A-Kia Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 Dat slapen gaat wel meevallen hoor . Ik heb gekozen voor Black Pearl. Daarnaast is het een soort Black Edition geworden. Alles wat niet zwart was is het nu wel . Ga de auto morgenmiddag ophalen dus de foto's zal ik later op de dag plaatsen. Vet! Dat hebben wij ook gekozen, zou je fotos kunnen delen hoe het is geworden? En heb je ook de velgen zwart laten coaten? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
A-Kia Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 Gefeliciteerd en veel rijplezier. vraagje: ik heb ook de GT plus Black pearl besteld, het volledige zwart is dat nu standaard of heb jij dat besteld ?Wij hebben dat apart erbij gekozen, het is niet iets dat standaard wordt geleverd.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
A-Kia Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 Gefeliciteerd en veel rijplezier. vraagje: ik heb ook de GT plus Black pearl besteld, het volledige zwart is dat nu standaard of heb jij dat besteld ?Wanneer heb jij de auto besteld en wat heb je door gekregen als leverdatum?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mave Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 32 minuten geleden, zei Alb: Wanneer heb jij de auto besteld en wat heb je door gekregen als leverdatum? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik heb de auto in januari besteld, levering ?. Ik ben eergisteren nog bij de dealer geweest en die kon nog geen datum noemen. Bij aankoop zij men juni. Nu begreep ik dat de door Europa vastgestelde CO2 norm hiermee te maken heeft, die norm ( ik dacht 105) geldt dan voor alle auto merken binnen Nederland. Helaas, afwachten. Quote
Mave Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 1 minuut geleden, zei Mave: Ik heb de auto in januari besteld, levering ?. Ik ben eergisteren nog bij de dealer geweest en die kon nog geen datum noemen. Bij aankoop zij men juni. Nu begreep ik dat de door Europa vastgestelde CO2 norm hiermee te maken heeft, die norm ( ik dacht 105) geldt dan voor alle auto merken binnen Nederland. Helaas, afwachten. Mijn dochter heeft de nieuwe Opel Mokka gekocht, volledig zwart, zelfs het Opel logo. Ook geen chroom, ziet best ruig uit dat autootje, vandaar mijn vraag. Quote
Mave Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 44 minuten geleden, zei Alb: Wij hebben dat apart erbij gekozen, het is niet iets dat standaard wordt geleverd. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Het apart erbij kiezen is dat bij aankoop of kan dat achteraf, wordt dit door de garage zelf gedaan ? Quote
A-Kia Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 2 minutes ago, Mave said: Het apart erbij kiezen is dat bij aankoop of kan dat achteraf, wordt dit door de garage zelf gedaan ? Nee gebeurt achteraf, ik begreep van de dealer dat Kia dat zelf niet doet. Wat er dan werd gedaan, alle chrome accenten worden zwart gewrapped, kia logo's worden zwart gespoten en de velgen volledig glanzend zwart gecoat. Het werd bij ons aangeboden dat het erbij kon! Misschien dat jou dealer het ook kan regelen. Vwb wat je zei over CO2, in welke context bedoel je dit? Zit er een import limiet op ivm co2 of bedoel je iets anders? Quote
Mave Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 3 minuten geleden, zei Alb: Nee gebeurt achteraf, ik begreep van de dealer dat Kia dat zelf niet doet. Wat er dan werd gedaan, alle chrome accenten worden zwart gewrapped, kia logo's worden zwart gespoten en de velgen volledig glanzend zwart gecoat. Het werd bij ons aangeboden dat het erbij kon! Misschien dat jou dealer het ook kan regelen. Vwb wat je zei over CO2, in welke context bedoel je dit? Zit er een import limiet op ivm co2 of bedoel je iets anders? Dank voor je reactie. Het CO2 verhaal betreft de import limiet wat ik begrepen heb. Ze tellen de uitstoot van alle merken op. Ik schrijf zoals het bij mij is overgekomen. Quote
BarneyRubble Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 Was vanmiddag aan het motorrijden en zag een GT Experience Green staan, ben ff teruggereden en zag tot mijn plezier dat de 19inch Michelin van 235/50 R19 best een brede band is, ik vindt het erg mooi staan onder de echt Vette Sportage, ben blij dat deze maat standaard op een PHEV zit. 25 Mei de mijne halen. 1 Quote
A-Kia Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 50 minutes ago, BarneyRubble said: Was vanmiddag aan het motorrijden en zag een GT Experience Green staan, ben ff teruggereden en zag tot mijn plezier dat de 19inch Michelin van 235/50 R19 best een brede band is, ik vindt het erg mooi staan onder de echt Vette Sportage, ben blij dat deze maat standaard op een PHEV zit. 25 Mei de mijne halen. Spannend! Deel je ook foto's als het zover is Quote
kras Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 1 uur geleden, zei BarneyRubble: Was vanmiddag aan het motorrijden en zag een GT Experience Green staan, ben ff teruggereden en zag tot mijn plezier dat de 19inch Michelin van 235/50 R19 best een brede band is, ik vindt het erg mooi staan onder de echt Vette Sportage, ben blij dat deze maat standaard op een PHEV zit. 25 Mei de mijne halen. De 19 inch banden zien er inderdaad goed uit. Vandaag opgehaald en het ziet er echt heel mooi uit. Quote
A-Kia Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 De 19 inch banden zien er inderdaad goed uit. Vandaag opgehaald en het ziet er echt heel mooi uit. Zeer benieuwd naar je black edition! Als je nog fotos wilt delen graag Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
kras Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 5 uur geleden, zei Mave: Gefeliciteerd en veel rijplezier. vraagje: ik heb ook de GT plus Black pearl besteld, het volledige zwart is dat nu standaard of heb jij dat besteld ? Hallo Mave, Het volledig zwart maken heb ik achteraf laten doen. Zie het topic foto's Quote
Bear Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 @kras: Is die koffer- en achterklepverlichting eenvoudig in te bouwen of heb je dat laten doen? Ik vind EUR 249,- incl inbouw wel erg gortig. Hoe lang blijft deze branden na het openen van de achterklep? Ik ben regelmatig na zonsondergang in het veld bezig en het zou wel een fijne toevoeging zijn, maar niet voor EUR 249,-. Quote
kras Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 3 uur geleden, zei Bear: @kras: Is die koffer- en achterklepverlichting eenvoudig in te bouwen of heb je dat laten doen? Ik vind EUR 249,- incl inbouw wel erg gortig. Hoe lang blijft deze branden na het openen van de achterklep? Ik ben regelmatig na zonsondergang in het veld bezig en het zou wel een fijne toevoeging zijn, maar niet voor EUR 249,-. Ik het het even kort getest voor het nemen van de foto's maar ik dat de verlichting blijft branden totdat je de achterklep sluit. Quote
Bear Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 2 minuten geleden, zei kras: Ik het het even kort getest voor het nemen van de foto's maar ik dat de verlichting blijft branden totdat je de achterklep sluit. Bedankt voor de terugkoppeling. En heb je het zelf ingebouwd? Zo ja, was dat eenvoudig? Quote
kras Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 7 uur geleden, zei Bear: Bedankt voor de terugkoppeling. En heb je het zelf ingebouwd? Zo ja, was dat eenvoudig? Dit heb ik door de dealer laten inbouwen. Kan dus niet aangeven of het eenvoudig is om dit zelf in te bouwen. Quote
Auke Riemsma Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 11 uur geleden, zei Bear: @kras: Is die koffer- en achterklepverlichting eenvoudig in te bouwen of heb je dat laten doen? Ik vind EUR 249,- incl inbouw wel erg gortig. Hoe lang blijft deze branden na het openen van de achterklep? Ik ben regelmatig na zonsondergang in het veld bezig en het zou wel een fijne toevoeging zijn, maar niet voor EUR 249,-. Kun je nagaan, als je de auto in onderdelen gaat kopen, wat het dan kost. Maar ik zeg dan maar altijd, beter duur als niet te krijgen 1 1 Quote
Anne Lorraine Geplaatst 20 Mei, 2022 Geplaatst 20 Mei, 2022 Onverwachts kaartje van de lease maatschappij ontvangen! Eind maart besteld en zou volgens planning eind oktober/begin november geleverd worden. Ben toch wel benieuwd of dat toch eerder gaat worden nu de auto geproduceerd is! (1.6 T-GDi Hybrid GT-Line Black Pearl Metallic) 1 Quote
Geer00 Geplaatst 20 Mei, 2022 Geplaatst 20 Mei, 2022 Leuke service zeg! Ik heb zo'n geboortekaartje helaas nog niet ontvangen. Quote
Petri Geplaatst 20 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2022 Leuk kaartje dan zal hij ook wel eerder geleverd gaan worden. Spannende weken in aantocht. Quote
Geer00 Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 Weliswaar niet met zo'n geboortekaartje, maar toch het bericht dat ook onze Sortage "geboren" is. Ben nu toch wel benieuwd, ik kan me namelijk niet voorstellen dat het nu toch tot begin december moet duren vooraleer hij wordt afgeleverd. Quote
A-Kia Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 Weliswaar niet met zo'n geboortekaartje, maar toch het bericht dat ook onze Sortage "geboren" is. Ben nu toch wel benieuwd, ik kan me namelijk niet voorstellen dat het nu toch tot begin december moet duren vooraleer hij wordt afgeleverd.Goed om te horen! Op welke versie/variant wacht je?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
A-Kia Geplaatst 24 Mei, 2022 Geplaatst 24 Mei, 2022 Weliswaar niet met zo'n geboortekaartje, maar toch het bericht dat ook onze Sortage "geboren" is. Ben nu toch wel benieuwd, ik kan me namelijk niet voorstellen dat het nu toch tot begin december moet duren vooraleer hij wordt afgeleverd.Goed om te horen! Op welke versie/variant wacht je?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.