Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dat is het foto forumdeel wat je kunt gebruiken om je eigen auto te laten zien

http://www.kiaclub.nl/garage

Zitten echt hele leuke foto's bij.

Ik snap alleen niet dat mensen hun auto daar aan melden zonder foto.

Kom-op zo moeilijk is dat niet om een plaatje te plaatsen.

Have Fun !

• Like 1
Posted

Zelden tot nooit. Omdat er dus zoveel tussen staan zonder foto's. En ik vind dat je teveel kliks moet maken voor je erachter komt dat je wederom naar een lege garage zit te staren. Enige activiteit in de zin van reacties zijn daar ook ver te zoeken, wat ook niet uitnodigt tot uitbreiding van je garage.
Persoonlijk zie ik dus liever een "eigen topic", zeker ook omdat die dan in de merkafdeling staat waar ook het publiek rondhangt. 

• Like 1
Posted

^^ Goed/Leuk idee, maar dat gaat vast niet in het forum-template passen..

Overigens kun je filteren in dat Garage deel en dat werkt.

Dat zijn wel weer wat kliks extra, dat wel.

Sowieso zouden plaatsingen zonder foto geweigerd  moeten worden.

Posted

Het zou verboden moeten worden dat je je aanmeld zonder een foto van je auto !

En nu snel naar bed............ slaap smakelijk allemaal :beta1:

• Like 3
Posted

Ik kijk geregeld in de lijst van garages, vind het wel leuk om een beetje te kijken zie wat voor auto heeft. Misschien met het aanmelden verplichten om een foto te uploaden  

• Like 1
Posted

^^ Goed/Leuk idee, maar dat gaat vast niet in het forum-template passen..

Overigens kun je filteren in dat Garage deel en dat werkt.

Dat zijn wel weer wat kliks extra, dat wel.

Sowieso zouden plaatsingen zonder foto geweigerd  moeten worden.

Waarom zou dat niet passen. Ik heb b.v. zo'n topic aangemaakt. Heb ik wat te melden over mijn auto, takel ik het topic op en meld het daar. Veel autonieuws is vaak te klein om er een eigen topic voor aan te maken, en dat los je zo op. Topics kunnen overal en zo niet, dan zijn templater er om aangepast te worden :-)

Aantal jaartjes geleden toen er ideetjes werden gevraagt wat betreft het forum en de lage activiteit in de overige categoriën dit al eens geopperd in de modderhoek, zo ook het verwijderen van garages als er niet binnen een bepaalde tijd foto's ingezet worden, maar daar is verder niks mee gedaan en als gewone moderator was het toen niet mogelijk om garages te verwijderen, dat kon alleen Jeroen.

Guest Vitara 2
Posted

Ik kijk geregeld in de lijst van garages, vind het wel leuk om een beetje te kijken zie wat voor auto heeft. Misschien met het aanmelden verplichten om een foto te uploaden  

Hier helemaal mee eens, ik kijk ook regelmatig om dezelfde reden :)

Posted

Hier helemaal mee eens, ik kijk ook regelmatig om dezelfde reden :)

Hier ook. Vindt het leuk om te kijken hoe anderen hun auto's "pimpen". Zie graag verschillende velgen etc. en hoe dit dan bij de auto staat.

Posted

Goei spulleke die garage. Van de vele modificaties foto's kunnen vele andere mensen inspiratie op doen.

Posted

ik kijk ook graag in de garage, leuk topic. en iedereen zou inderdaad minimaal 1 foto moeten plaatsen :P

zal de mijne vanavond even updaten want over uurtje gaat de zaag in mijn dak , en kom ik hopelijk met een heel mooi zonnedak weer thuis :P

• Like 1