Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag maar weer eens de dealer gebeld over de status van de Kia Proceed, met helaas slecht nieuws te moeten aanhoren.

September besteld, verwachte levering:
- 7 jan
- Eind jan/eerste week feb

- Eind februari

Auto's staan nog steeds "vast" ivm de goedkeuring op CO2 uitstoot en met is afhankelijk van wanneer deze worden vrijgegeven/goedgekeurd.

Geplaatst
2 uur geleden, Huuv zei:

Vandaag maar weer eens de dealer gebeld over de status van de Kia Proceed, met helaas slecht nieuws te moeten aanhoren.

September besteld, verwachte levering:
- 7 jan
- Eind jan/eerste week feb

- Eind februari

Auto's staan nog steeds "vast" ivm de goedkeuring op CO2 uitstoot en met is afhankelijk van wanneer deze worden vrijgegeven/goedgekeurd.

Zelfde verhaal dus. Gewoon weer afwachten dus. Voor hetzelfde geld worden ze volgende week vrijgegegeven..........en anders vast ergens dit jaar

Geplaatst

Ik doe ook even een duit in het zakje.

Begin november besteld: Kia Ceed SW 1.0 DynamicPlusLine MY2020, vandaag bij de dealer gehoord dat ik hem volgende week vrijdag op kan halen. Al met al 3 maanden, niet verkeerd.

Nog niet te vroeg juichen misschien maar FYI.

Geplaatst
6 minuten geleden, Does24 zei:

Ik doe ook even een duit in het zakje.

Begin november besteld: Kia Ceed SW 1.0 DynamicPlusLine MY2020, vandaag bij de dealer gehoord dat ik hem volgende week vrijdag op kan halen. Al met al 3 maanden, niet verkeerd.

Nog niet te vroeg juichen misschien maar FYI.

Dat is mooi snel....Veel plezier alvast

Geplaatst
On 1/31/2020 at 8:09 PM, Denholt said:

@Does24 Die van mij zou vrijdag klaar zijn, echter helaas 2 kapotte velgen. Nu wachten tot morgen en hopen dat alles goed is gegaan met de nieuwe velgen :-)

Geplaatst
1 hour ago, Patjew said:

@Does24 Die van mij zou vrijdag klaar zijn, echter helaas 2 kapotte velgen. Nu wachten tot morgen en hopen dat alles goed is gegaan met de nieuwe velgen :-)

Dat is beroerd, maar goed ze worden in ieder geval uitgeleverd nu.

Geplaatst
On 2/3/2020 at 6:31 PM, Denholt said:

Is dit ook een auto die “vast” heeft gestaan?

Kan ik je niet vertellen, niet zo mee bezig geweest eigenlijk. Levertijd was vanaf begin op eind januari / begin februari dus heb niet echt reden gehad om in die boom te klimmen.

Geplaatst

@Denholt met een weekje vertraging heb ik hem nu in mijn bezit.

Blijkbaar zit er geen digitaal dashboard in dit model. Zal wel alleen in de phev zitten, anyway ik mis het niet.

On 1/31/2020 at 8:09 PM, Denholt said:

Geplaatst

@Does24 het digitaal dashboard zit er pas in van af de executiveline 

Ik zelf heb ook begin november een kia ceed sw1.4gdi dct7 gt plusline besteld.

deze zou eerst eind januari binnen zijn toen werd het 10 februari... hij zou al in de haven staan werd er gezegd maar ivm de type goedkeuring mocht deze nog niet naar de dealer . Nu gister 14.2.2020 gebeld naar de dealer kreeg ik te horen dat het pas einde van de maand of zelf begin volgende maand word ..en de medewerker die dit checkte voor mij zij dat mijn auto nog helemaal niet in de haven is .... 

Krijg nu het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

aanstaande dinsdag maar is bellen met de verkoper die mij de auto heeft verkocht of hij nou liegt of zijn collega ..

• Thanks 1
Geplaatst

Week 8 is aangebroken, het moment dat de vastgehouden auto’s worden uitgeleverd, dat is mij verteld door de dealer. Gezien de verhalen die er circuleren heb ik weinig hoop dat het dan toch eindelijk op korte termijn staat te gebeuren. Laat je het ons weten als je wel een van de gelukkige bent? 

Geplaatst

Volgens mijn dealer is mijn proceed afgelopen week vrijgegeven en zou hij komende week moeten arriveren bij de dealer... We wachten het af.

• 3 weken later...
Geplaatst

Yes hij is afgeleverd en heb er al wat km mee mogen rijden. Ik ben zeer tevreden, nog geen dingetjes ontdekt. 

Prima ruimte, goed afgewerkt, luxe uitrusting (GT plusline) en automaat rijdt prima. Ow af en toe merk ik dat hij met de Bocht uitkomen dan nog even terug schakelt en dat voelt soms wat onrustig. Wellicht dat het ook aan het voetje ligt... 

Kan niet wachten om weer stukkie te kunnen rijden. Ben heel tevreden!

Geplaatst

De dct kan soms wat "traag" voorkomen, althans dat was mijn ervaring ook de eerste dagen (heb hem ruim een week a 800km). Maar nu is ie al heel wat alerter zo lijkt het of ik anticipeer inmiddels al wat beter op het gedrag. Ik vind hem zeker niet onder doen voor mijn dsg ervaringen. Zet je hem in sport dan is ie flink alerter en voelt echt een pak sneller aan. 

Geplaatst
2 uur geleden, Hootch zei:

Yes hij is afgeleverd en heb er al wat km mee mogen rijden. Ik ben zeer tevreden, nog geen dingetjes ontdekt. 

Prima ruimte, goed afgewerkt, luxe uitrusting (GT plusline) en automaat rijdt prima. Ow af en toe merk ik dat hij met de Bocht uitkomen dan nog even terug schakelt en dat voelt soms wat onrustig. Wellicht dat het ook aan het voetje ligt... 

Kan niet wachten om weer stukkie te kunnen rijden. Ben heel tevreden!

E454C9EC-D24D-4A0B-A7FD-C7601BEB3B49.jpeg

Geplaatst
26 minuten geleden, Renzo4000 zei:

Mooie kleur! Veel plezierige kilometers gewenst.

Itmfzj5kxXMBKElcZHmRljvQ.jpg

8kn51Ujfla5UrbAPvyzVGUKM.jpg

Kleur komt goed uit met deze velgen en zwarte accenten inde bumpers. Fijne en veilige km!

Geplaatst
Op 6-3-2020 om 19:53, Hootch zei:

Mooie auto, goede kleurkeuze, top!!

• 2 weken later...
Geplaatst

Gisteren de Ceed mogen ophalen. Gelijk wat dingen uitgeprobeerd. 

Tip: de elektrische klep gaat wel dicht met de afstandsbediening: deze dien je ingedrukt te houden op de kofferbak knop. 

IMG-20200321-WA0050.jpg

Geplaatst
6 minuten geleden, Rick Bassant zei:

Gisteren de Ceed mogen ophalen. Gelijk wat dingen uitgeprobeerd. 

Tip: de elektrische klep gaat wel dicht met de afstandsbediening: deze dien je ingedrukt te houden op de kofferbak knop. 

IMG-20200321-WA0050.jpg

Mooie auto en ook een mooie kleur. Klopt wat je zegt over de afstandsbediening. Werkt allemaal prima toch? Hoe vind je de automaat rijden

• Like 1
Geplaatst
11 minuten geleden, Hootch zei:

Mooie auto en ook een mooie kleur. Klopt wat je zegt over de afstandsbediening. Werkt allemaal prima toch? Hoe vind je de automaat rijden

Ik vind de automaat top, kort een Mazda 3 gehad en die automaat was erg onrustig.

deze erg soepel, ook in sport erg soepel.

helaas nog niet veel kunnen rijden. Nog geen gt’s zien rijden hier in de regio Eindhoven.

Geplaatst

De automaat rijdt prima. Schakelt bij mij soms te snel terug. Ook bij de automatisch cruise control, dus als deze afremt en je gaat naar links om in te halen dan schakelt deze direct terug. Is mijn inziens niet nodig. 

Ik vind het verder een genot om mee te rijden. Rijdt comfortabel en stuurt goed. Boven de 120/130 is er wel veel afrolgeluid, echter is dat nu met de 100 km maatregel verleden tijd ;). 

Je ziet weinig SW gt’s rijden, maar wij zullen elkaar zeker wel tegen gaan komen in eindhoven (als Corono situatie voorbij is) ;)

• Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...