MeWah Geplaatst 31 Oktober, 2017 Geplaatst 31 Oktober, 2017 Als ik mijn Niro DynamicLine DCT6 model 2017 start, dan licht in het navigatiescherm een beeld op dat je voorzichtig moet rijden, gepaard met een indringend signaal. Hoe kan ik dit irritante deel uitschakelen? Quote
Wimis on Geplaatst 1 November, 2017 Geplaatst 1 November, 2017 Druk op bevestigen! Is die direct weg. Of wacht 5 sec. ? Quote
Nir00tje Geplaatst 1 November, 2017 Geplaatst 1 November, 2017 Dat is inderdaad een flauwe melding elke keer als je de auto start Quote
Gast Nirofan Geplaatst 1 November, 2017 Geplaatst 1 November, 2017 Nee dit kan je niet uitzetten. Juridische indekking. Maar ach, ik start eerst de auto, doe mijn gordel aan, kijk links/rechts en in de spiegels en rij dan aan. Intussen is die melding weg. Quote
Roland2017 Geplaatst 1 November, 2017 Geplaatst 1 November, 2017 Als je voor dat je de sleutel omdraait eerst je gordel omdoet, dat krijg je geen waarschuwingssignaal meer! Na een aantal secondes verdwijnt het waarschuwingsscherm vanzelf. Quote
MeWah Geplaatst 1 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2017 Allemaal dank voor jullie reactie. Ik weet nu in ieder geval dat ik ermee moet leren leven Quote
MeWah Geplaatst 1 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2017 1 uur geleden zei Derrek: Er zijn ergere dingen. Zo is dat Derrek. Eigenlijk ook het enige minpuntje. De Kia bevalt uitstekend. Alles klopt, m.n. het dashbord vind ik mooi en relaxed. Weggedrag en niet te vergeten de koppeling. Toffe Car 1 Quote
ReneM Geplaatst 15 November, 2017 Geplaatst 15 November, 2017 Op 2-11-2017 om 00:50 zei MeWah: Zo is dat Derrek. Eigenlijk ook het enige minpuntje. De Kia bevalt uitstekend. Alles klopt, m.n. het dashbord vind ik mooi en relaxed. Weggedrag en niet te vergeten de koppeling. Welke koppeling???? Quote
MeWah Geplaatst 16 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2017 De dubele koppeling die de volgende versnelling in de wacht zet. Schakelt naadloos, erg goed. Quote
Jop Geplaatst 27 Mei, 2018 Geplaatst 27 Mei, 2018 Op 1-11-2017 om 22:36 zei Roland2017: Als je voor dat je de sleutel omdraait eerst je gordel omdoet, dat krijg je geen waarschuwingssignaal meer! Na een aantal secondes verdwijnt het waarschuwingsscherm vanzelf. Goedemorgen, wat een fijne oplossing! Nu nog iemand die weet hoe je de melodie die volgt uit of zacht kan zetten? Quote
Hanz99 Geplaatst 17 Juni, 2018 Geplaatst 17 Juni, 2018 Ja inderdaad, dat deuntje als ik de motor uit zet zou ik ook graag uitschakelen. Ik denk dat ik me daar na een tijdje aan ga irriteren..... Quote
Freaky Geplaatst 17 Juni, 2018 Geplaatst 17 Juni, 2018 Vind het eerder irritant dat je je deur nooit open kunt zetten met zonder die waarschuwing signaal. Soms ff beide auto's wassen en dan bij de andere de deur open met een muziekje maar helaas houd het signaal niet op. Quote
gjcvro Geplaatst 18 Juni, 2018 Geplaatst 18 Juni, 2018 Sleutel/fob in de auto leggen? Raam ipv deur open zetten? Quote
fiddler Geplaatst 26 Juli, 2023 Geplaatst 26 Juli, 2023 Dat muziekje is het meest ergelijke geluid van een Niro. Geef mij maar een krakende versnellings bak Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.