PeterD Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 PeterD je ben geweldig kom naar de Kia dag op 1-6 en ik poets je ramen, wel alleen je ramen he ! Gelukkig vindt mijn meissie me al 42 jaar geweldig en poetst ze ook andere dingen dan mijn ramen. Maar dank voor het genereuze aanbod 1
Specialmade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Gelukkig vindt mijn meissie me al 42 jaar geweldig en poetst ze ook andere dingen dan mijn ramen. Maar dank voor het genereuze aanbod Ze zal toch ook wel regelmatig de plaat poetsen Grtz. Specialmade 1
PeterD Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Ze zal toch ook wel regelmatig de plaat poetsen Grtz. Specialmade Weer een nieuw woord geleerd. De Plaat
Specialmade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Weer een nieuw woord geleerd. De Plaat Kende je die uitdrukking niet? De plaat poetsen betekent "wegwezen" Grtz. Specialmade
PeterD Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Het pleit voor je dat je mijn dirty mind niet kon volgen 1
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Het pleit voor je dat je mijn dirty mind niet kon volgen SM kennende, kon hij die dirty mind prima volgen. Hij heeft het nog net niet uitgevonden 1
PeterD Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 Die DVD iez ankekommen out die ietaalie. Bikkieweedie heeft nou een PM kekregen voor iek wiel die adres weten. 1
xtra40 Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 Die DVD iez ankekommen out die ietaalie. Bikkieweedie heeft nou een PM kekregen voor iek wiel die adres weten. zo en nu in het nederlands graag geen touw aan vast te knopen
PeterD Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 Oeps, dat gaat een probleem worden als alles in het Nederlands moet, want de DVD is in het Engels en Frans.
PeterD Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 Hangt er van af, of je vroeger een beetje hebt opgelet op school. Ik was een heel precies jongetje en heb op de HBS de leraren drie maal een jaar de kans gegeven om het me allemaal nog een keer uit te laten leggen. Gelukkig gebruikte men daarvoor het woord doubleren ipv " Hij is blijven zitten" 1
xtra40 Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 ja nou als je het dan nog niet weet dan moet je maar de plaatjes bekijken
bigwade Geplaatst 23 Maart, 2014 Geplaatst 23 Maart, 2014 De body repair manual van PeterD is als PDF versie hier te downloaden: http://tinyurl.com/o9w2due Een DVD-kopieversie-link gaat naar Xtra40 Het gaat om ruim 500Mb en de DVD versie is Windows only. Of er buiten de body repair manual nog meer op staat is mij onbekend als Mac gebruiker. (kan ik niet lezen) Dank PeterD
Filipke Geplaatst 23 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2014 Xtra40 heeft ondertussen zelf de DVD van deze week....ook voor de rest uit te lezen heb je de DVD zelf nodig, je moet een prog. installeren die nadien alles van de DVD afhaalt. Sent from my iPad using Tapatalk HD 1
xtra40 Geplaatst 23 Maart, 2014 Geplaatst 23 Maart, 2014 klopt helemaal en die werkt perfect ga ze van de week even vergelijken ben met bijde heel erg blij zo kan ik de carens mensen ook mooi helpen van gegevens of een copie / link
bigwade Geplaatst 23 Maart, 2014 Geplaatst 23 Maart, 2014 Xtra40 heeft ondertussen zelf de DVD van deze week....ook voor de rest uit te lezen heb je de DVD zelf nodig, je moet een prog. installeren die nadien alles van de DVD afhaalt. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ik heb de inhoud van de hele DVD voor Xtra40 online gezet met een extra "leesmij" bestandje. Het komt goed
Filipke Geplaatst 23 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2014 Wou dit maar even melden omdat dit mijn topic is. Sent from my iPad using Tapatalk HD 3
Aanbevolen Berichten