Smart Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Wat een opgekauwd verhaal, bar slecht. Een goudvis is informatiever.... 1 Quote
Specialmade Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Wat een opgekauwd verhaal, bar slecht. Een goudvis is informatiever.... Heb ik weer, en bedankt hé. Grtz. Specialmade 1 Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 En dan moet je bedenken dat de stukjestikker-telefoonfotoman daarvoor ook naar Barcelona is afgereisd op kosten van KiaMNL/EU. Dan ga je je toch schamen.. Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2016 Geplaatst 6 Februari, 2016 Graag gedaan heer Specialmade.... 1 Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2016 Geplaatst 7 Februari, 2016 Ow, onrustige nachten voor de boeg, spannend! 1 Quote
elmerblues Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Denkt of ziet nou niemand....afijn het zal wel aan mij liggen... 3 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 idd de neus van de jongen lijkt wel heel erg op het kia logo...of zie ik iets over het hoofd Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Toch blijf ik er bij de type 3 beter in balans is in het geheel, type 4 heeft weer een mooier interieur. Quote
Smart Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Toch, hoe vaker je de auto bekijkt, mijn mening, hoe opvallend de auto in evenwicht is qua design. Dat betekent niet dat ik de vorige Sportage niet mooi vind of onevenwichtig qua design. Velen vallen over de voorkant, maar dat is ook gewenning. Die frontaalfoto, zo laag, spreekt mij ook niet zo aan. Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Die foto bij de posting van Elmerblues is idd ronduit lellik.. Quote
Wimis on Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Die foto bij de posting van Elmerblues is idd ronduit lellik.. Welke foto ? wees eens duidelijk........... ! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Februari, 2016 Geplaatst 9 Februari, 2016 Dit wordt de mijne Wat een goede kleur keuze wel even de blauwe schuimpjes van de deur halen. Quote
Ysie Geplaatst 9 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2016 De Sp3 lijkt op een Audi Q5 en de Sp4 op een Porsche Macan. 2 Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 Er is geen kleur aan te pas gekomen.... 1 Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 Onze Zalando-man heeft ook een witte. Quote
sennarob Geplaatst 12 Februari, 2016 Geplaatst 12 Februari, 2016 Ik heb de mijne vandaag opgehaald. Wat een wagen rijd echt super zeer stil in 1 woord geweldig. 2 Quote
Ysie Geplaatst 13 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2016 In de Belgische krant " het laatste nieuws" staat er een volledige artikel gewijd aan de sp4. Echter staat daar in dat er in d koffer een etiket staat dat er maar 60 kg mag geladen worden???? Als dit klopt is dit weinig,ofwel is er ergens een fout gebeurd en is dit bedoeld voor de max belasting van de trekhaak? Quote
kialoog Geplaatst 13 Februari, 2016 Geplaatst 13 Februari, 2016 Wellicht. zou het kunnen zitten in een (dubbele) bodemplaat van de koffer. Oude model rustte de bodemplaat van de kofferruimte op het reservewiel, maar in deze uitvoering ontbreekt het reservewiel, dus geen ondersteuning genoeg. Dan ook een foutje van de afdekplaat van de kofferruimte, waarom niet het bestaande gekozen, niks mis mee. En dan ook een groot nadeel de 1.6 T alleen in de duurste uitvoering, beetje heel erg dom, tenzij er over een poosje iets van een andere motor verschijnt. (btw heden ochtend ook even met de automobiel van het moederbedrijf oog in oog gestaan, ook een bonk van een auto zeg, gaat moeilijk worden als het zover is met een keuze te maken.) grtz Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.