Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een opgekauwd verhaal, bar slecht. Een goudvis is informatiever....

• Like 1
Geplaatst

En dan moet je bedenken dat de stukjestikker-telefoonfotoman daarvoor ook naar Barcelona is afgereisd op kosten van KiaMNL/EU.

Dan ga je je toch schamen..
Geplaatst

idd de neus van de jongen lijkt wel heel erg op het kia logo...of zie ik iets over het hoofd   :online2long:

Geplaatst

Toch blijf ik er bij de type 3 beter in balans is in het geheel, type 4 heeft weer een mooier interieur.

Geplaatst

Toch, hoe vaker je de auto bekijkt, mijn mening, hoe opvallend de auto in evenwicht is qua design. Dat betekent niet dat ik de vorige Sportage niet mooi vind of onevenwichtig qua design. Velen vallen over de voorkant, maar dat is ook gewenning. Die frontaalfoto, zo laag, spreekt mij ook niet zo aan.

Geplaatst

Dit wordt de mijne

20160209_191506.jpg

Wat een goede kleur keuze :tt1:  :ninja:

wel even de blauwe schuimpjes van de deur halen.

Geplaatst

In de Belgische krant " het laatste nieuws" staat er een volledige artikel gewijd aan de sp4. Echter staat daar in dat er in d koffer een etiket staat dat er maar 60 kg mag geladen worden????

Als dit klopt is dit weinig,ofwel is er ergens een fout gebeurd en is dit bedoeld voor de max belasting van de trekhaak?

5e43a20c839ce4f592d8ecc815101acf.jpg

Geplaatst

Wellicht. zou het kunnen zitten in een (dubbele) bodemplaat van de koffer. 

Oude model rustte de bodemplaat van de kofferruimte op het reservewiel, maar in deze uitvoering ontbreekt het reservewiel, dus geen ondersteuning genoeg.

Dan ook een foutje van de afdekplaat van de kofferruimte, waarom niet het bestaande gekozen, niks mis mee.

En dan ook een groot nadeel de 1.6 T alleen in de duurste uitvoering, beetje heel erg dom, tenzij er over een poosje iets van een andere motor verschijnt.

(btw heden ochtend ook even met de automobiel van het moederbedrijf oog in oog gestaan, ook een bonk van een auto zeg, gaat moeilijk worden als het zover is met een keuze te maken.)

grtz

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...