Gast Vitara 2 Geplaatst 18 April, 2014 Geplaatst 18 April, 2014 Ze wrappen idd ook op zaterdag, en ik kom wel ff bakkie doen hoor.... Quote
djendura Geplaatst 18 April, 2014 Geplaatst 18 April, 2014 Miss een idee voor een groupbuy? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 18 April, 2014 Geplaatst 18 April, 2014 een creatieve plak dag buiten de deur dan xtra jaaaaa gezelig toch heb het zelf ook wel eens gedaan maar moet wel zeggen dat het erg moeilijk is en als je dan die gasten ziet hoe handig zij zijn daar in Quote
Smart Geplaatst 18 April, 2014 Geplaatst 18 April, 2014 Hebben ze ook doorzichtig zwart i.v.m. mijn panoramadak.....? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 18 April, 2014 Geplaatst 18 April, 2014 Hebben ze ook doorzichtig zwart i.v.m. mijn panoramadak.....? Ja zit op mijn achterraam 5% lichtdoorlatend Quote
Sander GT Geplaatst 18 April, 2014 Geplaatst 18 April, 2014 Dan moet je dat geperforeerde spul nemen Smart, wat ze op bussen plakken. Daar kan je wel van binnen naar buiten kijken, maar andersom (bijna) niet. Quote
Filipke Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Gooi er ineens een panoramisch dakje in! Is zwart en ook nog heerlijk bij de mooiere dagen! Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Ri026 Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Wauw dat ziet er heel gaaf uit zeg! Zelfs mijn vrouw vind het geweldig mooi. Waarschijnlijk ook maar een keer naar Almere. Quote
Jordan Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Toegegeven het ziet er gaaf uit. Veel plezier ervan Quote
Jordan Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 het klinkt misschien raar maar op wit zie je minder als op zwart Ben bang dat ik je gelijk moet geven Xtra Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Ben bang dat ik je gelijk moet geven Xtra Niet mee eens hoor, had tot 4 weken geleden een zwarte Soul en die was veel minder besmettelijk . Quote
Mieske007 Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Niet mee eens hoor, had tot 4 weken geleden een zwarte Soul en die was veel minder besmettelijk . De kleine beschadigingen die er nu op onze witte sportage zitten vallen alleen op als je heel goed (van dichtbij) kijkt, de krassen op onze zwarte Rio waren van veraf al zichtbaar omdat de witte grondverf er dan doorheen kwam. Wij zijn nu dus erg blij dat we afscheid genomen hebben van die zwarte. Dus in dat opzicht ben ik het zeker eens met Eelco. Qua vuiligheid is wit uiteraard wel besmettelijk maar ook veel makkelijker schoon te maken zonder dat je nog vieze vegen etc. ziet. 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Is idd ook 1 van de redenen dat wij voor een witte zijn gegaan. Een of andere jan##l heeft mijn Soul rondom met een sleutel bewerkt. Allemaal witte strepen van de grondverf.. Ja ja Jack_Z, we zijn offtopic het ging er over of ik nu wel of geen zwart dak zou nemen Quote
Jordan Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Mijn zwarte Rio is ook flink bekrast. Ik ben niet van plan er iets aan te doen op korte termijn. Dan ga ik me toch alleen maar ergeren als er weer nieuwe krassen op komen. Pas als ik de Rio in ga ruilen zal ik hem helemaal laten behandelen. Ik weet niet of ik hierna weer een zwarte zal nemen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 En zo ziet het op een rooie uit. Idd ook mooi, maar hebben ze je spoiler nou wel of niet mee geplakt. Lijkt van niet. Quote
Jack_z Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 staat inderdaad ook erg mooi op een rode Quote
Sander GT Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Bij kris88 houdt het op na het dak. De spoiler is zo te zien bij hem niet meegenomen. Quote
Seafox Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 En zo ziet het op een rooie uit. Staat hem ook er goed. Quote
kris88 Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Ik heb dit zelf gedaan en dit was voor mij een leerproces. Heb hierbij veel geleerd hoe je het beste mee wrap om kan gaan. Ik ga geen bakken geld uitgeven om het laten doen want voor minder dan €50 kun je dezelfde resultaat bereiken mits je weet hoe. Ik zeg heel eerlijk dat er best wat foutjes inzitten en dat het best slordig is. Binnenkort ga ik het beter afwerken in een nieuwe poging. 1 Quote
Smart Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Mooi hoor, zowel de witte als de rode uitvoering. En met of zonder spoiler meegenomen. En ja, op een witte auto zie je minder dan op een zwarte, maar op een zwarte heb je als voordeel dat je de vogelpoep eerder ziet.... 1 Quote
Specialmade Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 @Kris88, Hij was al mooi maar nu helemaal ! En dat je het zelf hebt gedaan verdient respect. Grtz. Specialmade 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.