CrutzZz Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 Hoe kom je precies aan de Hybrid? Als ik bij Leaseplan bijvoorbeeld kijk is het de gewone 1.5T. De MHEV is niet te kiezen geloof ikIk ben naar de dealer geweest voor offerte.En deze ingediend op het werk.1.5t mhev dct7 gtpluslineVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 ok ja van mij is van 1.4 naar de 1.5 gegaan dus die MHEV was er nog niet Quote
Luxata Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 Hoe kom je precies aan de Hybrid? Als ik bij Leaseplan bijvoorbeeld kijk is het de gewone 1.5T. De MHEV is niet te kiezen geloof ikIs de mild hybrid. Volgens mij hebben ze geen 1.5t zonder hybride. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 (aangepast) 5 minuten geleden, Luxata zei: Is de mild hybrid. Volgens mij hebben ze geen 1.5t zonder hybride. Sent from my iPhone using Tapatalk Dat lijstje heb ik wel gezien met een 1.5 zonder MHEV.. maar zou best kunnen. We gaan het zien. edit: https://nieuws.kia.nl/nieuwe-15-t-gdi-en-mild-hybrides-voor-gehele-ceed-line-up/ 21 Januari, 2021 aangepast door Remco Boender Quote
OwN4UtReG Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 Dat lijstje heb ik wel gezien met een 1.5 zonder MHEV.. maar zou best kunnen. We gaan het zienIk had het er met de dealer over. Ik krijg de 1.5 zonder hybrid. Als je ook goed kijkt naar de prijslijst dan zie je dat de enige mhev de 1.5 automaat gt-line edition is. De reguliere gt-line en plusline zijn volgens de prijslijst alleen zonder mhev. Als je kijkt naar de normale Ceed dan is de gt-line zonder mhev en de executive line met mhev. Snapt iemand het nog? Maar goed de mhev heeft wel een nadeel. Je mist aardig wat kofferbak ruimte. Dit staat ergens verstopt in de specs. Dus ik heb het nog expliciet gevraagd aan de dealer of de mijne dat was of niet en hij zei van niet. Quote
Luxata Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 Ik had het er met de dealer over. Ik krijg de 1.5 zonder hybrid. Als je ook goed kijkt naar de prijslijst dan zie je dat de enige mhev de 1.5 automaat gt-line edition is. De reguliere gt-line en plusline zijn volgens de prijslijst alleen zonder mhev. Als je kijkt naar de normale Ceed dan is de gt-line zonder mhev en de executive line met mhev. Snapt iemand het nog? Maar goed de mhev heeft wel een nadeel. Je mist aardig wat kofferbak ruimte. Dit staat ergens verstopt in de specs. Dus ik heb het nog expliciet gevraagd aan de dealer of de mijne dat was of niet en hij zei van niet.Ah vandaar de verwarring haha . Maar ja ik zat een jaar geleden ook aan de Ford Mondeo hybrid te denken maar die heeft dan een bult in de achterbak die gewoon echt bijna 20 cm van je vloer laagte (diepte ?) weg haalt. Dus was echt een no go Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 1 uur terug, Luxata zei: Ah vandaar de verwarring haha . Maar ja ik zat een jaar geleden ook aan de Ford Mondeo hybrid te denken maar die heeft dan een bult in de achterbak die gewoon echt bijna 20 cm van je vloer laagte (diepte ?) weg haalt. Dus was echt een no go Sent from my iPhone using Tapatalk Scheelt wel hoor dat MHEV. Had het bij een proefrit van een Volvo V60 ook. Merk echt niets van het starten. En rijdt erg soepel weg. Was helaas iets te duur. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 21 Januari, 2021 Geplaatst 21 Januari, 2021 Ja dat klopt. Bij de proceed is het 594 liter tegen 472 liter. Maar dat is denk ik vooral de ruimte onder de vloer. Quote
Stephannn Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 (aangepast) Op 21-1-2021 om 11:42, Remco Boender zei: Hoe kom je precies aan de Hybrid? Als ik bij Leaseplan bijvoorbeeld kijk is het de gewone 1.5T. De MHEV is niet te kiezen geloof ik Op 21-1-2021 om 11:42, Remco Boender zei: Hoe kom je precies aan de Hybrid? Als ik bij Leaseplan bijvoorbeeld kijk is het de gewone 1.5T. De MHEV is niet te kiezen geloof ik Zojuist de dealer gesproken. Goed gesprek gehad. Het komt op 20 euro duurder uit en geen 130. Ik ben akkoord. Ik laat het verhaal van 130 maar voor wat het is. Goed nieuws meteen ontvangen. De proceed is 19 feb hier en ik kan hem na een week ophalen. Super blij mee, nu hopen dat dat zo is. 22 Januari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
CrutzZz Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 Nadat mijn auto besteld was eind september. Kreeg ik te horen dat hij was geannuleerd.ivm dat de 1.4t motor niet meer lieverbaar was.Nu krijg ik te horen dat de bestelde auto pas 30 April er is 15 Februari loopt de lease af. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Stephannn Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 4 minuten geleden, CrutzZz zei: Nadat mijn auto besteld was eind september. Kreeg ik te horen dat hij was geannuleerd.ivm dat de 1.4t motor niet meer lieverbaar was. Nu krijg ik te horen dat de bestelde auto pas 30 April er is 15 Februari loopt de lease af. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dat is heel vervelend ja, tussen feb en apr zit behoorlijk wat tijd. Toch gek, dat omzetten naar een 1.5 moest bij mij ook. Ik mag het ook maar hopen dat hij rond 26 feb klaar staat. Quote
CrutzZz Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 Dat is heel vervelend ja, tussen feb en apr zit behoorlijk wat tijd. Toch gek, dat omzetten naar een 1.5 moest bij mij ook. Ik mag het ook maar hopen dat hij rond 26 feb klaar staat. Welke uitvoering en extra opties heb je gepakt dan.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Nyazzin Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 42 minuten geleden, CrutzZz zei: Nadat mijn auto besteld was eind september. Kreeg ik te horen dat hij was geannuleerd.ivm dat de 1.4t motor niet meer lieverbaar was. Nu krijg ik te horen dat de bestelde auto pas 30 April er is 15 Februari loopt de lease af. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pff balen man. Lekkere timing ook met zo'n motor verandering. Ik heb die van mij eind juli 2020 besteld. Eerst medio november leverdatum, toen week 1 en nu week 10. Als ze het nog eens vertragen mogen ze hem houden :-). Quote
Mitch_Proceed Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 46 minuten geleden, Nyazzin zei: Pff balen man. Lekkere timing ook met zo'n motor verandering. Ik heb die van mij eind juli 2020 besteld. Eerst medio november leverdatum, toen week 1 en nu week 10. Als ze het nog eens vertragen mogen ze hem houden :-). Eind juli??? Heb je dan bewust gekozen om te wachten op de MY2021 versie met 1.5 T-GDI? Ik heb exact op 22 juli 2020 de bevestiging van de bestelling ontvangen. Er was toen aangegeven dat deze omstreeks week 48 geleverd zou worden. En inderdaad, precies in week 48 afgelopen jaar kon ik hem ophalen. Let wel, gaat hierbij om een 1.4 T-GDI DCT7 PlusLine. Als ik je berichtje zo lees, hebben we het rond dezelfde periode besteld. Quote
Stephannn Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 57 minuten geleden, Mitch_Proceed zei: Eind juli??? Heb je dan bewust gekozen om te wachten op de MY2021 versie met 1.5 T-GDI? Ik heb exact op 22 juli 2020 de bevestiging van de bestelling ontvangen. Er was toen aangegeven dat deze omstreeks week 48 geleverd zou worden. En inderdaad, precies in week 48 afgelopen jaar kon ik hem ophalen. Let wel, gaat hierbij om een 1.4 T-GDI DCT7 PlusLine. Als ik je berichtje zo lees, hebben we het rond dezelfde periode besteld. Ik krijg de 1.5 T-GDi DCT7 GT-PlusLine met Panoramadak. Ik heb verder geen andere extra opties. Wilde alleen wel de rode naafdoppen op de 18 inch hebben. Het plusLine was goed uitgerust. Een bestelling van juli 20 en dan pas in week 10 ontvangen? Pfff, dat is 8 maanden. Quote
Sniperjp Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 (aangepast) Is vast veel vraag naar de GT line. Levertijden zijn enorm. heb een GT besteld in deluxe white met 7DCT met navigatie pakket en comfort pakket en Panorama dak. Besteld in week 2 dit jaar en was toen net van de band. Op de trein gezet op 14 januari en uiterlijk eind februari bij mij. woon wel in België mogelijk dat dat nog verschil maakt. 22 Januari, 2021 aangepast door Sniperjp Quote
CrutzZz Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 Ik krijg de 1.5 T-GDi DCT7 GT-PlusLine met Panoramadak. Ik heb verder geen andere extra opties. Wilde alleen wel de rode naafdoppen op de 18 inch hebben. Het plusLine was goed uitgerust. Een bestelling van juli 20 en dan pas in week 10 ontvangen? Pfff, dat is 8 maanden. Ik krijg dezelfde maar dan met nog parkeersensoren voor. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mitch_Proceed Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 (aangepast) 27 minuten geleden, Stephannn zei: Ik krijg de 1.5 T-GDi DCT7 GT-PlusLine met Panoramadak. Ik heb verder geen andere extra opties. Wilde alleen wel de rode naafdoppen op de 18 inch hebben. Het plusLine was goed uitgerust. Een bestelling van juli 20 en dan pas in week 10 ontvangen? Pfff, dat is 8 maanden. Haha ja enerzijds kon je dat dan wel verwachten als je de 1.5 T-GDI krijgt en vanaf medio vorig jaar hebt besteld. Deze zijn uiteraard vanaf dit jaar pas leverbaar. Maar krijg je dan een 1.5 omdat ze geen 1.4 vorig jaar meer konden reserveren voor je? Ik weet wel dat die van mij met de laatste trein (laatste leveringen met de 1.4 T-GDI) vanuit de fabriek is gekomen. Althans, gaf de dealer aan. Want ze hadden destijds moeite om nog een PlusLine in Penta Metal ook met panoramadak te vinden. Die van mij was toegewezen aan een andere dealer, maar zij hebben in overleg met de andere dealer het mogen overnemen om zodoende aan mij te kunnen leveren. Ik had namelijk aangegeven dat ik niet wil wachten tot volgend jaar. Anders hoefde het voor mij niet. Vandaar denk ik de extra moeite die ze hebben genomen Ik geniet nu al ruim 2 maanden van de Proceed GT PlusLine. Hoop dat je em ook daadwerkelijk week 10 geleverd krijgt. 22 Januari, 2021 aangepast door Mitch_Proceed Quote
Luxata Geplaatst 22 Januari, 2021 Geplaatst 22 Januari, 2021 Tsja die leverings verhalen waren het zelfde hier . Besteld in begin augustus , zou in november geleverd worden. Toen gecancelled door Kia ivm Corona en toen mijn andere bestelling werd geAnnuleerd ivm motor wijziging . Mijn lease contract was al in november afgelopen dus ik had een andere auto besteld , die werd toen naar een andere dealer gestuurd . Toen moest ik nog een maand of 3 gaan wachten en was er klaar mee . Toen maar gewoon een demo gekocht. Kia auto’s zijn geweldig en dealers hebben geweldige service maar Kia zelf is echt gewoon een ja sorry maar ik moet het zeggen : een “kut” bedrijf. Dat ze dit soort dingen met betalende klanten kunnen doen daar kan ik niet bij Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Nyazzin Geplaatst 23 Januari, 2021 Geplaatst 23 Januari, 2021 14 uur geleden, Mitch_Proceed zei: Eind juli??? Heb je dan bewust gekozen om te wachten op de MY2021 versie met 1.5 T-GDI? Ik heb exact op 22 juli 2020 de bevestiging van de bestelling ontvangen. Er was toen aangegeven dat deze omstreeks week 48 geleverd zou worden. En inderdaad, precies in week 48 afgelopen jaar kon ik hem ophalen. Let wel, gaat hierbij om een 1.4 T-GDI DCT7 PlusLine. Als ik je berichtje zo lees, hebben we het rond dezelfde periode besteld. Nope, gewoon dezelfde als die jij hebt besteld. Ik heb alleen geen pano dak genomen, omdat ik er anders niet in pas :-). Kleur is Orange Fusion dus verder niet heel veel anders. Achja we wachten geduldig af.. Quote
Remco Boender Geplaatst 23 Januari, 2021 Geplaatst 23 Januari, 2021 Op 22-1-2021 om 18:34, CrutzZz zei: Nadat mijn auto besteld was eind september. Kreeg ik te horen dat hij was geannuleerd.ivm dat de 1.4t motor niet meer lieverbaar was. Nu krijg ik te horen dat de bestelde auto pas 30 April er is 15 Februari loopt de lease af. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ach kan je nog ff wat anders rijden, of dezelfde... Quote
Remco Boender Geplaatst 23 Januari, 2021 Geplaatst 23 Januari, 2021 12 uur geleden, Nyazzin zei: Nope, gewoon dezelfde als die jij hebt besteld. Ik heb alleen geen pano dak genomen, omdat ik er anders niet in pas :-). Kleur is Orange Fusion dus verder niet heel veel anders. Achja we wachten geduldig af.. Same here, hoop alleen niet zo lang te moeten wachten als jij. Die van mij is van december en komt in week 11 ast goed is. Quote
Remco Boender Geplaatst 23 Januari, 2021 Geplaatst 23 Januari, 2021 Op 22-1-2021 om 18:11, Stephannn zei: Zojuist de dealer gesproken. Goed gesprek gehad. Het komt op 20 euro duurder uit en geen 130. Ik ben akkoord. Ik laat het verhaal van 130 maar voor wat het is. Goed nieuws meteen ontvangen. De proceed is 19 feb hier en ik kan hem na een week ophalen. Super blij mee, nu hopen dat dat zo is. Nice, scheelt weer een hoop frustratie Quote
CrutzZz Geplaatst 24 Januari, 2021 Geplaatst 24 Januari, 2021 Ach kan je nog ff wat anders rijden, of dezelfde...Ik verwacht dat ik de huidige auto nog kan rijden. Anders geven ze mij maar een andere fatsoendelijke autoVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Remco Boender Geplaatst 24 Januari, 2021 Geplaatst 24 Januari, 2021 18 minuten geleden, CrutzZz zei: Ik verwacht dat ik de huidige auto nog kan rijden. Anders geven ze mij maar een andere fatsoendelijke auto Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nja das meestal het punt. Ze zijn vaak van een categorie lager of kleiner. Ik mag de mijne ook doorrijden. Heeft nog 50k km's te gaan na dat jaar thuiswerken dus dat vonden ze geen probleem. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.