Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu toch te horen gekregen dat de levering eind juli is te verwachten (30 maart besteld, en tot vandaag was de verwachte levering december 2022).

• Haha 1
Geplaatst
Nu toch te horen gekregen dat de levering eind juli is te verwachten (30 maart besteld, en tot vandaag was de verwachte levering december 2022).

Goed om te horen! Kreeg je het vanzelf te horen of heb je erachteraan gebeld

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Ik was vanochtend in de garage voor een reparatie aan mijn Ceed, en de verkoper meldde het mij pro-actief.

Geplaatst
9 uur geleden, zei Geer00:

Wat fijn dat je KIA nu ook onverwachts eerder komt! Nu kon je ook gerichter "Aftellen" !

Geplaatst

Vandaag geboortekaartje ontvangen van onze Sportage GT Plusline HEV blue flame. Besteld in februari, dus toch geen vertraging.... 😇

Geplaatst

Ik heb mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022.

Kreeg vandaag van mijn dealer te horen dat er een chassisnummer (VIN) is en de levering zou 30-06-2022 zijn.

Dan nog inbouwen extra's ik hoop half juli te kunnen rijden met met nieuwe KIA Sportage

Geplaatst
Ik heb mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022.
Kreeg vandaag van mijn dealer te horen dat er een chassisnummer (VIN) is en de levering zou 30-06-2022 zijn.
Dan nog inbouwen extra's ik hoop half juli te kunnen rijden met met nieuwe KIA Sportage

Lijkt erop dat de leveringen ineens vlotjes gaan!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
Op 8-6-2022 om 21:54, zei Anne Lorraine:

Wat fijn dat je KIA nu ook onverwachts eerder komt! Nu kon je ook gerichter "Aftellen" !

Fijn nieuws, nu aftellen.

Geplaatst
1 uur terug, zei Marinus 22:

Fijn nieuws, nu aftellen.

Geplaatst

Geweldig nieuws voor al die gene die nog aan het wachten zijn, zoals eerder vermeld kon mijn Dealer het echt niet begrijpen waarom het voor sommige zo lang moest duren, maar gelukkig kunnen jullie nu ook spoedig gaan rijden, top 👍laat de datum maar weten.🏁

Geplaatst (aangepast)

Mooi om te lezen dat er nu een aantal leveringen komen! Het was het wachten waard, lijkt me.

Ik was van de week bij de Kia dealer en vroeg naar de levertijd van de DynamicLine Hybrid 230PK automaat. Ze verwachten dat die nog wel dit jaar geleverd kan worden en dat de modellen daarboven langere levertijd hebben. Ben benieuwd wat ze dan precies met 'dit jaar' bedoelen maar goed daar konden ze zelf ook weinig over zeggen.

aangepast door Kameleon47
Geplaatst
23 minuten geleden, zei Kameleon47:

Mooi om te lezen dat er nu een aantal leveringen komen! Het was het wachten waard, lijkt me.

Ik was van de week bij de Kia dealer en vroeg naar de levertijd van de DynamicLine Hybrid 230PK automaat. Ze verwachten dat die nog wel dit jaar geleverd kan worden en dat de modellen daarboven langere levertijd hebben. Ben benieuwd wat ze dan precies met 'dit jaar' bedoelen maar goed daar konden ze zelf ook weinig over zeggen.

Wanneer is jouw Sportage besteld ?

Geplaatst
2 uur geleden, zei Kameleon47:

Moet hem nog bestellen maar zal hopelijk deze maand nog gebeuren.

Ok, dan zal het dit jaar nog wel worden. Ik heb mijn Sportage in januari besteld, nog niets bekend wat betreft concrete leverdatum. Was juni is juli geworden. Kortom, circa 6 mnd. Tenminste dat hoop ik.

Geplaatst
4 uur geleden, zei Kameleon47:

Moet hem nog bestellen maar zal hopelijk deze maand nog gebeuren.

Blijft toch vreemd, Mijn PHEV DynamiclinePlus heb ik midden Februari besteld en 2 weken geleden op 25 Mei kon ik hem geheel compleet incl. afneembare trekhaak ophalen. Ben er nu 2 weken mee op vakantie en de eerte 1000km staat er al weer op.

Geplaatst
Blijft toch vreemd, Mijn PHEV DynamiclinePlus heb ik midden Februari besteld en 2 weken geleden op 25 Mei kon ik hem geheel compleet incl. afneembare trekhaak ophalen. Ben er nu 2 weken mee op vakantie en de eerte 1000km staat er al weer op.
Verschilt het dan per dealer of zo hoe lang de levertijd is? Of misschien ligt het eraan in welke batch je auto zit?

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

Geplaatst

Ik denk nog steeds dat het met CO2 te maken heeft, en de mate waarin auto's op kenteken mogen worden gezet.

Geplaatst
6 minuten geleden, zei Kameleon47:

Verschilt het dan per dealer of zo hoe lang de levertijd is? Of misschien ligt het eraan in welke batch je auto zit?

Toen ik mijn PHEV op 25 Mei ging ophalen had ik het er met mijn dealer over dat hier op het forum sommige wel 6 maanden of langer moeten wachten, hij liet mij een overzicht zien waar alle levertijden van een Kia op vermeld stonden, De Picanto en de Sportage, ongeacht welke uitvoering daar stond een levertijd van +/_ 3 maanden bij vermeld. Bij mij klopte dat op 1 week na.😋

Geplaatst
Toen ik mijn PHEV op 25 Mei ging ophalen had ik het er met mijn dealer over dat hier op het forum sommige wel 6 maanden of langer moeten wachten, hij liet mij een overzicht zien waar alle levertijden van een Kia op vermeld stonden, De Picanto en de Sportage, ongeacht welke uitvoering daar stond een levertijd van +/_ 3 maanden bij vermeld. Bij mij klopte dat op 1 week na.
Hmm dan is het raar dat de Sportage van Mave pas na 6 maanden geleverd zal worden.

Geplaatst
Zojuist, zei Kameleon47:

Hmm dan is het raar dat de Sportage van Mave pas na 6 maanden geleverd zal worden.

Ja juist dat vertelde ik hem en hij was stomverbaasd en liet me toen meteen die lijst zien🤔

Geplaatst
Toen ik mijn PHEV op 25 Mei ging ophalen had ik het er met mijn dealer over dat hier op het forum sommige wel 6 maanden of langer moeten wachten, hij liet mij een overzicht zien waar alle levertijden van een Kia op vermeld stonden, De Picanto en de Sportage, ongeacht welke uitvoering daar stond een levertijd van +/_ 3 maanden bij vermeld. Bij mij klopte dat op 1 week na.
Dan hoop ik toch echt dat mijn Dynamic plus Line Yuca Steel Gray HEV die ik eind maart besteld heb eind juni arriveert.
Volgens de dealer wordt het augustus-september....

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)
11 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Ja juist dat vertelde ik hem en hij was stomverbaasd en liet me toen meteen die lijst zien🤔

Tja ............. als ik dat vertaal naar mijn situatie: van eind maart naar eind juni ............................. da's 3 maanden. De resterende 4 weken naar eind juli, die mij nu in het vooruitzicht is gesteld, dat is wellicht een veiligheidsmarge van mijn dealer.

Klopt dan toch allemaal wel zo ongeveer.

Dat zou betekenen dat wanneer wij van vakantie terugkomen, onze Sportage klaar staat .................. Ach zo af en toe eens wegdromen kan echt geen kwaad.

aangepast door Geer00
Geplaatst
8 minuten geleden, zei Geer00:

Tja ............. als ik dat vertaal naar mijn situatie: van eind maart naar eind juni ............................. da's 3 maanden. De resterende 4 weken naar eind juli, die mij nu in het vooruitzicht is gesteld, dat is wellicht een veiligheidsmarge van mijn dealer.

Klopt dan toch allemaal wel zo ongeveer.

Dat zou betekenen dat wanneer wij van vakantie terugkomen, onze Sportage klaar staat .................. Ach zo af en toe eens wegdromen kan echt geen kwaad.

De voorpret is ook altijd leuk, vooral als je hier op dit forum alle berichten van een ieder kan lezen, tegen de tijd dat je hem krijgt hoeft je dealer je geen LOI cursus meer te geven betreft alle uitleg. 🤭

Geplaatst
10 uur geleden, zei BarneyRubble:

De voorpret is ook altijd leuk, vooral als je hier op dit forum alle berichten van een ieder kan lezen, tegen de tijd dat je hem krijgt hoeft je dealer je geen LOI cursus meer te geven betreft alle uitleg. 🤭

Idd, Door dit forum heb ik gisteren voor de eerste keer na 1 jaar in mijn Niro de “ auto hold “ knop gebruikt. Dat was een gesprekspunt eerder in de Sportage club. Zo zie je maar. 👌

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...