Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zwart dak of toch niet

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ze wrappen idd ook op zaterdag, en ik kom wel ff bakkie doen hoor....

Geplaatst

een creatieve plak dag buiten de deur dan xtra :P

jaaaaa gezelig toch 

heb het zelf ook wel eens gedaan maar moet wel zeggen dat het erg moeilijk is 

en als je dan die gasten ziet hoe handig zij zijn daar in 

Geplaatst

Hebben ze ook doorzichtig zwart i.v.m. mijn panoramadak.....?

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hebben ze ook doorzichtig zwart i.v.m. mijn panoramadak.....?

Ja zit op mijn achterraam 5% lichtdoorlatend ;)

Geplaatst

Dan moet je dat geperforeerde spul nemen Smart, wat ze op bussen plakken.

Daar kan je wel van binnen naar buiten kijken, maar andersom (bijna) niet.

Geplaatst

Gooi er ineens een panoramisch dakje in! Is zwart en ook nog heerlijk bij de mooiere dagen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Wauw dat ziet er heel gaaf uit zeg! Zelfs mijn vrouw vind het geweldig mooi. Waarschijnlijk ook maar een keer naar Almere. :-)

Geplaatst

Toegegeven het ziet er gaaf uit.

Veel plezier ervan

Geplaatst

het klinkt misschien raar maar op wit zie je minder als op zwart :online2long::online2long:

Ben bang dat ik je gelijk moet geven Xtra

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ben bang dat ik je gelijk moet geven Xtra

Niet mee eens hoor, had tot 4 weken geleden een zwarte Soul en die was veel minder besmettelijk .

Geplaatst

Niet mee eens hoor, had tot 4 weken geleden een zwarte Soul en die was veel minder besmettelijk .

De kleine beschadigingen die er nu op onze witte sportage zitten vallen alleen op als je heel goed (van dichtbij) kijkt, de krassen op onze zwarte Rio waren van veraf al zichtbaar omdat de witte grondverf er dan doorheen kwam.

Wij zijn nu dus erg blij dat we afscheid genomen hebben van die zwarte.

Dus in dat opzicht ben ik het zeker eens met Eelco.

Qua vuiligheid is wit uiteraard wel besmettelijk maar ook veel makkelijker schoon te maken zonder dat je nog vieze vegen etc. ziet.

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Is idd ook 1 van de redenen dat wij voor een witte zijn gegaan. Een of andere jan##l heeft mijn Soul rondom met een sleutel bewerkt. Allemaal witte strepen van de grondverf..

Ja ja Jack_Z, we zijn offtopic het ging er over of ik nu wel of geen zwart dak zou nemen ;)

Geplaatst

Mijn zwarte Rio is ook flink bekrast. Ik ben niet van plan er iets aan te doen op korte termijn. Dan ga ik me toch alleen maar ergeren als er weer nieuwe krassen op komen. Pas als ik de Rio in ga ruilen zal ik hem helemaal laten behandelen. Ik weet niet of ik hierna weer een zwarte zal nemen.

Gast Vitara 2
Geplaatst

En zo ziet het op een rooie uit.

Idd ook mooi, maar hebben ze je spoiler nou wel of niet mee geplakt. Lijkt van niet.

post-1869-0-58964000-1398096278_thumb.jpg

post-1869-0-02693000-1398096301_thumb.jpg

Geplaatst

En zo ziet het op een rooie uit.

Staat hem ook er goed. 

Geplaatst

Ik heb dit zelf gedaan en dit was voor mij een leerproces. Heb hierbij veel geleerd hoe je het beste mee wrap om kan gaan. Ik ga geen bakken geld uitgeven om het laten doen want voor minder dan €50 kun je dezelfde resultaat bereiken mits je weet hoe. Ik zeg heel eerlijk dat er best wat foutjes inzitten en dat het best slordig is. Binnenkort ga ik het beter afwerken in een nieuwe poging.

• Like 1
Geplaatst

Mooi hoor, zowel de witte als de rode uitvoering. En met of zonder spoiler meegenomen.

En ja, op een witte auto zie je minder dan op een zwarte, maar op een zwarte heb je als voordeel dat je de vogelpoep eerder ziet....

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...