Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
18 uur geleden, rvdwerf zei:

Vanmiddag gebeld dat onze Sorento PHEV Executive vandaag bij de dealer geleverd is.
Ik kan hem over 2 weken ophalen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooi !  Het aftellen kan beginnen :-)
Alvast veel plezier en veilige kilometers !!

• Like 1
Geplaatst
On 6/30/2021 at 12:34 PM, rvdwerf said:

Net even gekeken, alles nog in plastic maar wat een fantastische auto om te zien!

Wat een gave kleur ook! In deze kleur hebben wij destijds een proefrit gehad. Wanneer mogen jullie hem ophalen? 

Geplaatst
10 minuten geleden, IvdW zei:

Wat een gave kleur ook! In deze kleur hebben wij destijds een proefrit gehad. Wanneer mogen jullie hem ophalen? 

Donderdagochtend!

Geplaatst

Nog even wat foto’s. Vanmorgen opgehaald en de eerste 100km mee gereden, voornamelijk elektrisch! (stekkeren!)

Echt een fantastische auto!

89AB6B43-1B3B-49B7-A34F-102F5DEA76E0.jpeg

1827FBDC-CE92-40ED-AC76-33FE689F5422.jpeg

029C4E92-4C45-4E5B-AF83-3437E460D6D8.jpeg

• Like 2
Geplaatst
Sjiek!

Waar is het knopje voor net onder de achterste raambediening? Met het oranje LEDje erin? Kan het icoontje niet echt herkennen

Kinderslot vergrendeling
  • Like 1
Geplaatst

f1023efcd4ce5e4df3d9eebae7759739.jpg
Wat een heerlijke auto is het toch! De eerste 3000 km erop zitten, en kan niet anders zeggen dat de verwachtingen overtroffen zijn. Enige kleine puntje is dat het af en toe lijkt alsof het multimedia/navigatie systeem een eigen zin heeft.. een enkele keer miste ik menu opties (bv voor een ander cluster te selecteren) maar zo spontaan als het niet zichtbaar was, was het ook weer terug de volgende keer..

• Like 2
Geplaatst
Op 9-7-2021 om 18:15, RRS182 zei:

f1023efcd4ce5e4df3d9eebae7759739.jpg
Wat een heerlijke auto is het toch! De eerste 3000 km erop zitten, en kan niet anders zeggen dat de verwachtingen overtroffen zijn. Enige kleine puntje is dat het af en toe lijkt alsof het multimedia/navigatie systeem een eigen zin heeft.. een enkele keer miste ik menu opties (bv voor een ander cluster te selecteren) maar zo spontaan als het niet zichtbaar was, was het ook weer terug de volgende keer..

Mooi, heb je al enig idee wat het verbruik is.. Hybride of Plugin-Hybride ??

Geplaatst

Ik heb met 650km voor het eerst getankt, 21,26 liter en 95kwh verbruikt.

Het is de PHEV en rijdt veel korte stukjes.

ben benieuwd wat RRS182 verbruikt.

Geplaatst

Ik heb de HEV… heb er nu 2750 km mee gereden, en kom op een gemiddeld verbruik van 7.0 l/100km.
Let wel, hier zitten ca 350 met een caravan aan de haak bij, en een retourtje Keulen op kruisraket snelheid (bij 194 houdt t echt op, maar hij blijft wel heerlijk stabiel). Overige km’s zijn merendeel snelweg..

Ter vergelijk, ik heb recent een retourtje Groningen gedaan op legale snelheid in eco stand.. 6.1 l/100 km gemiddeld..

Al met al ben ik niet ontevreden, zeker niet als je bedenkt dat er 20” nu op ligt. Met de 19” was ie merkbaar efficiënter op hybride kracht.

Geplaatst
Op 15-6-2021 om 18:27, Ollie4 zei:

Heb vorige week mijn HEV opgehaald, welke ik had besteld in November. De dealer zei dat ik geluk had omdat inderdaad de productie inmiddels is stilgelegd omdat de schuifdaken niet meer leverbaar zijn. 

Hoi, hoe is je ervaring ondertussen met je HEV.. rijervaring en verbruik.

Geplaatst
Mooi, heb je al enig idee wat het verbruik is.. Hybride of Plugin-Hybride ??

Volgepakt naar Frankrijk met gezin tot Max 8,1l/100 km. Smart drive. Ivm wagenziekte en flitspalen etc max snelheid aangehouden
Voor vakantie 1500km gedaan op ruim halve tank. Record rit 0,3l/100. In NL op eco gereden.
Elektra verbruik/laad historie moet ik uitzoeken.
  • Thanks 1
Geplaatst

Nog even contact gehad met de dealer, helaas geen verandering in levertijd, Dus nog steeds eind oktober. 

Maar krijg wel de MY22 model met het nieuwe logo. Volgens mij verder weinig wijzigingen voor executive line.

Geplaatst
On 7/15/2021 at 9:28 PM, Kia Love said:

Hoi, hoe is je ervaring ondertussen met je HEV.. rijervaring en verbruik.

2000 km erop zitten, meest kortere ritten, zit op ongeveer 6.3 l per 100 km. Ik vind dat netjes. Hij rijdt echt erg lekker, en ik kom uit een luchtgeveerde achterwielaangedreven Mercedes C350, dus dat zegt misschien wat. Heerlijke reisauto en buitengewoon stil. De automaat schakelt als een zonnetje; het is dat de auto aangeeft wanneer hij elektrisch rijdt, anders hoor je dat soms echt niet. Ben nog steeds wel een beetje aan het wennen aan de vrij grote hoeveelheid informatie waarmee de auto je bestookt (waarschuwingen, symbooltjes etc). 

• Like 1
Geplaatst
Op 16-7-2021 om 11:10, Sandervos zei:

Nog even contact gehad met de dealer, helaas geen verandering in levertijd, Dus nog steeds eind oktober. 

Maar krijg wel de MY22 model met het nieuwe logo. Volgens mij verder weinig wijzigingen voor executive line.

Wanneer is die dan besteld ?

Geplaatst
17 minuten geleden, Kia Love zei:

Wanneer is die dan besteld ?

Ik heb deze begin april besteld. Levertijd zou eerst eind juli, begin augustus zijn. Werd daarna eind augustus en paar weken geleden de melding dat ie nu op 28 oktober staat.

Geplaatst
21 uur geleden, Sandervos zei:

Ik heb deze begin april besteld. Levertijd zou eerst eind juli, begin augustus zijn. Werd daarna eind augustus en paar weken geleden de melding dat ie nu op 28 oktober staat.

Ik heb een bestelling geplaatst op 20 Januari, is nu in de haven van Antwerpen toegekomen, zou volgende week in de garage toekomen... deze is dan nog in verlof. Dus nog eventjes wachten.

• 3 weken later...
Geplaatst
Op 20-7-2021 om 11:22, Kia Love zei:

Ik heb een bestelling geplaatst op 20 Januari, is nu in de haven van Antwerpen toegekomen, zou volgende week in de garage toekomen... deze is dan nog in verlof. Dus nog eventjes wachten.

Vandaag de wagen opgehaald, eindelijk genieten om ermee te rijden.

• Like 2
Geplaatst

Net een weekje geleden mijn Kia Sorento PHEV (More + 7-zetels configuratie + lederen interieur (lichtgrijs) + trekhaak) opgehaald bij de dealer.
De uitvoering is in 'Gravity blue', vind ik persoonlijk een schitterende kleur!
We hebben er ondertussen ca. 400 km mee gereden, quasi enkel elektrisch, puur genieten! Wat een luxe en comfort!

kia-1.jpg

kia-2.jpg

kia-3.jpg

• Like 3
Geplaatst
Op 9-8-2021 om 14:31, Kia Love zei:

Vandaag de wagen opgehaald, eindelijk genieten om ermee te rijden.

Ondertussen een 600km. gereden, wat een zalige wagen. Verbruik staat momenteel op 6.3l./100km.  Zal wel ongeveer bij iedereen zijn met een HEV veronderstel ik.

Geplaatst

Eind februari besteld, gisteren geleverd. Super tevreden ondanks een kleine storing die gelijk verholpen is door Van Mossel. Ook blij met de combinatie velg en carrosserie kleur (altijd maar afwachten wanneer je de combinatie niet in het echt kunt zien). Nog maar weinig kilometers kunnen rijden en niet gewend hybride te rijden, maar tot nu toe bevalt dit zeer goed. 

3373B002-E843-41FB-9AE2-736E2901E3B2.jpeg

DC95E1E2-2E08-4C71-973A-452388B8A320.jpeg

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...