Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Guys,

Sindskort heb ik een hikje tijdens het rijden. Het is vooral als ik in mijn 2 of 3 rij. Het voelt alsof die een halve seconde inhoud en dan weer gaat. Alsof die zich verslikt. (Vooral bij 2000 toeren)

De auto is vorig jaar gechipt en ree meer dan prima (Chippen en geen onzin chipbox of dergelijke). De auto is nu iets meer dan 2 jaar oud en heeft 50000KM achter de rug.

Zou het ik het aan moeten kaarten bij de dealer of zou ik de chipper even moeten bellen? Misschien weten jullie wat het is.

Gr. Ryan

Geplaatst

Denk dat de Dealer zoveel mogelijk zal afschuiven op de feit dat ie gechipt is en als je pech hebt krijg je ook nog eens de rekening voor de Diagnose.

Chippen= geen garantie meer op de motor

Geplaatst

Had mijn vorige auto ook en daar bleek het probleem dat de auto wat teveel benzine kreeg. Volgens dealer kreeg de auto bij lage toeren wat teveel benzine, maar de tuner zei van niet. De computer gaf de dealer gelijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Jep hier ook. Altijd als je de airco tijdens het rijden aan zet dan komt het 'hikje'. Inhalen gaat dan ook een stuk trager... de auto trekt veel minder snel op. Ik wil dan ook op de snelweg tijdens het inhalen nog wel eens de airco even uitschakelen.

Daarnaast zuipt de airco veeeel benzine.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...