Jump to content
xtra40

Forum opnieuw aan het indelen

Recommended Posts

zo als jullie misschien wel is opgevallen word langzamerhand de indeling van het forum beetje bij beetje verandert

alle types bij elkaar en dat weer opgesplitst op bouwjaar 

dus het kan voorkomen dat je even moet zoeken naar het juiste forum deel omdat hier wat ingeschoven gaat worden 

mochten jullie nou idee of opmerkingen hebben omtrent de indeling of text die daar weer bij staat 

goeie idee zullen zeker worden toegepast 

dus schroom niet om je idee of opmerking te plaatsen hier

ook jullie feedback is belangrijk 

• Like 7

Helemaal goed !

En eh.. iemand moet het doen.

Dank !

• Like 1

Denk dat U weinig tijd meer heeft om te pimpen. Uw inspanning wordt op prijs gesteld, in ieder geval door mij.

• Like 1

Leuk die concepts !

Mooi Archief !

• Like 1

Super overzichtelijk zo

• Like 1

• Similar Content

• By LordWian
      Het is mij de laatste dagen opgevallen dat de verlichting niet automatisch aan gaat op het moment dat je in regen rijdt. Bij mijn vorige auto de Ford Focus ging de verlichting automatisch aan, gelijk met de ruitenwissers. Wel een veiliger gevoel dat je beter zichtbaar bent.
      Weet iemand of de Niro deze optie heeft? en/of hoe deze aan te zetten?
    • By Marjan
      In mijn Picanto 2 (sept 2013) blijkt de 12V-aansluiting het niet te doen. Eerder nooit nodig gehad maar we willen er binnenkort een koelbox op aansluiten. Deze koelbox doet het prima in andere auto, dus ligt niet aan koelbox. Ik wilde de zekering checken maar op schema in zekeringenkastje twijfel ik welke zekering het is. Power outlet? Sigaret? Andere? Enkele zekeringen verwisseld met nieuwe zekering, maar probleem blijft. Iemand een idee?
    • By Peter kia
      Hoi,
      Ik ben nieuw op dit forum, mijn naam is Peter en ik ben ICT linux engineer.
      Ik heb net een KIA Sorento 3.3 V6 gekocht. mooie auto!!!
      Hoop dat ik hier wat wijzer wordt betreffende een probleem met deze auto
    • By KiaNirodriver
      Hallo allen, ik ben nieuw hier op het forum, vanuit mijn interesse in Kia, en de Kia Niro in het bijzonder: mooie auto!
    • By Marvinvdl
      Hallo Allemaal, Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Kia NIro. 
      Bij het starten van de moter en bij de melding "Controleren van het systeem" komt een verschrikkelijk geluid. 
      Ik ben het forum al een beetje af gaan struinen maar ik heb dit niet kunnen vinden.
      Weet iemand wat het is. Ik zal proberen de video te uploaden in de topic.

Niro.mp4
  • Create New...