Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Remko nu de auto verkocht is en je geld heb en een zoon is het misschien wat voor je om over na te denken in de toekomst ;) mijn kleindochter is er ook sinds een uurtje

post-11872-0-16248400-1393612283_thumb.jpg

• Like 5
Geplaatst

hmmmm das weer niet zo aardig en ik voel mij nu wel aangesproken met de meeste is niks mis mee hier 

met jou is niets mis, bedoel iedereen heeft iedere dag koplampen of andere onderdelen in de oven liggen ;) goed bedoeld hoor 

Geplaatst

Remko nu de auto verkocht is en je geld heb en een zoon is het misschien wat voor je om over na te denken in de toekomst ;) mijn kleindochter is er ook sinds een uurtje

super super!!

Gefeliciteerd!!!!! GENIET ERVAN!

• Like 1
Gast e49memling
Geplaatst

wacht maar tot die kleine weet wat voor soort vrienden je erop na houd, zoals hier op het forum ;)

Zelfs buitenlanders.... :(

• Like 1
Gast e49memling
Geplaatst

Dikke proficiat, aan grootouders en ouders. 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...