Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

productiestop kia ceed

Ga naar de oplossing Opgelost door arnold.klokman,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
Op 4-7-2019 om 08:16, DeluxZ zei:

Dan krijg je de versie na de productiestop. Je had voor 25 (?) mei moeten bestellen wilde je nog een auto krijgen van voor de productiestop.

Dan had hij de opties ook al in zijn bestelling moeten hebben denk ik ;) Je krijgt niks gratis. Het grotere scherm, de virtual cockpit en UVO telematics gaat gewoon een extra optie worden of komt in een nieuwe "line" terecht.

Voor niets gaat de zon op ;) Ik denk dat het gewoon levertijd +1 maand word...

aangepast door Damian
Geplaatst

Zojuist van de dealer te horen gekregen;

Bestellingen vanaf juni zullen mj2020 uitgevoerd worden. Eerste leveringen hiervan wordt verwacht eind van dit jaar / begin volgend jaar.

Wat houdt mj2020 in voor  alle Ceed modellen, dus ook de ProCeed;

Standaard vanaf de GT-line modellen;

- 12,3-inch groot digitaal instrumentarium.

- 10,25-inch groot infotainmentscherm.

- panorama schuifdak wordt een optie tegen meerprijs.

kia-(x)(pro)ceed-2020.jpg

Geplaatst

Wat een kermis is dat dashbord geworden. Ik ben blij dat de mijne dat niet heeft

Het schuifdak is echt ontzettend gaaf. Liever dat dan digitale tellers

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Haha 1
Geplaatst

Dus als ik hey begrijp vanaf bestel dag Juni krijg je model 2020...  met upgrade opties. Dat kan voor sommige een plus zijn.

Maar model 2020 heeft niet standaard een Panoramadak... daar hebben de bestellers wel op gerekend bij bestellen in juni. Dan nu ook gewoon dak?

Geplaatst
2 uur geleden, Vlokkie zei:

Bestellingen vanaf juni zullen mj2020 uitgevoerd worden. Eerste leveringen hiervan wordt verwacht eind van dit jaar / begin volgend jaar.

Heb je toevallig van de dealer ook vernomen of er aanpassingen gaan komen rond de ceed SW executiveline?

Geplaatst
40 minuten geleden, SuperBert zei:

Nee, behalve dan dat het voor de hele Ceed familie is...

Geplaatst
3 uur geleden, Vlokkie zei:

Misschien stomme opmerking, maar die gele kleur loopt hopelijk niet door in de (Pro)Ceed lijn... Dit stoort me echt op de foto.

Geplaatst
Misschien stomme opmerking, maar die gele kleur loopt hopelijk niet door in de (Pro)Ceed lijn... Dit stoort me echt op de foto.

Dit is ook niet het interieur van de ceed maar van de xceed. Er is nog niet bekend of dit ook het interieur zal gaan worden voor de (pro)ceed.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
21 hours ago, Vlokkie said:

En de modellen worden 1000 euro duurder vanwege homologatie.

Geplaatst

Dit is het interieur van de XCeed, maar deze komt dus 1 op 1 ook in de mj2020 overige (pro)Ceed modellen!

De gele interieur kleur zal een optie zijn die hoort bij de de gele exterieur kleur Quantum Yellow welke exclusief voor de Xceed zal zijn.

Geplaatst (aangepast)

Ben bezig met de bestelling van een kia Proceed , de dealer heeft mij het volgende uitgelegd: 

De Kia Proceed komt blijkbaar standaard met een Digitale toerenteller ( net als de XCEED) en met een Navigatie systeem zoals in de nieuwe E-soul. 

De Kia proceed wordt van UVO connect voorzien.

De Panoramadak zal niet meer standaard er bij zitten, deze kan als optie er bij besteld worden. Omdat de panoramadak er niet standaard bij zit, blijft de prijs van de Proceed gelijk, wil je wel een panoramadak, dan is de prijs uiteraard duurder.

De opties zijn nog niet op de website beschikbaar, maar wel al bij de dealer. Levertijd is ongeveer 3 maanden volgens de dealer. 

Hopelijk kan ik vandaag tekenen en hoor ik wat de levertijd is, ik ga er vanuit dat de levertijd niet een half jaar of langer is. 

Zodra ik meer weet, dan zal ik dit direct melden. 

aangepast door Gampie
Geplaatst

Dergelijke informatie komt mij inmiddels ook toe. Het panoramadak gaat 795 euro kosten, en de diesels worden allemaal 1300 euro duurder. 

Geplaatst

Een interessant filmpje over het nieuwe display. Het navigatiesysteem is mooi groot geworden, ook iets meer breedbeeld verhouding dan voorheen volgens mij.

• Like 3
Geplaatst (aangepast)

Had het AID in mijn vorige auto (Golf 7) en na in eerste instantie het een SUPER gadget te vinden was het uiteindelijk

niet anders dan dat: een Gadget.

Uiteindelijk liet ik hem op dezelfde stand staan : klokken met in het midden de NAV kaart.

maar bij een rit met gebruik van de NAV gebruikte ik in de praktijk toch het grote scherm.

Bovendien merkte ik dat de kaart tussen de tellers de aandacht afleidde, omdat het ook beweegt.

Uit het filmpje hierboven lijkt het erop dat er niet veel te configureren valt en ziet eruit als de huidige (Pro)Ceed

alleen dan digitaal.

Ook de extra funtionaliteit van het nieuwe UVO systeem lijkt niet bijzonder, behalve dat het dan breder is en er dus meer icoontjes

op 1 scherm te zien zijn, maar geen andere, dus lijkt alleen de vormgeving/indeling anders.

Ik ben er dus niet heel erg rouwig om dat ik wel een Panoramadak + led interieurverlichting heb en de huidige tellers/scherm.

Maar de opstart/afsluit animaities zijn dan wel weer erg cool !

aangepast door Roak
  • Like 1
Geplaatst

Ik vind de oude tellers ook wel erg mooi, een beetje Alfa-achtig met die ronde kokers. Ik vind het digitale display niet heel veel toevoegen, eigenlijk is alleen de manier waarop Audi het doet echt mooi (bijv volledige navi weergave).

Helaas had ik geen keuze, mijn Proceed mag ivm lopend leasecontract niet eerder geleverd worden dan November.

Geplaatst (aangepast)

Ik vind het digitale display wel mooi en zeker een mooie upgrade. Je kan inderdaad niet zoveel configureren als bij de concurrent maar dat vind ik niet zo belangrijk. Het grotere infotainment scherm vind ik belangrijker, je kan nu wel degelijk meer tegelijk tonen dan het oude scherm. Zie ook onderstaande video op 5 minuten ongeveer: 

daarnaast is het nu natuurlijk wel prettig dat het panoramadak optioneel is waardoor mensen de keus hebben. Laten we wel zijn, iedereen langer dan 1m85 komt namelijk in de problemen met de hoofdruimte en het panoramadak snoept zomaar 5 cm ruimte af.

aangepast door Renzo4000
  • Like 1
Geplaatst

Toch jammer dat het navischerm niet geintegreerd is maar een beetje als een soort Ipad op het dashbord is geplakt. Bij de nieuwe Niro hebben ze dat mooier opgelost!

Geplaatst

Ik stap wat je bedoelt, maar ik vind het niet persé storend. Qua bereikbaarheid en zichtbaarheid is dit m.i. wel beter dan een lager geplaatst geïntegreerde variant.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik lees net op een ander forum dat iemand die de ceed gtline my2020 in bestelling heeft staan te horen heeft gekregen van zijn dealer dat het panoramadak dus ook een optie is geworden van €795.

Geplaatst (aangepast)

Toch een vreemde zaak. In de laatste prijslijsten op kia.com staat bij de Proceed het panoramadak inderdaad als optie, maar bij de gewone Ceed staat deze optie niet en wordt het wél nog benoemd bij de standaard uitrusting. Prijslijsten zijn van Juni, dat dan weer wel. Maar wel voor My2020 model.

aangepast door Dufu
Geplaatst

Hallo heren, 

Ik heb vorige week een Ceed SW GT-plusline dct besteld en krijg daar gewoon netjes een schuif/kanteldak in. Op de prijslijst / brochure van my2020 staat het er ook nog mooi bij dat vanaf een GT-line het nette dakje er in zit. 

Helaas kan ik daar groot waarschijnlijk geen gebruik meer van maken want ja.. 24 november pas geleverd..

tot volgend jaar wachten dus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...