Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast RobertC
Geplaatst (aangepast)

Foto’s weggehaald omdat deze blijkbaar in een ander topic horen  

aangepast door RobertC
Geplaatst
7 minuten geleden, zei RobertC:

Toevallig dat de vrouw des huizes een foto heeft gemaakt van de band. Het is een primacy 4. 

Super, die staat bij de 19inch velgen op de vierde plaats wat hoeveelheid geluid betreft dus een keurige plek, dan hoop ik dat de normale PHEV deze zelfde banden heeft, volgens mij krijg ik wel andere 19inch velgen, zie de foto hoe ik hem ga krijgen, net wat andere velgen.🤔

Ps. Krijg dus wel de Penta Metal😉

20220417_173416.jpg

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
11 minuten geleden, zei RobertC:

Voor de mensen die het leuk vinden, hierbij wat foto’s van onze gt-line PHEV 

Verplaats deze mooie foto's even naar de betreffende topic wat de foto's betreft🤔😉

Foto's nieuwe Kia Sportage

aangepast door BarneyRubble
Gast RobertC
Geplaatst
3 minuten geleden, zei BarneyRubble:

20220417_173416.jpg

Zo te zien zijn dit de velgen van de PHEV dynamic line (plus). Ik heb overigens ooit dit overzichtje gekregen van de dealer:

F7CB08EE-CAC5-4DB1-AB29-2B829BE98517.jpeg

Geplaatst
4 minuten geleden, zei RobertC:

Zo te zien zijn dit de velgen van de PHEV dynamic line (plus). Ik heb overigens ooit dit overzichtje gekregen van de dealer:

F7CB08EE-CAC5-4DB1-AB29-2B829BE98517.jpeg

Dat komt dan mooi overheen met de afbeelding zoals een PHEV Penta Metal bij mijn dealer stond.

Geplaatst
1 minuut geleden, zei BarneyRubble:

Dat komt dan mooi overheen met de afbeelding zoals een PHEV Penta Metal bij mijn dealer stond.

Ik heb de foto ff goed ingezoomd en mijn PHEV krijgt ook de Michelin Primacy 4😉

Screenshot_20220513-000017_Gallery.jpg

Geplaatst
21 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Ik wil ze nogmaals graag zien zodra ze daar geplaatst zijn😉

Geplaatst

Gisteren mijn kia sportage HEV GT PLUSLINE  lunar silver  opgehaald  top auto wachten op trekhaak electrisch wegklapbaar en led kofferbak en achterklep verlichting achterbumper beschermfolie

wel kofferbak beschermer GT LINE

Screenshot 2022-05-13 at 07-57-15 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

Screenshot 2022-05-13 at 07-59-29 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

Screenshot 2022-05-13 at 08-04-21 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

IMG_3140.jpeg

Screenshot 2022-05-13 at 08-10-12 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

Geplaatst

Geweldig nu kun je zelf ook vervaren hoe mooi en stil hij rijdt. 

Veel mooie kilometers toegewenst.

8 minuten geleden, zei cees:

Gisteren mijn kia sportage HEV GT PLUSLINE  lunar silver  opgehaald  top auto wachten op trekhaak electrisch wegklapbaar en led kofferbak en achterklep verlichting achterbumper beschermfolie

wel kofferbak beschermer GT LINE

Screenshot 2022-05-13 at 07-57-15 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

Screenshot 2022-05-13 at 07-59-29 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

Screenshot 2022-05-13 at 08-04-21 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

IMG_3140.jpeg

Screenshot 2022-05-13 at 08-10-12 Sportage Accessoires - Sportage-Accessoires.pdf.png

Geplaatst

Gefeliciteerd Cees,

Erg mooie kleur ook, de kofferbakbescherming heb ik er ook bij besteld, samen met de Rubbere matten.

Ik wens je er heel veel veilige kilometers mee en laat ons vooral op het Topic " Rijervaringen " jou eigen ervaring over deze erg mooie Kia weten.

Geplaatst

Yes🤗 mijn Dealer heeft het voor elkaar gekregen om mijn PHEV Dynamicplus Penta Metal voor onze komende vakantie kant en klaar aan ons af te leveren, het zat echt allemaal mee, ook de afneembare trekhaak incl. Kabelboom🤭zit er dan onder, echt alle lof voor hun.

Dus samengevat, Woensdagmiddag 25 Mei gaan we hem ophalen en 26 Mei fietsen achterop en op vakantie, het kan niet mooier.👏

• Like 2
Geplaatst
1 uur terug, zei BarneyRubble:

Yes🤗 mijn Dealer heeft het voor elkaar gekregen om mijn PHEV Dynamicplus Penta Metal voor onze komende vakantie kant en klaar aan ons af te leveren, het zat echt allemaal mee, ook de afneembare trekhaak incl. Kabelboom🤭zit er dan onder, echt alle lof voor hun.

Dus samengevat, Woensdagmiddag 25 Mei gaan we hem ophalen en 26 Mei fietsen achterop en op vakantie, het kan niet mooier.👏

Gefeliciteerd en super dat alles heeft mee gezeten top dat je met de sportage op vakantie kunt.

Ik wens je er heel veel veilige kilometers toe en laat ons vooral je Rijervaringen over deze erg mooie Kia weten.

ps nog super bedankt voor de goede uitleg over hybride rijden zit nu al op 5.4  liter.  stad en autosnelweg in nederland.

Geplaatst
1 uur terug, zei BarneyRubble:

Gefeliciteerd en veel fijne kilometers! 😁 , ik hoop dat ik binnenkort ook zo'n mooi bericht krijg. 

Geplaatst

Morgen is het zover. We gaan de huidige kia sportage omruilen voor de sportage plugin hybrid gt-plusline. Helaas nog zonder de treeplanken want die zijn nog steeds niet binnen bij de dealer. 

• Like 1
Geplaatst
4 minuten geleden, zei kras:

Morgen is het zover. We gaan de huidige kia sportage omruilen voor de sportage plugin hybrid gt-plusline. Helaas nog zonder de treeplanken want die zijn nog steeds niet binnen bij de dealer. 

Gaaf joh, dat wordt onrustig slapen vannacht🤭 welke kleur had je genomen. En zie graag ook jou foto's op het betreffende topic 🤩, heel veel plezier morgen en deel ook jou rijervaringen op het betreffende topic is altijd interresant en leuk om te lezen😉

Geplaatst
7 uur geleden, zei BarneyRubble:

Gefeliciteerd en een mooie vakantie, gelukkig wordt het mooi weer en kan het dak ook open. Veel mooie kilometers.

Geplaatst
19 minuten geleden, zei kras:

Ook gefeliciteerd en alvast vele mooie kilometers.

Geplaatst
9 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Gaaf joh, dat wordt onrustig slapen vannacht🤭 welke kleur had je genomen. En zie graag ook jou foto's op het betreffende topic 🤩, heel veel plezier morgen en deel ook jou rijervaringen op het betreffende topic is altijd interresant en leuk om te lezen😉

Dat slapen gaat wel meevallen hoor 😄. Ik heb gekozen voor Black Pearl. Daarnaast is het een soort Black Edition geworden. Alles wat niet zwart was is het nu wel 🙂. Ga de auto morgenmiddag ophalen dus de foto's zal ik later op de dag plaatsen. 

Geplaatst
5 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Gefeliciteerd en een mooie vakantie, gelukkig wordt het mooi weer en kan het dak ook open. Veel mooie kilometers.

Dank je wel, dat gaat zeker lukken.

Geplaatst
6 uur geleden, zei kras:

Gefeliciteerd en alvast vele mooie kilometers.en we zien graag wat foto's en rijervaring 

Geplaatst
20 uur geleden, zei BarneyRubble:

gefeliciteerd en veilige km gewenst

KIA  Sportage rijd fantastische word de vakantie nog mooier 😎

Geplaatst
Op 13-5-2022 om 08:24, zei Petri:

Geweldig nu kun je zelf ook vervaren hoe mooi en stil hij rijdt. 

Veel mooie kilometers toegewenst.

dank je wel en stil is hij zeker top auto

Geplaatst
Op 17-5-2022 om 15:56, zei BarneyRubble:

Gefeliciteerd en veel fijne en vooral veilige kilometers gewenst. 

Geplaatst
18 uur geleden, zei kras:

Dat slapen gaat wel meevallen hoor 😄. Ik heb gekozen voor Black Pearl. Daarnaast is het een soort Black Edition geworden. Alles wat niet zwart was is het nu wel 🙂. Ga de auto morgenmiddag ophalen dus de foto's zal ik later op de dag plaatsen. 

Gefeliciteerd en veel rijplezier.

vraagje: ik heb ook de GT plus Black pearl besteld, het volledige zwart is dat nu standaard of heb jij dat besteld ?

Geplaatst
Zojuist, zei Mave:

Gefeliciteerd en veel rijplezier.

vraagje: ik heb ook de GT plus Black pearl besteld, het volledige zwart is dat nu standaard of heb jij dat besteld ?

803112CB-5E75-4ADD-B881-52C90E4153A7.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...