Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik mijn Niro DynamicLine DCT6 model 2017 start, dan licht in het navigatiescherm een beeld op dat je voorzichtig moet rijden, gepaard met een indringend signaal. Hoe kan ik dit irritante deel uitschakelen?

image-2017-11-01.jpg

Geplaatst

Nee dit kan je niet uitzetten. Juridische indekking. Maar ach, ik start eerst de auto, doe mijn gordel aan, kijk links/rechts en in de spiegels en rij dan aan. Intussen is die melding weg. 

Geplaatst

Als je voor dat je de sleutel omdraait eerst je gordel omdoet, dat krijg je geen waarschuwingssignaal meer!

Na een aantal secondes verdwijnt het waarschuwingsscherm vanzelf. 

Geplaatst

Er zijn ergere dingen.

• Like 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Derrek:

Er zijn ergere dingen.

Zo is dat Derrek. Eigenlijk ook het enige minpuntje. De Kia bevalt uitstekend. Alles klopt, m.n. het dashbord vind ik mooi en relaxed. Weggedrag en niet te vergeten de koppeling. Toffe Carniro-platinum-graphite.jpg.90985221c6673de97a6f83560370c836.jpg

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 2-11-2017 om 00:50 zei MeWah:

Zo is dat Derrek. Eigenlijk ook het enige minpuntje. De Kia bevalt uitstekend. Alles klopt, m.n. het dashbord vind ik mooi en relaxed. Weggedrag en niet te vergeten de koppeling.

Welke koppeling????

• 6 maanden later...
Geplaatst
Op 1-11-2017 om 22:36 zei Roland2017:

Als je voor dat je de sleutel omdraait eerst je gordel omdoet, dat krijg je geen waarschuwingssignaal meer!

Na een aantal secondes verdwijnt het waarschuwingsscherm vanzelf. 

Goedemorgen, wat een fijne oplossing! Nu nog iemand die weet hoe je de melodie die volgt uit of zacht kan zetten?

• 3 weken later...
Geplaatst

Ja inderdaad, dat deuntje als ik de motor uit zet zou ik ook graag uitschakelen. Ik denk dat ik me daar na een tijdje aan ga irriteren.....

Geplaatst

Vind het eerder irritant dat je je deur nooit open kunt zetten met zonder die waarschuwing signaal. 

Soms ff beide auto's wassen en dan bij de andere de deur open met een muziekje maar helaas houd het signaal niet op. 

• 5 jaar later...
Geplaatst

Dat muziekje is het meest ergelijke geluid van een Niro. Geef mij maar een krakende versnellings bak 🫤

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...