skoebidoe Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Wij zijn het meer dan beu om geviseerd te worden omdat we met een witte Kia rijden , Laat ons allen samenspannen en een witte mars organiseren naar Achterhoek en naar Utrecht. Ik stel voor om onze witte wagens een week te parkeren voor het huis van niet nader genoemde anti-wit knorpotten zodat ze eigenlijk gaan moeten toegeven hoe mooi "wit" wel is.Laat allemaal jullie sterke stem horen en reageer MASSAAL! ))))))))) 9 Quote
Gast Stief Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 Mag ik mee? Dan weet ik tenminste zeker dat de mijne t mooiste is Quote
bigwade Geplaatst 20 Januari, 2016 Geplaatst 20 Januari, 2016 U is altijd welkom maar mag ik u herinneren aan een eerder topic http://www.kiaclub.nl/topic/13810-het-begint-een-plaag-te-worden/ Ik heb al tig van die schildersauto's in de straat 3 Quote
Wimis on Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Ik zou.......... doorrijden (op het juiste moment) naar BREUKELEN Daar hebben ze soms seizoen gebonden kleuren, zoals ORANJE............ Ik volg Stief want zwart valt dan niet meer op! 1 Quote
OptimaForma Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Wit is gewoon de meest chique kleur, zeker als je zoals ik een zwart glazen dak hebt en mooie grote achterlichten. Ook de grille is bij een witte Optima meer prominent aanwezig en lijkt de auto in zijn geheel groter. Zet hem maar eens naast een zwarte neer, dan zie je het verschil en lijkt de auto al wat meer een "grijze muis" En ik heb bij iemand het onderschrift gezien "Wit, dat wil je eigenlijk niet" maar weet je wat ik denk? dat het stiekum is: "Wit dat wil je eigenlijk WEL" ik denk dat het allemaal een beetje jaloezie is. Hahaha Wit valt lekker op en daar hou ik van. Van grijs, groen Bruin of rood word ik niet zo vrolijk. En als er een witte Kia tocht wordt gehouden doe ik graag mee. 2 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Ik zou zeggen trekt er allen massaal op uit voor de protest mars tegen de knorrepot en hoop dat jullie het Voor eens en voor altijd de kop in drukken :-) Helaas heb ik geen schilders auto maar een prachtige blauwe dus ik kan helaas niet mee :-) ;-) 2 Quote
skoebidoe Geplaatst 21 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2016 Wit is gewoon de meest chique kleur, zeker als je zoals ik een zwart glazen dak hebt en mooie grote achterlichten. Ook de grille is bij een witte Optima meer prominent aanwezig en lijkt de auto in zijn geheel groter. Zet hem maar eens naast een zwarte neer, dan zie je het verschil en lijkt de auto al wat meer een "grijze muis" En ik heb bij iemand het onderschrift gezien "Wit, dat wil je eigenlijk niet" maar weet je wat ik denk? dat het stiekum is: "Wit dat wil je eigenlijk WEL" ik denk dat het allemaal een beetje jaloezie is. Hahaha Wit valt lekker op en daar hou ik van. Van grijs, groen Bruin of rood word ik niet zo vrolijk. En als er een witte Kia tocht wordt gehouden doe ik graag mee. Volledig mee eens,wit staat chiquer,al dikwijls een compliment gekregen van wildvreemden die zeggen waw wat een mooie wagen(en zeker als die een polischbeurtje ondergaan heeft.Soms moet ik de dames van mij afweren )) 1 Quote
skoebidoe Geplaatst 21 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2016 Ik zou zeggen trekt er allen massaal op uit voor de protest mars tegen de knorrepot en hoop dat jullie hetVoor eens en voor altijd de kop in drukken :-) Helaas heb ik geen schilders auto maar een prachtige blauwe dus ik kan helaas niet mee :-) ;-)[/quote Bedankt voor de steun,in het slechtste geval:ik heb nog een witte grondverf spuitbus liggen 2 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Als het zo ver is leen ik wel een mooie witte auto Heb daar best wel wat voor over ;-) 2 Quote
Paul65 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Foei, dit riekt toch wel een beetje naar discriminatie Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wie nu eigenlijk het slachtoffer is. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Foei, dit riekt toch wel een beetje naar discriminatie Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wie nu eigenlijk het slachtoffer is. U is altijd welkom maar mag ik u herinneren aan een eerder topic http://www.kiaclub.nl/topic/13810-het-begint-een-plaag-te-worden/ Ik heb al tig van die schildersauto's in de straat lijkt mij toch wel duidenlijk Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Wit is gewoon de meest chique kleur, zeker als je zoals ik een zwart glazen dak hebt en mooie grote achterlichten. Ook de grille is bij een witte Optima meer prominent aanwezig en lijkt de auto in zijn geheel groter. Zet hem maar eens naast een zwarte neer, dan zie je het verschil en lijkt de auto al wat meer een "grijze muis" En ik heb bij iemand het onderschrift gezien "Wit, dat wil je eigenlijk niet" maar weet je wat ik denk? dat het stiekum is: "Wit dat wil je eigenlijk WEL" ik denk dat het allemaal een beetje jaloezie is. Hahaha Wit valt lekker op en daar hou ik van. Van grijs, groen Bruin of rood word ik niet zo vrolijk. En als er een witte Kia tocht wordt gehouden doe ik graag mee. Volledig mee eens, zo blij met m'n witte kar! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 In 2015 waren er 558.297 auto's in Nederland met de kleur Wit (7%) en 1 daarvan is die van mij Quote
HenkM Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Ha, hoef dus de kleur (links onder mijn avatar) niet te verwijderen, ben niet de enig(st)e. 1 Quote
Lique Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 [constructievebijdrage] Het enige leuke aan wit is dat het in veel gevallen de enige kleur is waar niet op bijbetaald hoeft te worden en dan wordt je in Nederland, zeker in tijden van crisis, vanzelf erg populair. [/constructievebijdrage] *gaatnuevenhardloopschoenenzoeken* 1 Quote
Smart Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 (Ongeleid projectiele bijdrage) Mag ik de heren en dame er voorzichtig, maar ook totaal overbodig, op attenderen dat wit geen kleur is....net zoals zwart! Quote
Lique Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 (Ongeleid projectiele bijdrage) Mag ik de heren en dame er voorzichtig, maar ook totaal overbodig, op attenderen dat wit geen kleur is....net zoals zwart! Ja hoor, dat mag En nu? 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Wist je dat wit de optelsom is van alle kleuren samen? Wanneer licht op een voorwerp valt en dit licht wordt volledig teruggekaatst, dan zien wij dit voorwerp wit. Bij zwart is het net omgekeerd. Wanneer er licht valt op een voorwerp en dit voorwerp kaatst geen licht terug, dan zien wij het voorwerp zwart. Puur zwart is dus in feite onzichtbaar. Wit is de tegenpool van zwart. Wit neemt geen warmte op en straalt geen warmte uit. Mensen uit noordelijke streken hebben een wittere huid, omdat iemand met een blanke huid de lichaamswarmte beter vasthoudt. Zwart neemt snel warmte op en geeft ze even snel weer af. Mensen uit de tropen hebben een donkere huid, de zon verhit weliswaar hun lichaam, maar de overtollige warmte gaat door de donkere huid zo weer naar buiten. Wit staat voor alles wat clean en smetteloos is. Daarom is de beroepskleding van laboranten, doktoren, verpleegsters en koks wit. Zwart betekent nacht, duisternis en levenloosheid, het wordt daarom in de meeste landen als rouwkleding gedragen. Mensen met een voorkeur voor wit zouden perfectionistisch, koel, zakelijk, doelbewust, onverstoorbaar, betrouwbaar en oprecht zijn. Van mensen die van zwart houden, wordt wel eens gezegd dat ze geen kleur willen bekennen en dat ze aan het gewone maatschappelijke leven niet deelnemen. (dit heb ik niet bedacht) Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Kijk de "Heren" hebben eindelijk hun maskers afgezet. Quote
Oplossing Lique Geplaatst 21 Januari, 2016 Oplossing Geplaatst 21 Januari, 2016 Mensen met een voorkeur voor wit zouden perfectionistisch, koel, zakelijk, doelbewust, onverstoorbaar, betrouwbaar en oprecht zijn. Bij deze \ Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Bij deze Dit reactie snap ik van een vrouw Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 (Ongeleid projectiele bijdrage) Mag ik de heren en dame er voorzichtig, maar ook totaal overbodig, op attenderen dat wit geen kleur is....net zoals zwart! goed verhaal lekker kort 2 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2016 Geplaatst 21 Januari, 2016 Wist je dat wit de optelsom is van alle kleuren samen? Wanneer licht op een voorwerp valt en dit licht wordt volledig teruggekaatst, dan zien wij dit voorwerp wit. Bij zwart is het net omgekeerd. Wanneer er licht valt op een voorwerp en dit voorwerp kaatst geen licht terug, dan zien wij het voorwerp zwart. Puur zwart is dus in feite onzichtbaar. Wit is de tegenpool van zwart. Wit neemt geen warmte op en straalt geen warmte uit. Mensen uit noordelijke streken hebben een wittere huid, omdat iemand met een blanke huid de lichaamswarmte beter vasthoudt. Zwart neemt snel warmte op en geeft ze even snel weer af. Mensen uit de tropen hebben een donkere huid, de zon verhit weliswaar hun lichaam, maar de overtollige warmte gaat door de donkere huid zo weer naar buiten. Wit staat voor alles wat clean en smetteloos is. Daarom is de beroepskleding van laboranten, doktoren, verpleegsters en koks wit. Zwart betekent nacht, duisternis en levenloosheid, het wordt daarom in de meeste landen als rouwkleding gedragen. Mensen met een voorkeur voor wit zouden perfectionistisch, koel, zakelijk, doelbewust, onverstoorbaar, betrouwbaar en oprecht zijn. Van mensen die van zwart houden, wordt wel eens gezegd dat ze geen kleur willen bekennen en dat ze aan het gewone maatschappelijke leven niet deelnemen. (dit heb ik niet bedacht) beter verhaal maar weer erg lang 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.