picafan Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Zoals in het onderwerp vermeld, kunnen de mistlichten bij het draaien van de stuur geactiveerd worden bij de dealer? Quote
handyman Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 als bochtverlichting bedoelj e => dan Nee Quote
picafan Geplaatst 24 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2014 als bochtverlichting bedoelj e => dan Nee hmmm dat is jammer ja inderdaad bochtverlichting, best jammer terwijl er zoveel aan technologie zit in de Kia Quote
handyman Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Klopt van die technologie, daarom ook niet de sjonnie oplossing in de mistlichten maar netjes in de koplamp projectors geintegreerd bij onze rio's 1 Quote
picafan Geplaatst 24 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2014 Klopt van die technologie, daarom ook niet de sjonnie oplossing in de mistlichten maar netjes in de koplamp projectors geintegreerd bij onze rio's niet in de picantos? Quote
Picawhite Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Maar wat is het nut er van , je richtingaanwijzer niet meer gebruiken zoals zovele VAG bestuurders doen etc Quote
Jack_z Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 ik heb bij die bocht verlichting als ik die op me af zie komen altijd het idee dat er een lamp kapot is 1 Quote
Picanto Bram Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 En als hij echt stuk is, denk je dat zo'n #$@! rechts of links afslaat Ik vind het zeer verwarrend,.....mogen ze van mij afschaffen. 1 Quote
John Kanon Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Sommige mensen moeten nu eenmaal af en toe wat uitvinden,anders worden ze overbodig verklaard. Helaas heb ik dit soort dagelijks om mij heen,en ze verdienen ook nog meer,maar ze kunnen/doen niet zo veel. (Ben ik blij dat mijn baas geen Kia rijdt). 2 Quote
bigmac Geplaatst 16 Juli, 2014 Geplaatst 16 Juli, 2014 Ik kwam er vandaag achter, na drie jaar dus, dat je het mistachterlicht niet aan kunt zetten dmv de draaischakelaar als je het licht niet aan hebt. Die schakelaar blokkeer dan. Tevens gaat het mistachterlichtuit(de schakelaar terug naar de beginstand) als je het gewone licht uit zet. Quote
Picawhite Geplaatst 17 Juli, 2014 Geplaatst 17 Juli, 2014 klopt , maar dat is volgens mij bij alle 4 wielers die v+a mistlampje's hebben Quote
blackie Geplaatst 17 Juli, 2014 Geplaatst 17 Juli, 2014 Zoals in het onderwerp vermeld, kunnen de mistlichten bij het draaien van de stuur geactiveerd worden bij de dealer?ik vraag mij af hoeveel keer hij die MISTLAMPEN dan aanheeft???? het zijn MISTLAMPEN en ik gebruik ze ongeveer 6 keer per jaar dus eraf die rommel de meesten rijden met die dingen continue aan om op te vallen maar daar gaat het niet om waarom bochtverlichting in een mistlamp die praktisch nooit worden gebruikt??? als je je tenminste aan de verkeersregels houd dus alleen bij mist zicht minder van 50 meter Quote
Specialmade Geplaatst 17 Juli, 2014 Geplaatst 17 Juli, 2014 waarom bochtverlichting in een mistlamp die praktisch nooit worden gebruikt??? als je je tenminste aan de verkeersregels houd dus alleen bij mist zicht minder van 50 meter Blackie, volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar. Mistlampen is één en die zul niet niet zoveel gebruiken inderdaad. De "ingebouwde" bochtverlichting (afhankelijk van de uitvoering) is wel handig. Deze gaat aan bij het maken van een bocht waarbij de snelheid beperkt is. Dus niet op de autosnelweg, bij het wisselen van de rijstrook. Grtz. Specialmade Quote
bigmac Geplaatst 17 Juli, 2014 Geplaatst 17 Juli, 2014 Bij de goedkopere versies van de Picanto zit de dagrijverlichting op de plek van de mistlampen. Iemand heeft die dus aan omdat dat niet anders kan. Quote
blackie Geplaatst 17 Juli, 2014 Geplaatst 17 Juli, 2014 Zoals in het onderwerp vermeld, kunnen de mistlichten bij het draaien van de stuur geactiveerd worden bij de dealer? @Specialmade ik lees het goed hoor hij wil zijn MISTLAMPEN laten branden als hij stuur draait net als bochtverlichting en dat mag NIET of heb ik het mis het gaat om de mistlampen mee te laten branden met de standaard bochtverlichting toch Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Juli, 2014 Geplaatst 17 Juli, 2014 Er IS geen standaard bochtverlichting; dit topic staat namelijk bij Picanto en die hebben dat niet. Bij diverse types auto's van VAG kan het mistlicht via OBD geactiveerd worden als bochtverlichting. En dat mag... Maar zoals ik al schreef kan dat hier niet... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.