Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wanneer ik mijn SP3 start begint de ene keer de audio met het laden en afspelen van de USB-stick en de andere keer met het radiostation, ongeacht welke keuze actief was bij het uitzetten van de auto. Is dit een bekend fenomeen? En kun je ergens een 'standaard' weergave/prioriteit instellen?

Geplaatst

Mijn Sportage gaat altijd daar verder waar ik "gestopt" ben. Een voorkeur instellen kan volgens mij niet.

Geplaatst

Mijn Sportage gaat altijd daar verder waar ik "gestopt" ben. Een voorkeur instellen kan volgens mij niet.

Ik zou inderdaad ook verwachten dat de laatste instelling bewaard bleef maar dat is dus niet het geval. Misschien dat de usb-stick te groot is van 32gb? Heb ergens gelezen dat dit 16gb max mocht zijn. USB wordt namelijk elke keer weer 'geladen' maar misschien is dit ook normaal? Duurt immers maar heel kort.

Geplaatst

Bij mij zit er een 64 GB stick in. Bij opnieuw starten gaat het systeem verder waar het gebleven was.

Geplaatst

Wanneer ik mijn SP3 start begint de ene keer de audio met het laden en afspelen van de USB-stick en de andere keer met het radiostation, ongeacht welke keuze actief was bij het uitzetten van de auto. Is dit een bekend fenomeen? En kun je ergens een 'standaard' weergave/prioriteit instellen?

Yep bekend fenomeen. Ander merk type/USB stick proberen.

Geplaatst

heeft mijn Carens ook, het betreft een radio zonder GPS. Het toestel werd reeds vervangen, helaas zonder succes.

Probeer eens of dit helpt: sleutel in het slot en draaien tot de radio opstart, enkele sekonden wachten en dan de auto starten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...