 2023 (5th Gen), OEM UHD 4K WiFi Car Camera, Night Vision, Loop Recording, G-Sensor, WDR, Plug & Play, 128GB Card https://amzn.eu/d/bsv05Cf Hi everyone, I'm still waiting to get my sportage, but I plan on buying this when it arrives. What do you think? Quote
PhaseShifter Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 9 uur geleden, zei gjklasens: https://shop.vipautoaccessories.com/products/2023-kia-sportage-emblem-overlays?variant=42781478125808 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Naar dit soort stickers heb ik ook gekeken, maar het feit dat hoekjes los gaan laten bij poets en wasbeurten, deed mij beslissen om toch maar de logo’s zelf te gaan wisselen voor zwarte. Hou wel in gedachten dat bovenstaande leverancier aanbiedt voor USA gefabriceerde auto’s. Die wijken af in maatvoering van carrosserie lengte, bumper type en iets met de achterklep! Quote
PhaseShifter Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 1 uur terug, zei Z61: Fitcamx Dash CAM 2160P+1080P Suitable for Kia Sportage 2022 2023 (5th Gen), OEM UHD 4K WiFi Car Camera, Night Vision, Loop Recording, G-Sensor, WDR, Plug & Play, 128GB Card https://amzn.eu/d/bsv05Cf Hi everyone, I'm still waiting to get my sportage, but I plan on buying this when it arrives. What do you think? Looks good, i will check the cover in my 2023 PHEV. 1 Quote
gjklasens Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 Naar dit soort stickers heb ik ook gekeken, maar het feit dat hoekjes los gaan laten bij poets en wasbeurten, deed mij beslissen om toch maar de logo’s zelf te gaan wisselen voor zwarte. Hou wel in gedachten dat bovenstaande leverancier aanbiedt voor USA gefabriceerde auto’s. Die wijken af in maatvoering van carrosserie lengte, bumper type en iets met de achterklep!Je kunt ook plastidip gebruiken. Had ik bij mijn vorige auto ook gedaan. Werkt ook primaWel de echte gebruikenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
cismo14 Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 8 uur geleden, zei PhaseShifter: Naar dit soort stickers heb ik ook gekeken, maar het feit dat hoekjes los gaan laten bij poets en wasbeurten, deed mij beslissen om toch maar de logo’s zelf te gaan wisselen voor zwarte. Hou wel in gedachten dat bovenstaande leverancier aanbiedt voor USA gefabriceerde auto’s. Die wijken af in maatvoering van carrosserie lengte, bumper type en iets met de achterklep! Daarbij vind ik het nogal prijzig worden, 29 dollar voor de stickers en 26 dollar verzendkosten. Dan zijn de zwarte logo's een redelijk alternatief, moet je nog wel de originele er afhalen zonder de lak te beschadigen. Quote
BarneyRubble Geplaatst 7 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2024 (aangepast) 17 uur geleden, zei BarneyRubble: Zal morgen een foto van de mijne plaatsen, past ik elk rooster en zit goed vast, ik heb hem zelf in het linkse rooster zitten links van het stuur zodat ik zelf ook meldingen kan doorgeven en bevestigen, wel zo netjes. Of je moet voor de speciaal gemaakte Brodit houder gaan voor de sportage, past naadloos naast het navigatiescherm Hierbij de foto's, de breedte is zeker tot de S23 ultra in te stellen Ik heb een usb kabeltje aan de achterkant van mijn stuur lopen. 7 Februari, 2024 aangepast door BarneyRubble 1 Quote
Justdigit Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 17 minuten geleden, zei BarneyRubble: Hierbij de foto's, de breedte is zeker tot de S23 ultra in te stellen Ik heb een usb kabeltje aan de achterkant van mijn stuur lopen. Geen prettige plek lijkt mij?? Ik heb een 50watt draadloze oplader van Xiaomi aan de middenconsole. Werkt erg fijn.... Jouw oplossing kost wel een stuk minder ghehehe Quote
BarneyRubble Geplaatst 7 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2024 1 uur geleden, zei Justdigit: Geen prettige plek lijkt mij?? Ik heb een 50watt draadloze oplader van Xiaomi aan de middenconsole. Werkt erg fijn.... Jouw oplossing kost wel een stuk minder ghehehe Ik wil gewoon onder het rijden niet omlaag te hoeven kijken, vandaar dat ik alle schermen zoveel mogelijk op ooghoogte wil houden, net zoals mijn externe tomtom op mooie hoogte staat. Waarom geen fijne plek? Hij is goed zichtbaar, goed hoorbaar en ik kan ook mijn meldingen op flitsmeister netjes doorgeven, daarnaast trek je hem simpel uit het rooster en plaats je hem zo in elk ander rooster, het is erg simpel, eenvoudig maar erg stevig. 1 Quote
Renzo4000 Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 2 uur geleden, zei Justdigit: Geen prettige plek lijkt mij?? Ik heb een 50watt draadloze oplader van Xiaomi aan de middenconsole. Werkt erg fijn.... Jouw oplossing kost wel een stuk minder ghehehe Dat is voor iedereen persoonlijk al zou ik hem in het rechter rooster doen in mijn geval. De positie waar jij hem hebt vind ik persoonlijk een slechte plek. Je moet je blik enorm afwenden om iets te kunnen zien en gevaarlijk in het verkeer, tevens blokkeert het zo deels het bedieningspaneel. Quote
BarneyRubble Geplaatst 7 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2024 (aangepast) 20 minuten geleden, zei Renzo4000: Dat is voor iedereen persoonlijk al zou ik hem in het rechter rooster doen in mijn geval. De positie waar jij hem hebt vind ik persoonlijk een slechte plek. Je moet je blik enorm afwenden om iets te kunnen zien en gevaarlijk in het verkeer, tevens blokkeert het zo deels het bedieningspaneel. Dit is voor @Justdigit bedoelt. Ik vertelde juist dat bij mij alles op ooghoogte moet, onder het rijden hoef ik mijn hoofd niet te buigen maar zie het in mijn ooghoek, als ik hem aan de rechterkant doe dan bedekt mijn " grote" telefoon een best deel van mijn navigatiescherm, dat wil je niet want wil ook daar goed zicht op houden, hij blokkeert niets van het bedieningspaneel, ik krijg de indruk dat je niet precies weet hoe hij nu daadwerkelijk bevestigd is. Waar jij hem hebt zitten moet je bijna naar beneden kijken en is je zicht op de weg 100% verdwenen, dat is de reden waarom ik hem nooit op zo'n lage plek zou bevestigen, dat is pas levensgevaarlijk 7 Februari, 2024 aangepast door BarneyRubble Quote
Renzo4000 Geplaatst 7 Februari, 2024 Geplaatst 7 Februari, 2024 (aangepast) @BarneyRubblePssst... ik snap je heel goed...ik.qoute jou niet maar degene onder je En in het rechter rooster blokkeert niet het scherm, tenzij je een tablet formaat telefoon hebt. Zodra ik de mijne heb zal ik ook even een foto posten 7 Februari, 2024 aangepast door Renzo4000 Quote
BarneyRubble Geplaatst 7 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2024 (aangepast) 8 minuten geleden, zei Renzo4000: @BarneyRubblePssst... ik snap je heel goed...ik.qoute jou niet maar degene onder je En in het rechter rooster blokkeert niet het scherm, tenzij je een tablet formaat telefoon hebt. Zodra ik de mijne heb zal ik ook even een foto posten Oh ja, ik zie wat je bedoelt, jij reageerde ook op die quote van @Justdigit, die heeft hem veel te laag zitten voor onder het rijden zoals ik daarop reageerde. Ik heb de S23 Ultra, het grootste scherm van deze serie en die komt bij mij echt een deel voor het navigatiescherm , maar zo te lezen ben jij inmiddels voorzien, ben benieuwd. 7 Februari, 2024 aangepast door BarneyRubble Quote
Justdigit Geplaatst 8 Februari, 2024 Geplaatst 8 Februari, 2024 (aangepast) 12 uur geleden, zei BarneyRubble: Oh ja, ik zie wat je bedoelt, jij reageerde ook op die quote van @Justdigit, die heeft hem veel te laag zitten voor onder het rijden zoals ik daarop reageerde. Ik heb de S23 Ultra, het grootste scherm van deze serie en die komt bij mij echt een deel voor het navigatiescherm , maar zo te lezen ben jij inmiddels voorzien, ben benieuwd. Nee hoor zit zeker niet te laag.... Want wat moet je nog doen op je telefoon als je Android Auto hebt?? En Google Assistant?? Beter helemaal niet aan je telefoon zitten of laten afleiden door alle schermen... Over veiligheid gesproken.... 8 Februari, 2024 aangepast door Justdigit Quote
Wim-A Geplaatst 8 Februari, 2024 Geplaatst 8 Februari, 2024 16 uur geleden, zei cismo14: Daarbij vind ik het nogal prijzig worden, 29 dollar voor de stickers en 26 dollar verzendkosten. Dan zijn de zwarte logo's een redelijk alternatief, moet je nog wel de originele er afhalen zonder de lak te beschadigen. Ik weet niet waar die bedragen vandaan komen; onderstaande mailwisseling is van november 2023: *************************************************************** Is de set stickers voor de KIA Sportage (2 x keer KIA + Sportage) nog verkrijgbaar in glanzend zwart? Hallo, Ja, dat kan, we hebben alleen uw adres nodig. Wilt u het geld voor de stickers overmaken of betalen via Paypal? De prijs is € 30,79, inclusief verzendkosten. Met vriendelijke groet, Dominik Grunert Hintergasse.21 68647 Biblis Mobil 0176 32493624 E-Mail info@md-textilveredelung.de www.md-textilveredelung.de Quote
Renzo4000 Geplaatst 8 Februari, 2024 Geplaatst 8 Februari, 2024 1 uur terug, zei Justdigit: Nee hoor zit zeker niet te laag.... Want wat moet je nog doen op je telefoon als je Android Auto hebt?? En Google Assistant?? Beter helemaal niet aan je telefoon zitten of laten afleiden door alle schermen... Over veiligheid gesproken.... Beetje jammerlijke reactie imho. Zoals aangegeven heb ik standaard flitsmeister aan staan en niet alleen voor de flitscontroles. Je wordt door FM veel beter geïnformeerd over gevaarlijke situaties op de weg (aankondiging ambulances, dieren/spullen op de weg etc), dus dit draagt zeker wel bij aan de veiligheid. Ik ben geen bestuurder die aan zijn telefoon zit tijdens het rijden, en nee ik ben niet heiliger dan de paus. Waar het mij om ging is wanneer jij een telefoon op een houder hebt zitten die veel lager zit dan het blikveld op de weg dat dit potentieel gevaarlijke situaties oplevert dit itt een telefoon op de juiste hoogte en binnen het blikveld van de weg. Quote
Justdigit Geplaatst 8 Februari, 2024 Geplaatst 8 Februari, 2024 (aangepast) 1 uur terug, zei Renzo4000: Beetje jammerlijke reactie imho. Zoals aangegeven heb ik standaard flitsmeister aan staan en niet alleen voor de flitscontroles. Je wordt door FM veel beter geïnformeerd over gevaarlijke situaties op de weg (aankondiging ambulances, dieren/spullen op de weg etc), dus dit draagt zeker wel bij aan de veiligheid. Ik ben geen bestuurder die aan zijn telefoon zit tijdens het rijden, en nee ik ben niet heiliger dan de paus. Waar het mij om ging is wanneer jij een telefoon op een houder hebt zitten die veel lager zit dan het blikveld op de weg dat dit potentieel gevaarlijke situaties oplevert dit itt een telefoon op de juiste hoogte en binnen het blikveld van de weg. Jammerlijk hoezo?? Je hebt het over veiligheid en Flitsmeister werkt perfect met gesproken meldingen toch?? Zo doe ik het altijd. PS. flitsmeister scherm zit ook op Android Auto. Dus heb je het beeld IMO niet nodig. Nog meer afleiding. Beter nog.... Gebruiken Waze. Alles in 1.... Maar goed als jij het mooi vindt zitten?? Lekker laten toch? 8 Februari, 2024 aangepast door Justdigit Quote
BarneyRubble Geplaatst 8 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2024 (aangepast) 4 uur geleden, zei Justdigit: Nee hoor zit zeker niet te laag.... Want wat moet je nog doen op je telefoon als je Android Auto hebt?? En Google Assistant?? Beter helemaal niet aan je telefoon zitten of laten afleiden door alle schermen... Over veiligheid gesproken.... Mooi en praktisch zijn grote verschillen, Ik gebruik flitsmeister Pro, sinds kort krijg je er aan de rechterkant van het kaart scherm een verticale navigatiebalk bij die tot 10 km van te voren laat zien of er bijzonderheden op jou route in aantocht zijn, dit is zeer prettig maar wil je dat kunnen zien dan moet je telefoon wel op ooghoogte bevestigd zijn zodat je niet zoals bij jou totaal naar beneden moet kijken maar of je dit gebruikt ligt aan jezelf, ik dus wel en daarom is voor mij de plek waar hij nu zit het prettigst. Ik gebruik bij navigatie via AA altijd Google map en heb die dan ook vol in beeld, tuurlijk kan ik dan flitsmeister op de achtergrond aanzetten maar dan zie ik die handige navigatiebalk niet die mij juist die mooie extra optie geeft dat je ruim van te voren kan zien ( bij mij dus in mijn linkerooghoek nu ) wat er op mijn route aan de hand is en ik kan waar flitsmeister ook voor gemaakt is makkelijk meldingen doorgeven die voor andere gebruikers van belang kunnen zijn uiteraard. Als iedereen dit zou doen dan zouden we nog veiliger kunnen rijden. Hopelijk is dit wat duidelijker waarom ik mijn telefoon aan mijn linkerrooster heb bevestigd. 8 Februari, 2024 aangepast door BarneyRubble Quote
cismo14 Geplaatst 8 Februari, 2024 Geplaatst 8 Februari, 2024 8 uur geleden, zei Wim-A: Ik weet niet waar die bedragen vandaan komen; onderstaande mailwisseling is van november 2023: *************************************************************** Is de set stickers voor de KIA Sportage (2 x keer KIA + Sportage) nog verkrijgbaar in glanzend zwart? Hallo, Ja, dat kan, we hebben alleen uw adres nodig. Wilt u het geld voor de stickers overmaken of betalen via Paypal? De prijs is € 30,79, inclusief verzendkosten. Met vriendelijke groet, Dominik Grunert Hintergasse.21 68647 Biblis Mobil 0176 32493624 E-Mail info@md-textilveredelung.de www.md-textilveredelung.de Prijzen zijn van een website in de US. De genoemde Duitse website is al enige weken in "Aanbouw" Quote
Wim-A Geplaatst 9 Februari, 2024 Geplaatst 9 Februari, 2024 16 uur geleden, zei cismo14: Prijzen zijn van een website in de US. De genoemde Duitse website is al enige weken in "Aanbouw" Vandaar ook het mailadres info@md-textilveredelung.de; mijn ervaring is dat daar 'direct' gereageerd wordt. Quote
cismo14 Geplaatst 10 Februari, 2024 Geplaatst 10 Februari, 2024 Op 11-12-2022 om 09:43, zei kras: De verlichting n de achterklep geeft veel licht. Ik ben er in ieder geval tevreden over Kras, lees dat jij de verlichting heb laten plaatsen in de achterklep, zou je een foto hiervan willen delen hoe dat eruit ziet. Benieuwd of dat achteraf ook redelijk eenvoudig is te plaatsen Quote
kras Geplaatst 10 Februari, 2024 Geplaatst 10 Februari, 2024 13 minuten geleden, zei cismo14: Kras, lees dat jij de verlichting heb laten plaatsen in de achterklep, zou je een foto hiervan willen delen hoe dat eruit ziet. Benieuwd of dat achteraf ook redelijk eenvoudig is te plaatsen Zal morgen wat foto's maken. Verlichting is achteraf ingebouwd door de dealer. Kan dus niet aangeven of dat eenvoudig zelf in te bouwen is. Quote
Z61 Geplaatst 11 Februari, 2024 Geplaatst 11 Februari, 2024 13 hours ago, kras said: Will take some pictures tomorrow. Lighting was retrofitted by the dealer. So I cannot say whether this is easy to install yourself. Is it the same price as on the KIA we site (around 280 EUR with instalation) or can you negotiate? Quote
kras Geplaatst 11 Februari, 2024 Geplaatst 11 Februari, 2024 16 uur geleden, zei kras: Zal morgen wat foto's maken. Verlichting is achteraf ingebouwd door de dealer. Kan dus niet aangeven of dat eenvoudig zelf in te bouwen is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.