Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooie Niro GT line hoor daar ga je veel plezier aan beleven :wink:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat lijken die Sportage en Niro toch op elkaar hé.   :ninja:  :wink:  :-D  :D  :D

Geplaatst

Gisteren hebben we de Pro Ceed van Brigitte omgeruild voor een Sportage 1.6 T-GDI first edition.

Prachtig exemplaar hoor.

Heel veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst.

Geplaatst

Wat lijken die Sportage en Niro toch op elkaar hé. :ninja::wink::-D:D:D

Ach nou zie ik het zal wel door het warme weer komen dat ik me zo vergis Grin grin grin

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 2
Geplaatst

Gisteren hebben we de Pro Ceed van Brigitte omgeruild voor een Sportage 1.6 T-GDI first edition.

Daar gaat ze veel plezier mee aan beleven. En jij ook wel denk ik :) Geniet van deze mooie Sportage 

• Like 1
Geplaatst

@a.j.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Heel veel veilige kilometers toegewenst.

• Like 1
Geplaatst

Hier dan een foto van de aanwinst. Al is het eigenlijk geen kleur, de nieuwe Sportage is in het wit toch het mooist! 

Geen kleur ? Lourens gaat daar anders over denken. Ik vind het ook geen kleur,het enige voordeel is dat iedereen Lourens en andere kleurloze Kia rijders goed zien aankomen :-)

• 4 maanden later...
Geplaatst

Vandaag mijn KIA Sportage 2 na 9 jaar ingeruild voor de nieuwe Sportage 4 1.6 Vision ISG Sand Track

kia.jpg

• Like 1
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...