Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Tamme Cee'd

    Dat doen er meer hoor. Gevalletje crisis of omstandigheden. Ik ben zelf iig heel blij dat 11 jaar heb mogen genieten van een V8/5.7L....
  2. En wie is die dealer ?
  3. Ik neem aan dat je dit bedoeld; http://www.kiaclub.nl/topic/10646-kia-rio-design-edition/#entry104324 Kijken/spotten is nooit voorbij..Toch ? HAHA! Ik heb zowel bij Smart als Warmentuuter in de auto mogen zitten en dat voelde aan als luxe en de instap is gewoon prettig evenals het rijgedrag. Dat een kekke Rio wat bijteriger is, het zal. Ik kijk ook met erg veel plezier naar mijn zwager als hij instapt in zijn Audi-A4 V6Diesel vanaf de stoep. Kan zo op Youtube.
  4. Hé Snelle je hebt een dubbelpost aan je muis hangen. Even w.b. dat pakket. Dat moet je uiteraard eerst met je dealer overleggen. Maar als er meerdere mensen hetzelfde hebben en er met hun dealers niet direct uitkomen zie het "u bent de eerste" syndroom, dan is het goed dat er een KCG is om het probleem te kennen en aan te kaarten via mail oid.
  5. Mag ik daar aan toe voegen dat ik het ronduit stuitend vind dat leden aan de gang moeten gaan met noodstops en hellingen van 7-8% of meer om te kijken of het pakket aanwezig is. Dat moet middels je VIN code en bij KiaMNL wel bekend zijn, lijkt me.
  6. Goed idee !
  7. Hebben we beeld ? sterkte remko.. btw ik heb vandaag een stuk of drie van die kopstaartjes gezien, is altijd bij het begin van herfst/winter. Veuls te dicht op elkaar en maar jagen.... en dan wennen aan nat wegdek....
  8. Blokken en schijven zou ik niet doen met de vetspuit..
  9. @stekun, Ik zou het met je dealer bespreken. Je kunt de auto omruilen voor nieuw. Het is echter niet onredelijk dat je moet bijbetalen omdat je huidige auto al kilometers achter de rug heeft. (Italie vv en meer) @WT en BM Die Euro -import staat meestal bij de KiloKnaller zoals Smeeing. Niks mis mee, maar het is wel duidelijk dat dit origineel géén NL auto's zijn. Een locale Kia dealer zal dit soort auto's niet gaan mengen met zijn reguliere voorraad, denk ik. Juist vanwege dit soort gedoe.
  10. Het gaat om de draagarmrubbers achter, een bekent verschijnsel bij veel auto's. Beetje Kia monteur kan ze blind vinden en is in 5 minuten klaar dacht ik.
  11. bigwade

    Winterbanden!?

    Kijk even 3 berichtjes terug bij #6 en klik op zijn linkje.
  12. Nou nog weten hoe die schuit heet, haha!
  13. Ook deze maand weer een Best Pic. We proberen het jaar wel vol te krijgen. September was met 1 inzending zeer teleurstellend ! DAT KAN BETER ! Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Hoeft niet persé jouw auto te zijn zolang het maar Kia is. Geen KIEKJES maar doe er eens moeite voor om iets unieks te maken. Bij voorkeur met iets meer dan een telefoon. Ik zie ook graag meer leden meedoen met eventueel oudere modellen of gepimpte auto's. Doe es gek dus. Denk wel steeds aan Kalenderkwaliteit De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van oktober en geen archief foto's. Oktober staat voor herfst. Zon staat laag, blaadjes verkleuren en over 4-6 weken zijn ze weg. Probeer er wat moois van te maken !
  14. bigwade

    Winterbanden!?

    In hetzelfde topic in het SP3 gedeelte kwam ik deze tegen http://winterbanden....0&max-results=6 Heb je daar wat aan ? Ik besef dat het w.b. maat en gewicht van de auto ook het e.e.a. uitmaakt. Merk X zal het op een SUV misschien heel goed doen, maar op een lichtere auto misschien niet.
  15. @moderatoren: is het handig winterbanden topics te bundelen of prefereren jullie tig topics per model over het zelfde onderwerp ? zie Vandaag , 17:34
  16. bigwade

    Winterbanden!?

    Hoi stadsgenoot. Beslist niet om onaardig te zijn maar googelen op kiaclub.nl+winterbanden levert bij mij 692 resultaten op. Daar zit vast hele goede informatie tussen Ik hoop werkelijk niet dat we voor elk type Kia een roedel winterbanden topics krijgen..
  17. Dames, heren. De jury geeft aan dat er voor september geen nr1 winnaar is geen nr2 winnaar is geen nr3 winnaar is wegens te weinig inzendingen, geen interesse, kennelijk. Gaan we nog een best pic okt opstarten of zijn we klaar met het idee. Alles best. toedels..
  18. bigwade

    Turbo stuk

    Mag ik even zeggen dat ik diep respect heb voor je doorzettings vermogen..
  19. bigwade

    Navigatie start niet op

    Doen ze toch wel goed hè bubbels Wel je CD'tje er steeds uithalen voor de volgende unit..
  20. Dat laatste willen we dus niet, haha, helder toch ? Je zult toch wel met me eens zijn dat pijpje links er amper toe doet en alleen dient als "rookmelder". Het woeste gas zal er toch bij rechts het eerste uit willen, lijkt mij zo. op http://www.uitlaten.com/main.html staat een faq w.b. Yank uitlaten.
  21. Het kan aan mij liggen, maar zo'n hoop bochten en een extra langere pijp zorgen toch voor juist een heel pak extra tegendruk, waardoor het vermogen nogal terug loopt cq slurpvermogen toeneemt ?
  22. Beste Timo, MGA1600 is hier nog niet zolang lid. Hij kan dan ook misschien niet weten dat de zoekfunctie (kiaclub.nl+onderwerp) in google tig keer beter werkt dan de zoekfunctie van dit forum. Dat stel ik em voor en geef ook al vast een voorzetje. De meningen zijn verdeeld w.b. plaatsing, dus vandaar. Wat is daar mis aan ? Lange tenen it is, of misschien staat de maan wel raar...
  23. google even "kiaclub.nl+lifehammer" kom je bijv. deze tegen http://www.kiaclub.nl/topic/4588-life-hammer/
  24. 2 maanden? Die is niet nieuw meer Welkom hier, veel leesplezier en natuurlijk ook veel plezier met je nieuwe auto ! Fotootjes vinden we hier erg leuk, je hebt de beschikking over een eigen garagedeel (foto album)
  25. Zeker en Vast banden.....
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...