xtra40 Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 hmmmm das weer niet zo aardig en ik voel mij nu wel aangesproken met de meeste is niks mis mee hier 1 Quote
Jack_z Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Remko nu de auto verkocht is en je geld heb en een zoon is het misschien wat voor je om over na te denken in de toekomst mijn kleindochter is er ook sinds een uurtje 5 Quote
Jack_z Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 hmmmm das weer niet zo aardig en ik voel mij nu wel aangesproken met de meeste is niks mis mee hier met jou is niets mis, bedoel iedereen heeft iedere dag koplampen of andere onderdelen in de oven liggen goed bedoeld hoor Quote
Remko .me Geplaatst 28 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2014 Remko nu de auto verkocht is en je geld heb en een zoon is het misschien wat voor je om over na te denken in de toekomst mijn kleindochter is er ook sinds een uurtje super super!! Gefeliciteerd!!!!! GENIET ERVAN! 1 Quote
Sander GT Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 En Jack_z natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de kleine spruit! Quote
Gast e49memling Geplaatst 1 Maart, 2014 Geplaatst 1 Maart, 2014 wacht maar tot die kleine weet wat voor soort vrienden je erop na houd, zoals hier op het forum Zelfs buitenlanders.... 1 Quote
Gast e49memling Geplaatst 1 Maart, 2014 Geplaatst 1 Maart, 2014 Remko nu de auto verkocht is en je geld heb en een zoon is het misschien wat voor je om over na te denken in de toekomst mijn kleindochter is er ook sinds een uurtje Dikke proficiat, aan grootouders en ouders. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.