Smart Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 Nou, in dit geval was ik inderdaad net op tijd, want kort nadat ik de afrit verlaten had stond daar die hatelijke 49.001..... Quote
robquatr Geplaatst 30 April, 2014 Geplaatst 30 April, 2014 Nu een dik jaar in het het bezit en in een dik 16000 km mee gereden. Dik, zelfs dikker, tevreden mee. Toch is dat start en stop systeem redelijk vreemd. Door veel stadsverkeer werkt het op een gegeven moment niet meer. Kan ik best wel begrijpen. Voorheen werkte het weer na een flink snelwegritje. Vorige week een meer dan 500km rit gemaakt, voornamelijk over snelwegen. Het systeem werkte daarna nog steeds niet. Daarna anderhalve week stads verkeer gereden zonder dat het systeem in werking trad. Tot mijn stomme verbazing , gisteren, werkte het plotseling weer wel. De volgende dag, vandaag, weer niet meer. Over die stoelen blijf ik lovend. Quote
williebuis Geplaatst 29 Juni, 2014 Geplaatst 29 Juni, 2014 Inmiddels de eerste 1000km gereden met onze kia venga superpack , en is over het algemeen uitstekend bevallen . Stoelen zitten zeer goed, motor is lekker stil ook het start stop systeem werkt kun je wel zeggen naar behoren . Verbruik is ook allerzins redelijk MITS je op tijd schakelt , dat is wel jammer overdag kun je bijna niet zien wanneer hij aangeeft om te schakelen , misschien kan daar een sterker lampje in ? Was eerst bevreest na het lezen van alle klachten maar hier is niets meer van terug te vinden , dus KIA goed geluisterd naar de ontevreden klanten . Als de venga het zo blijft doen zijn wij dik tevreden en missen we onze mercedes a klasse absoluut niet . Inmiddels 4000 km gereden met de venga en totaal geen problemen ondervonden rijdt super . Op dit forum zie ik nog wel eens handige jongens . voorbij komen . Dus wie weet met mij volgende vraag dat houdt ook het forum een beetje levendig toch? Ik heb ooit materiaal gekocht ( matjes ) om het motor geluid van onze a klasse te verminderen maar is er nooit van gekomen , soms iemand op het forum die tips heeft om dat bij de venga te doen . Oh ja sorry ik was door ernstige familie omstandig heden niet op de meeting . Quote
Specialmade Geplaatst 29 Juni, 2014 Geplaatst 29 Juni, 2014 Ik heb ooit materiaal gekocht ( matjes ) om het motor geluid van onze a klasse te verminderen maar is er nooit van gekomen , soms iemand op het forum die tips heeft om dat bij de venga te doen . Die "matjes" worden normaliter onder de motorkap geplakt. De motorkap is extra verstevigd en daar tussenin de matjes plakken. Dit moet het motor geluid reduceren, voor zover het bij een Venga aanwezig is. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
OutOfFocus Geplaatst 29 Juni, 2014 Geplaatst 29 Juni, 2014 Gamma verkoopt zelfklevend schuim speciaal voor in de auto. Werkt prima en is vrijwel onbrandbaar. Ik heb het er al 1,5 jaar inzitten en het zit nog steeds goed vast. Verstuurd vanaf mijn C5303 met Tapatalk Quote
williebuis Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Oke inderdaad de venga is ook best stil maar een beetje doortrekken zeker in de laagste versnellingen is best lawaaig. Zou dan alleen in het motorkapje al verbetering geven ? Quote
Specialmade Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Oke inderdaad de venga is ook best stil maar een beetje doortrekken zeker in de laagste versnellingen is best lawaaig. Zou dan alleen in het motorkapje al verbetering geven ? Ja Quote
bigwade Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Dat zou best kunnen is een wat langer antwoord 3 Quote
Specialmade Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Ja Ja, dat zou best eens kunnen Grtz. Specialmade 3 Quote
bigwade Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Heeft u al eens waarschuwingspunten (30 scrabble punten) voor het verzieken van een topic gehad ? Quote
Smart Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Kan dat dan? Nee, ik wil dit topic niet verzieken. Daar ben ik stellig in..... 1 Quote
Smart Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Die Algerijn met die pleister op de kop is gechiptuned..... 2 Quote
Smart Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Heej, dit is feitelijk ook topicvervuiling... Quote
williebuis Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Jammer ik hoopte iets meer serieuse antwoorden wat een onzin zeg . Quote
Specialmade Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Jammer ik hoopte iets meer serieuse antwoorden wat een onzin zeg . Volgens mij is dit een heel serieus antwoord op je vraag hoor! Grtz. Specialmade 2 Quote
Smart Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Sorry Willie, maar ik dacht ook dat het antwoord was gegeven. Welke informatie mis je nog? Quote
vengafan Geplaatst 8 Juli, 2014 Geplaatst 8 Juli, 2014 Vandaag voor het eerst met de caravan achter de Venga gereden Optrekken tot 80 doet ie vlot, maar daarna lijkt het wel of hij zijn kracht verliest en dan rij ik nog in zijn 4e versnelling Caravan weegt leeg 875 kg beladen 1100 kg, Venga heeft 1.6 motor Zijn er meer Venga rijders die met caravan op pad gaan en dit ervaren? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.