Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik was afgelopen week in Duitsland en dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je dan niet volgooit.

Tankmeter stond ongeveer op half; 398 km gereden en voor € 27,60 getankt @1,499(E10)

Geplaatst

Het is tegenwoordig al rendabel om vanuit Den Haag naar Elten te rijden voor een tank/kar boodschappen/paar bakken bier/doosjes wijn/cosmetica en er een legendarische bratwurst achteraan naar binnen te gooien met een pot bier voor de niet-bob.

Leuk dagje uit bij nette mensen, heerlijk.

Hadden mijn grootouders niet kunnen voorzien :wink:

• Like 1
Geplaatst

Het is tegenwoordig al rendabel om vanuit Den Haag naar Elten te rijden voor een tank/kar boodschappen/paar bakken bier/doosjes wijn/cosmetica en er een legendarische bratwurst achteraan naar binnen te gooien met een pot bier voor de niet-bob.

Leuk dagje uit bij nette mensen, heerlijk.

Hadden mijn grootouders niet kunnen voorzien

Klopt,in hun tijd reden ze van Elten naar Den Haag.

• Like 2
Geplaatst

Net onze gehaktstaaf volgegooid, €47,36 was ik kwijt en er stond 386km op de dagteller. 

weet je zeker dat je geen rolls royce motor erin heb liggen ? in jou geval is vliegen goedkoper ;)

Geplaatst
Creative Name, op 15 Feb 2014 - 09:28, zei:Creative Name, op 15 Feb 2014 - 09:28, zei:

Net onze gehaktstaaf volgegooid, €47,36 was ik kwijt en er stond 386km op de dagteller. 

:offtopic: Dat twijfelachtige record heb ik ook al een paar keer meegemaakt met mijn Leon. Aleen heeft die een 55 liter tank!   :taz:

• Like 1
Geplaatst

weet je zeker dat je geen rolls royce motor erin heb liggen ? in jou geval is vliegen goedkoper ;)

en dan rijdt hij zuiniger dan mijn auto

Geplaatst

Weet niet wat ik op 1 tank kan rijden.Ooit eenmaal gewacht met tanken tot waarschuwingslampje

aan ging, had toen 450km gereden en kon 30,5 liter tanken. Ga er even vanuit dat er dus nog 5 ltr.

dus nog ongeveer 75 km, totaal dan 525 of zoiets.

Geplaatst

ik heb dus een speciale picanto zoals ik al eerder gemeld heb, niet de mankementen die al genoemd zijn en ik haal ook nog eens iets meer dan 500 kilometer met een tank, ik ga nu toch wel twijfelen dat het om uiterlijk gaat en mijn picanto mij erg knap vind, wat uiteraard ook zo is, dus iets om over na te denken ?

Geplaatst

Er past wel 37 liter in de tank van de picanto. Als je dan leest dat ie 4,2L/100 km zou lunnen (op papier), dan zou de actieradius 880 km moeten kunnen zijn. Dat heb ik nog niemand zien halen, maar meer dan 700 km meermaals gezien. Optimale omstandigheden, dat spreekt.

Geplaatst

Ik rij meestal tussen de 400 en 450 KM, afhankelijk of ik wat meer op de snelweg rij of in de stad. Zit in de afgelopen maanden met mijn winterbanden rond de 1 op16, met mijn 1.2. Echt zuinig is het niet, maar het is nog te overzien. Denk dat ik aankomende zommer wel rond de 1 op 17/18 ga.

Geplaatst

Vanochtend m'n zwager opgehaald van het vliegveld bij Brussel, totaal heen en terug 378 kilometer. Bij terugkomst weer opnieuw volgegooid voor €38,42. Niet slecht want ik heb echt z'n longen eruit getrapt  :lol:

Geplaatst

Vanochtend m'n zwager opgehaald van het vliegveld bij Brussel, totaal heen en terug 378 kilometer. Bij terugkomst weer opnieuw volgegooid voor €38,42. Niet slecht want ik heb echt z'n longen eruit getrapt  :lol:

Misschien helpt een sportstuur nog wat :wink:

• Like 1
Geplaatst

ik heb dus een speciale picanto zoals ik al eerder gemeld heb, niet de mankementen die al genoemd zijn en ik haal ook nog eens iets meer dan 500 kilometer met een tank, ik ga nu toch wel twijfelen dat het om uiterlijk gaat en mijn picanto mij erg knap vind, wat uiteraard ook zo is, dus iets om over na te denken ?

zo knap lijk jij mij niet

• Like 1
Geplaatst

Ik kon deze week 740 km komen op één tank. Omdat ik liever in Duitsland tank, maar dat net niet zou redden: eerst 10 L in Nederland en daarna 27,2 L in Duitsland.

Verbruik vlg boordcomputer 4,7 voor het eerste deel en 4,4 voor de laatste 70 km.

Totaal 768 km met 37,2 liter dus:

1 op 20,6

Geplaatst

Vanochtend gaf de BC aan dat ik nog 117 km kon rijden enkele rit naar mijn werk is 42 km aangekomen op zenuwachtig aangekomen op mn werk omdat je toch denkt die bc het misschien mis heeft geeft ie gewoon aan dat ik nog netjes 89 km kan rijden :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...