Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag Mensen,

Jullie zullen het ongetwijfeld gemerkt hebben dat ik als moderator en forumlid erg weinig actief meer aanwezig ben op ons geweldig forum.

De reden is dat mijn andere hobby - onze paarden - de meeste aandacht van mij vragen en zullen vragen. Om die reden heb ik besloten het moderatorschap over te dragen aan iemand die zich daartoe geroepen voelt. Deze moderator zal gekozen worden door de overige moderatoren.

Mensen het gaat jullie goed en wie weet komen we elkaar tegen op de weg, beurs, strand, bos enz.

Mocht je willen weten welke tak van paardensport wij beoefenen kan je eens rondkijken op deze website:

www.endurancevereniging.nl

Geplaatst

Hoi Alex, wat zeg je nou?

Nee, het was duidelijk dat jij de laatste tijd druk was met de paarden....jouw grootste hobby naast je gezin. Dat slokte alle aandacht op. Langzamerhand nam je ook steeds meer een beetje afscheid van de KCG en het moderatorschap. Dat had je ons ook aangegeven. Toevallig dacht ik er gisteravond nog aan.

Ik weet niet of we jou af en toe nog mogen begroeten op het forum, maar bij deze wens ik jou heel veel geluk en vooral gezondheid toe samen met je gezin.

Geplaatst

Hoi Alex 

dat is wel een gemis maar wel te begrijpen je kunt nu eenmaal maar een grote hobby hebben

misschien kom ik je inderdaad nog wel eens tegen ik heb thuis ook een soort van ankie van grunsven zitten die al haar tijd in der paardjes steekt dus je weel het nooit  :wink:  :wink:

Geplaatst

Alex VB,

Bedankt voor je inzet voor het forum en veel succes met de paarden.

Leuke hobby, en ik kan het weten  :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

alex

natuurlijk zou het mooi zijn om voor alles tijd te hebben maar ja dat gaat nu eenmaal niet dus ik wens je veel succes met de paarden ik heb net de site bekeken dat ziet er goed uit  en dat is inderdaad een drukke bezigheid

gr patrick

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hoe was het ook al weer.... Mensen met Kia's hebben de hemel op Aarde of uhhhhh was het iets met paarden.

Succes in de paarden Alex.

Blijf je volgen op facebook als je een mooie rit hebt gemaakt.  :-)

Groet, Johan

Geplaatst

Thanks mannen.. Ik blijf nog wel regelmatig voorbij komen om te kijken of jullie je nog gedragen. Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...