Fraai hoor, mooie sjees.
Wat me wel op valt is dat ze dit soort auto's zo weten te beprijzen, dat het kantelpunt altijd hoog ligt.
En dat is jammer.
Er staat veel groen voor de deur ahw maar daar merk je weinig van vanwege hoge aanschafprijs.
Maar eh, automaat, fantastisch toch ?
En hé rood.. wat is daar mis mee ?