Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Face lift

    ^^ zo’n draadje richting oranje lampjes kun je vast door laten knippen. Zou er ook nerveus van worden Dat er w.b. publiciteit niks, nop, nada met de Venga wordt gedaan is mij ook een raadsel. Het is voor veel mensen het ideale maatje w.b. lengte breedte en hoogte. De auto is ook nog eens uit een Duitse 100.000km test als bijna perfect gekomen. Nooit, maar dan ook nooit iets van een reclame uiting gezien van de Venga. NB; Er zijn dit jaar 74 Sorento’s op kenteken gezet en 849 Venga’s (verkopen 2014; bron: Autoweek)
  2. bigwade

    Claxon

    Heb helaas geen Venga maar de Pimpmasters hier kunnen je dat prima uitleggen e/o voor je regelen. Maar zo'n Stebel Nautilus (of nepper) is een must have op elke auto
  3. Zekers Forum eigenaar is overigens Jheroen. Ondergetekende en Smart zijn bewust geen moderators. Vrije geesten, informatief, inspirerend en soms narrend en dat wrikt met zo'n functie, denk je ook niet ? Wij staan slechts aan de zijlijn in dit theater
  4. Hier kan ik erg om lachen; heb ik het eens niet gedaan om dat ding te mollen.
  5. 30 sept 6 jaar actief lid......
  6. bigwade

    Face lift

    Zonder dollen, zo’n V8 is wat over de top maar een 1.6GT turbo met een wat sportiever onderstel zou toch moeten kunnen, zeker met een fraaie automaat. Spullen liggen op de plank, het past en het KAN. Dat dat niet mag in NL is jammer. We focussen heel erg op de CO2 , Den Haag belast dat maximaximaal, maar één IJslandse vulkaan uitbarsting doet die jarenlange CO2 reductie in één dag teniet. Denk daar maar eens over na @Smart; U heeft het vast over andere rondingen op straat ?
  7. bigwade

    Face lift

    V8
  8. @WIM & team, Mooi verslag, leuke foto's !
  9. De V6 jes (de leukste dus) zijn voor niet al te veel te krijgen. (wel 1:8 ) Vaak gebruikt door mevroi voor het shoppen... Vond ook de ruimtelijke beleving van die auto erg prettig. De roerbak was de enige reden om afscheid te nemen. (buiten het verpletterende uiterlijk in 2010 van de SP3)
  10. bicmac EN jawel, Creative Name laten zien dat het anders kan. De eerste doet er alles aan de laatste niks Autootje... (zo klein istie eigenlijk niet) moet ook nog even in(los)gereden worden, toch ?
  11. Je kunt foto's ook croppen, dwz erniettoedoende delen van af halen. Al zal een metselaar e/o stratenmaker hier ook van kunnen genieten
  12. Een SP3 1.6T had er al lang moeten zijn. De auto is er voor gemaakt. De 2.0 is veuls te duur..
  13. ^^ U is weer op dreef vandaag.
  14. Is tie net aan de beterende hand, krijgt tie meteen weer een kat. Rustig opbouwen Timo.
  15. Met name die laatste, daar zullen de vand.mmetjes erg blij mee zijn gezien de historie.
  16. Vind ik ook Maar een gemiddeld leden laptobje (ja met b ) doet niet veel méér dan 1400 incl de rest inhoud posting. Voorlopig mooi maatje voor liggende plaatjes is dus 900 pixels
  17. Nano Nano.......
  18. Uit ervaring weet ik dat de SP3 makkelijker te beladen was ivm wielkasten en minder achter overhangen achterbank dan de SP2, iets langere laadvloer maar een lager afdek zeil had. Ik was 2011 met 2 m/v op vakantie gegaan en met 4 teruggekomen. Dat ging, maar dat afdek zeil moest er echt af en lag behoorlijk in de weg. Niks mis met de SP2 btw, vind ze weer steeds leuker worden en dan met name de V6-AUT BTW Geen enkele wanklank w.b. die SP2 hier op het forum. Moet een ijzersterke bak zijn ! .
  19. Vriendin nieuwe rijden leren en niet met gas ingedrukt op een rood licht aan komen rijden. Ik krijg het er hier helaas ook niet uit
  20. Foto's max 900 pixels breed doen het ook hoor Ruitensproeiervloeistoftankje nog opgemeten ? Vand.m zal blij zijn met zijn trekhaak denk ik zo
  21. Vind em niet mooi. Gekke aziatische neus zal het prima doen in de USA maarhier hebben we stijlvollere alternatieven. Die grill is wel een beetje een stijlbreuk. (bol en die knik op rechts) Ik hoop niet dat de andere modellen ook die kant op gaan.
  22. Toffe Kar, Veel Plezier ermee !
  23. Dat begreep ik, vandaar de knipoog
  24. Mooi hè, die 7 jaar garantie
  25. Zijn we alweer zover ? Remko (en anderen) Van Harte !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...