Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook dat zeg ik niet  Lique. Ik zeg alleen als je op voorhand al dingen gaat vervangen (dus wat nodig is) en dat niet de dealer laat doen je vaak een mindere gun factor van de dealer krijgt.

Ze moeten niet op voorhand dingen gaan vervangen en er geld voor vragen als het niet nodig is, maar dat is een andere discussie.

Over garantie tuurlijk zou het in de aanschaf prijs zitten, maar als je ziet wat voor dealers er allemaal omvallen van klein naar groot kan ik er wel uit opmaken dat het echt niet zo'n grote vet pot is. We willen allemaal de scherpste deal met de hoogste service en dat is en blijft een lastige combi

.good-cheap-fast-service.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ik wil alleen eerlijk behandeld worden en niet een poot uitgedraaid,klein of groot en niet meer of minder.

Ken minder verhalen over een bakker die zich er schuldig aan maakt dan garages.

Vooroordeel of niet,van dat imago komen ze nooit meer af.

Ook hier moeten de goeden onder de kwaden lijden.

• Like 1
Geplaatst

Niet alleen vanwege deze discussie, maar ik vraag mij gewoon af of forumleden deze problemen vaak ervaren bij hun dealer, of dat het een soort van onderbuikgevoel is, wat komt door slechte ervaringen vanuit het verleden. Ik kwam zelf van een dealer waarvan het dealerschap door KIA ontnomen is. Deze dealer gaf letterlijk aan, aan mij niet te verdienen vanwege mijn garantieaanspraak en mij liever als klant zag gaan. Dit ging destijds over het verkeerd plakken van een aantal van de originele rvs accessoires op mijn auto. Ik werd echter van harte welkom geheten bij de nieuwe dealer en zij zijn erg servicegericht, begripvol, serieus en vriendelijk. Kortom, dat gevoel heb ik bij mijn huidige dealer helemaal niet.

• Like 1
Geplaatst

Dat gevoel van welkom zijn en samen naar een oplossing kijken is iets wat voor mij persoonlijk heel belangrijk is. Het gevoel dat er naar je geluisterd wordt. Dan wil ik best wel wat meer betalen voor de service

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Precies Gerben H, dat is mijn punt :-) ik betaal liever in goed overleg dat het van beide kant soepel gaat.

Kan mij trouwens voorstellen dat er mensen zijn die er anders over denken, maar ga dan niet naar de dealer en maak dan wel gebruik van originele fabrieksvoorschriften met betrekking voor onderhoud en onderdelen. Alleen dat is niet mijn manier.

Mijn dealer Wolters in IJsselstein is super, snel, correct en denken mee. Ik heb juist daarom er geld voor over omdat ik zeker weet dat ik op termijn uit eindelijk goedkoper uit ben.

• Like 4
Geplaatst

Zelfde heb ik met Kooijman-Autogroep Vianen... Net als Wolters te IJsselstein een goede dealer in de regio Utrecht

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...