Gast Warmentuuter Geplaatst 17 April, 2015 Geplaatst 17 April, 2015 Ja,ja, het is een feit. Ik ben een Kia filmster geworden. :-) Ik heb er een blog van gemaakt. Lees het verhaal en bekijk de video's Quote
xtra40 Geplaatst 17 April, 2015 Geplaatst 17 April, 2015 ziet er goed uit en je warmetoeter klinkt geweldig jammer dat je achteruitrij camera zo donker is deze lijkt wel stuk Quote
Specialmade Geplaatst 18 April, 2015 Geplaatst 18 April, 2015 leuk man. Moeten we nu meneer Warmentuuter zeggen of mogen we je nog steeds tutoyeren ?? . grtz. Specialmade. 1 Quote
Smart Geplaatst 18 April, 2015 Geplaatst 18 April, 2015 Vandaag heb ik jouw acties gezien op de AutoRai. Ik moest wel al die groupies opzij duwen om erbij te komen. Beroemd in eigen land...... Van KMNL begreep ik dat er een serie boeken van Johan gaan uitkomen met de volgende titels.... Johan en zijn Kermitgroene ecosticker Johan met die vermaledijde marmot Johan op avontuur met Brabantse Bea Johan meet zijn Venga in passen! Johan en zijn vele extra's op de Brooklyn versie, standaard is zo 2013! Johan doet het met geluid, de achteruitrijcamera voor z'n vrouw...het kost een lieve duit 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 April, 2015 Geplaatst 18 April, 2015 Goh, wat een leuke kont Mist alleen het eco labeltje Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 April, 2015 Geplaatst 18 April, 2015 leuk man. Moeten we nu meneer Warmentuuter zeggen of mogen we je nog steeds tutoyeren ?? . grtz. Specialmade. Hee, ik ben een geboren Warmentuuter. Zijn redelijk nuchter. Dus het blijft Johan hoor Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 April, 2015 Geplaatst 18 April, 2015 Vandaag heb ik jouw acties gezien op de AutoRai. Ik moest wel al die groupies opzij duwen om erbij te komen. Beroemd in eigen land...... Van KMNL begreep ik dat er een serie boeken van Johan gaan uitkomen met de volgende titels.... Ben al aan het schrijven Quote
Smart Geplaatst 18 April, 2015 Geplaatst 18 April, 2015 Goh, wat een leuke kont Ik moet het KIA nageven, op hun stand stonden de mooiste vrouwen van de gehele AutoRai.... Dit was ooit.... 2 Quote
bigwade Geplaatst 19 April, 2015 Geplaatst 19 April, 2015 Ik mag komende woensdag mee met heer TuuT naar de autorai. Natuurlijk loop ik dan voor de zekerheid een half stapje achter hem (stukje respect) maar zal eens in de gaten houden wat er allemaal gebeurt. Wordt vervolgd ! Quote
xtra40 Geplaatst 20 April, 2015 Geplaatst 20 April, 2015 hou hem maar een beetje in de gaten niet dat ie straks nog ster allures gaat krijgen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 April, 2015 Geplaatst 20 April, 2015 hou hem maar een beetje in de gaten niet dat ie straks nog ster allures gaat krijgen Zo jammer dit. Quote
bigwade Geplaatst 22 April, 2015 Geplaatst 22 April, 2015 Mooi hè, die laatste.. Geen verbeterpunten, haha ! Venga... TOP kar ! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.