Dat is ook weer wat kort door de bocht.
De dealer, waar je dus geen auto hebt gekocht, kan die uren en materialen niet verhalen op KIAMNL.
Dat kun je deze dealer niet kwalijk nemen, toch ?
Dat Smeeing het oplost, omdat het ook hun fout is, is natuurlijk prima.
Ik hoop voor je dat e.e.a. spoedig wordt rechtgezet.
NB de Roemenië Route is weer een aardig weetje..........
Ik kan me herinneren dat er ook eindeloos varkens werden versleept ivm btw en andere heffingen.
Garnalen kunnen ook hele tochten maken, trouwens, bizar..