Alexander de Graaf Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 17 uur geleden, Stephannn zei: 2022?? Ik neem aan dat het gaat om 13 juni 2021? Juni 2022 moet een grap zijn. dat is 16 maanden! Net een mail ontvangen van de leasemaatschappij er was een foutje ingekropen. Verwachte levering eind maart 2021 Quote
Stephannn Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 43 minuten geleden, Alexander de Graaf zei: Net een mail ontvangen van de leasemaatschappij er was een foutje ingekropen. Verwachte levering eind maart 2021 Kijk, dat lijkt mij een stuk aannemelijker. Nu is het nog geen eind maart, maar dit valt wel te overzien. Ik wacht vanaf eind oktober 2020. Ik krijg m als alles zo blijft over ongeveer 2 weken. Quote
Remco Boender Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 @Sniperjp Hoe bevalt de GT? Quote
OwN4UtReG Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 Ik heb net even gebeld met de dealer. Mijn auto staat in de haven. Deze zou volgende week bij de dealer moeten zijn en dan over 2 weken bij mij. Dus week 8 ipv 11. Quote
Sniperjp Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 Dealer in België geeft aan dat vandaag bestellen over 3 maanden rijden is. Wagens komen per trein overigens. Quote
Sniperjp Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 en ja mijn GT is vandaag geleverd en zit nu in de wagen in een verwarmde garage knopjes te proberen. meer info volgt. Quote
Remco Boender Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 2 minuten geleden, Sniperjp zei: Dealer in België geeft aan dat vandaag bestellen over 3 maanden rijden is. Wagens komen per trein overigens. Misschien in Belgie wel vanuit Nederland via de haven? Quote
OwN4UtReG Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 Misschien in Belgie wel vanuit Nederland via de haven?Ja denk van wel. De dealer zegt het letterlijk hij is gelost in de haven. Kan best zijn dat het in België anders gaat inderdaad. Quote
Kombee Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 11 uur geleden, Remco Boender zei: Dacht in Slowakije dus als ie met de vrachtwagen naar de boot gaat dan zal ie vast over de Rijn komen denk ik. Maar goed 19e gelost dan klopt de info wel voor mij denk ik. We gaan het zien. Autos komen vanuit Slowakije per vrachtwagen en worden in de Rotterdamse haven bij Broekman botlek afgeleverd. Dan moet de importeur/dealer deze daar vandaan laten transporteren naar de locale dealer. Quote
Remco Boender Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 8 uur geleden, Kombee zei: Autos komen vanuit Slowakije per vrachtwagen en worden in de Rotterdamse haven bij Broekman botlek afgeleverd. Dan moet de importeur/dealer deze daar vandaan laten transporteren naar de locale dealer. Ah weer wat geleerd! Quote
Willemfred Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 Volgens mijn dealer komt de Sorento voor Belgie per boot uit Korea naar Rotterdam en vanaf daar per vrachtwagen naar de Belgische dealers. Quote
Mitch_Proceed Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 Zojuist, Willemfred zei: Volgens mijn dealer komt de Sorento voor Belgie per boot uit Korea naar Rotterdam en vanaf daar per vrachtwagen naar de Belgische dealers. Dat zeg je heel goed, Sorento. De Proceed is specifiek voor de europese markt en wordt gefabriceerd in Slowakije. De gehele Ceed reeks, Sportage en Venga worden daar gemaakt. Overige modellen komen inderdaad uit Zuid-Korea. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 Dan even een gewetensvraag . Ik krijg mijn auto dus rond de 24e. Zouden jullie er dan nog winterbanden onder laten zetten of lekker wachten tot de herfst. Het zit sowieso in de lease prijs. Quote
Remco Boender Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 26 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Dan even een gewetensvraag . Ik krijg mijn auto dus rond de 24e. Zouden jullie er dan nog winterbanden onder laten zetten of lekker wachten tot de herfst. Het zit sowieso in de lease prijs. 24e februari? Nou als deze meuk weg is zou ik dat niet meer doen. Heb er voor het eerst dit keer geen winterbanden bij dus de eerst komende 5 jaar geen sneeuw aub. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 Ach de kinderen vinden het wel leuk die sneeuw . Maar goed volgens de dealer wordt hij geleverd op winterbanden dus ik heb niet eens een keuze. Quote
Kombee Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 19 uur geleden, Kombee zei: Autos komen vanuit Slowakije per vrachtwagen en worden in de Rotterdamse haven bij Broekman botlek afgeleverd. Dan moet de importeur/dealer deze daar vandaan laten transporteren naar de locale dealer. Oja in ieder geval de Ceed serie... Sorento enz zouden idd nog wel met het schip uit Korea kunnen komen. Quote
Remco Boender Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 29 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Ach de kinderen vinden het wel leuk die sneeuw . Maar goed volgens de dealer wordt hij geleverd op winterbanden dus ik heb niet eens een keuze. Ow ik ook hoor.. maar met weer merk je het verschil wel. En het is de eerste keer automaat voor mezelf dus weet niet of het zo veel verschilt. We gaan het zien. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 Ow ik ook hoor.. maar met weer merk je het verschil wel. En het is de eerste keer automaat voor mezelf dus weet niet of het zo veel verschilt. We gaan het zien.Ja je hebt wat minder controle. Met een schakelbak voel je t beter aan en kan je nog met de koppeling spelen. Maar ik heb nu ook een automaat en gaat prima met de sneeuw . Quote
Stephannn Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 2 uur geleden, OwN4UtReG zei: Ja je hebt wat minder controle. Met een schakelbak voel je t beter aan en kan je nog met de koppeling spelen. Maar ik heb nu ook een automaat en gaat prima met de sneeuw . Dit wordt mijn 3e automaat, ik ga nooit meer terug naar schakelen. Automaat rijden is zo relaxed. Mijn Bmw 5 serie die ik onlangs verkocht heb omdat de proceed komt had achterwielaandrijving. Dan in de sneeuw??? Top!! Quote
OwN4UtReG Geplaatst 11 Februari, 2021 Geplaatst 11 Februari, 2021 Dit wordt mijn 3e automaat, ik ga nooit meer terug naar schakelen. Automaat rijden is zo relaxed. Mijn Bmw 5 serie die ik onlangs verkocht heb omdat de proceed komt had achterwielaandrijving. Dan in de sneeuw??? Top!!Ja achterwiel aandrijving is leuk idd zeker in de sneeuw. Maar helemaal mee eens ik wil ook niks anders meer dan een automaat. Zo relaxed inderdaad zeker als we straks weer file gaan rijden. Quote
Remco Boender Geplaatst 12 Februari, 2021 Geplaatst 12 Februari, 2021 (aangepast) 11 uur geleden, OwN4UtReG zei: Ja achterwiel aandrijving is leuk idd zeker in de sneeuw. Maar helemaal mee eens ik wil ook niks anders meer dan een automaat. Zo relaxed inderdaad zeker als we straks weer file gaan rijden. Dat is dan ook de enige reden dat ik automaat wilde.. Ik rijd vaak rond Rotterdam en dan gaat de diesel net iets te hard in zijn 2e versnelling zonder wat te doen en net iets te langzaam in de eerste en als je dan een uur extra aan het rijden ben dan vindt mijn linkervoet dat niet meer leuk. 12 Februari, 2021 aangepast door Remco Boender Quote
Remco proceed Geplaatst 12 Februari, 2021 Geplaatst 12 Februari, 2021 Op 9-2-2021 om 18:43, Alexander de Graaf zei: Hallo, Vandaag afleverdatum van leasemaatschappij gekregen 13 juni 2022 Gaat om ProCeed 1.0 T-GDi GT-Line Deluxe White Hoop dat daar nog wat verandering in komt Waneer hebben ze hem besteld? Quote
Remco Boender Geplaatst 15 Februari, 2021 Geplaatst 15 Februari, 2021 Is er nog helemaal niemand die een 1.5 in gebruik heeft genomen in de tussentijd? Quote
OwN4UtReG Geplaatst 15 Februari, 2021 Geplaatst 15 Februari, 2021 Is er nog helemaal niemand die een 1.5 in gebruik heeft genomen in de tussentijd?Ik nog niet in ieder geval. Als alles door gaat volgende week. Quote
Remco Boender Geplaatst 15 Februari, 2021 Geplaatst 15 Februari, 2021 2 minuten geleden, OwN4UtReG zei: Ik nog niet in ieder geval. Als alles door gaat volgende week. Ja ik zou dat in principe ook kunnen hebben ware het niet dat mijn contract nog tot 9-3 loopt dus ik mag dan pas gaan rijden. Als het goed is komen ze hem brengen dus dat scheelt weer een ritje. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.