Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij de aanschaf van onze Ceed. ben ik hier lid geworden... nu bijna 8,5 jaar verder toch maar weer eens account weer eens actief gemaakt.

Onze ceed heeft er nu 174400 trouwe kilometers opstaan, en er kunnen er nog veel bij komen.. Alleen niet meer heel veel gereden door mij. We zijn nu aan het wachten tot onze nieuwe Kia Stonic geleverd zal worden... tuurlijk het is dubbel... want ik moet afscheid nemen van echt een top wagen... Elk jaar bracht de ceed ons netjes en met gemak op en neer naar onze vakantie bestemming... Maar aan de ander kant we gaan nu weer een   nieuwe wagen rijden met allemaal nieuwe snuffies.. verheug me er al op.. heb de handleiding al gelezen. veel op youtube bekeken.. dus heb al een goed beeld... tot ik de Ceed kreeg heb ik hier veel geleerd en denk dat dat nu ook wel weer goed gaat komen... 

hier onder sneak preview van de kleur!!!!

IMG_20190901_082752_626.jpg

• Like 1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo twinky, welkom terug!

Fraaie Stonic, mooie kleur. Je wacht op een kenteken, nou, dat duurt meestal niet zo heel lang. Binnenkort genieten van de nieuwe Kia! Ik wens je vast vele prettige en veilige kilometers.

Geplaatst
3 uur geleden, GreyGriffin zei:

Hallo twinky, welkom terug!

Fraaie Stonic, mooie kleur. Je wacht op een kenteken, nou, dat duurt meestal niet zo heel lang. Binnenkort genieten van de nieuwe Kia! Ik wens je vast vele prettige en veilige kilometers.

Dank je... Heb ook nog geen idee of hij al binnen is.. zou snel gaan. Dus moet ff geduld hebben..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...