Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb hem ook op de 24ste januari besteld en nog steeds geen leverdatum.

Geplaatst
4 uur geleden, zei Charley Kurvers:

Ik heb hem ook op de 24ste januari besteld en nog steeds geen leverdatum.

Oh dat is bijzonder omdat voor mijn gevoel HEV’s GT+ wel sneller geleverd worden of een datum hebben. Het lijkt wel willekeur.

Geplaatst
7 uur geleden, zei Pixel:

Spannend! Jij had hem toch ook de 24ste januari besteld? Ik ook, alleen hier nog steeds geen concrete leverdatum (half september). Zelfde uitvoering, alleen dan in het experience green, die staan er op jouw foto ook genoeg. Had je hem daadwerkelijk pas de 24ste besteld, of had de dealer hem toevallig al in bestelling staan?

IK heb hem inderdaad 24 januari besteld stond niet in bestelling.

Maar ik kan er pas hoop ik over drie weken mee gaan rijden ze hebben geen personeel om de trekhaak in te bouwen is mij afgelopen vrijdag per telefoon medegedeeld.

Geplaatst (aangepast)
7 uur geleden, zei Pixel:

Spannend! Jij had hem toch ook de 24ste januari besteld? Ik ook, alleen hier nog steeds geen concrete leverdatum (half september). Zelfde uitvoering, alleen dan in het experience green, die staan er op jouw foto ook genoeg. Had je hem daadwerkelijk pas de 24ste besteld, of had de dealer hem toevallig al in bestelling staan?

Er waren op de dag dat die van mij bij de dealer geleverd is nog 7 experience green waarvan 2 PHEV GT+ uitvoeringen.

aangepast door Marinus 22
Geplaatst
Op 31-3-2022 om 15:29, zei Bear:

Ik heb in het verleden voor mijn auto's altijd een hondenrek met devider van Travall aangeschaft, zo ook voor mijn huidige Niro (zie foto). Wie heeft er nog een alternatief merk voor een hondenrek met devider? Kia heeft enkel het honden/bagagerek echter geen devider en Travall heeft nog geen voor de nieuwe Sportage doet ook geen toezeggingen of deze er komen.

20200821_110819.thumb.jpg.8257fcd7202260141fb8f538bce288f1.jpg

Hoi, heb je hier al wat voor gevonden. Ben er ook op zoek naar maar kan niet echt iets vinden. 

Vrijdag komt onze sportage 5 phev

Geplaatst
Op 31-3-2022 om 15:29, zei Bear:

Ik heb in het verleden voor mijn auto's altijd een hondenrek met devider van Travall aangeschaft, zo ook voor mijn huidige Niro (zie foto). Wie heeft er nog een alternatief merk voor een hondenrek met devider? Kia heeft enkel het honden/bagagerek echter geen devider en Travall heeft nog geen voor de nieuwe Sportage doet ook geen toezeggingen of deze er komen.

20200821_110819.thumb.jpg.8257fcd7202260141fb8f538bce288f1.jpg

Is dit niet een beetje klein voor zo'n grote hond hij kan amper liggen denk ik?

Geplaatst
22 uur geleden, zei Marinus 22:

Er waren op de dag dat die van mij bij de dealer geleverd is nog 7 experience green waarvan 2 PHEV GT+ uitvoeringen.

Dankjewel Marinus, dit is zeer nuttige informatie. Wel balen voor je dat je nu weer op het inbouwen van de trekhaak moet wachten. Hopelijk vliegen de dagen om. 

• Sad 1
Geplaatst (aangepast)

Virena-autogroep wordt ook te groot, niet echte klantenbinding meer.

Ongevraagd aanbod, inruil Sportage HEV GT-plusline 4 maand oud op een Niro.

Afschrijving 16000 euro in 4 maand.

Ontdek direct voor welk bedrag jij wegrijdt in de nieuwe Kia Niro 

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

mailchimpPixel?memberId=473e508874&campaignId=ff15097265

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-header-left.jpg

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-header-right.jpg

Beste heer Riemsma,

Make way for wonderful… Maak nu kennis met de gloednieuwe Kia Niro. Het best verkochte model van 2021 én 2020 is namelijk volledig vernieuwd. Gemaakt voor next level duurzaamheid en uitgerust met ultramoderne en geëlektrificeerde aandrijflijnen. Kies de Niro die past bij jouw levensstijl en ga voor een hybride, plug-in hybride of een volledig elektrisch model.

Met vriendelijke groet,
Jouw Kia-dealer Virena Autogroep

Dit is de inruilwaarde van jouw SPORTAGE HEV

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-kenteken.png

P-000-PP

€ 32.484

Bekijk hier direct voor welk bedrag jij wegrijdt in de nieuwe Kia Niro

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-model-leftright.jpg

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/model-kia-niro-hybrid.jpg

De Kia Niro

Hybrid

Rijklaar vanaf

€ 31.995

Jouw inruilwaarde

- € 32.484

Stap nu over

€ -489

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-model-middle.jpg

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/model-kia-niro-plugin.jpg

De Kia Niro

Plug-in Hybrid

Rijklaar vanaf

€ 39.695

Jouw inruilwaarde

- € 32.484

Stap nu over

€ 7.211

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-model-middle.jpg

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/model-kia-niro-ev.jpg

De Kia Niro

EV

Rijklaar vanaf

€ 41.795

Jouw inruilwaarde

- € 32.484

Stap nu over

€ 9.311

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-model-leftright.jpg

Ontdek de ultramoderne en
geëlektrificeerde aandrijflijnen.

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-zon.jpg

De Kia Niro Hybrid

De nieuwe Kia Hybrid combineert het beste van twee werelden. Hybride rijden is een eenvoudige en effectieve manier om je uitstoot te verminderen en je brandstofverbruik te verminderen. En dat zonder een stekker te hoeven aansluiten.

De Kia Niro Plug-in Hybrid

Bewust kiezen voor een schonere toekomst?
Dan is de nieuwe Kia Niro Plug-in Hybrid het
perfecte startpunt. Je schakelt naadloos over
van hybride naar emissieloos elektrisch rijden.
Dat levert je een elektrisch rijbereik tot 65 km*
op én een flinke kostenbesparing.

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-hybrid.jpg

http://edm.powerkraut.nl/nieuwsbrief/kia/220622/images/visual-ev.jpg

De Kia Niro EV

Kies vandaag voor de EV van morgen. Van het
gewaagde en stijlvolle design tot de aandrijving
door de nieuwste elektromotor, de nieuwe Kia Niro
EV zorgt opnieuw voor een dynamische rijervaring.
Deze volledig elektrische crossover biedt je een
actieradius tot maar liefst 460 km (WLTP).

KIA

Virena Autogroep

Ten Boer
Bedrijvenweg 8
9791 DE TEN BOER
050 30 21 600
tenboer@virena-autogroep.nl

Winschoten
Zeefbaan 11
9672 BN WINSCHOTEN
0597 41 28 24
winschoten@virena-autogroep.nl

Emmen
Jules Verneweg 31
7821 AD EMMEN
0591 64 24 24
emmen@virena-autogroep.nl

Stadskanaal
Kathodeweg 1
9503 EW STADSKANAAL
0599 65 93 33
stadskanaal@virena-autogroep.nl

De Kia Niro heeft een 64.8 kWh batterij met een actieradius tot 460 km. Het vermelde rijbereik is gemeten volgens WLTP

Niro HEV: Gem. brandstofverbruik: 4,4 – 4,7 l/100km, 22,7 – 21,3 km/l. CO2-uitstoot: 100 – 106 g/km.
Niro PHEV: Gem. brandstofverbruik: 0,8 – 1,0 l/100km, 125,0 – 100,0 km/l. CO2-uitstoot: 18 – 22 g/km.
Niro HEV/PHEV gecombineerd: 0,8 – 4,7 l/100km, 125,0 – 21,3 km/l. CO2-uitstoot: 18 – 106 g/km.

De vermelde waarden voor het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot zijn gemeten volgens WLTP. Genoemde actie en consumentenprijs zijn geldig bij aankoop van een nieuwe Kia Niro met uiterste kentekenaanvraag op 30-09-2022 en uiterste registratie op 31-10-2022. Genoemde prijzen zijn incl. kosten rijklaar maken. *Bekijk de volledige actievoorwaarden op kia.com of vraag ernaar bij jouw Kia-dealer. Getoond model kan afwijken van de beschreven uitvoering. Wijzigingen en drukfouten voorbehouden.

Mocht je geen gebruik willen maken van de Virena Autogroep e-mails, dan kun je jezelf  afmelden.

open.php?u=fa2485956a30f92a3b37e9ece&id=ff15097265&e=473e508874

aangepast door Auke Riemsma
Geplaatst

Zou typisch iets voor mij zijn. Ik zou er een smeuïg mailtje aan wijden.

Of het wel helegaar goed met ze gaat. Of de airco in hun bovenkamer niet zo langzamerhand aan wat onderhoud toe is. En bovenal: hoe ze die belediging denken goed te gaan maken .....................

• Haha 1
Geplaatst
1 minuut geleden, zei Geer00:

Zou typisch iets voor mij zijn. Ik zou er een smeuïg mailtje aan wijden.

Of het wel helegaar goed met ze gaat. Of de airco in hun bovenkamer niet zo langzamerhand aan wat onderhoud toe is. En bovenal: hoe ze die belediging denken goed te gaan maken .....................

Ja, ik heb er al een mail achter aangestuurd en mij afgemeld van hun mail bestand. Op deze onzin zit ik niet te wachten.

• Haha 1
Geplaatst
23 uur geleden, zei Pixel:

Dankjewel Marinus, dit is zeer nuttige informatie. Wel balen voor je dat je nu weer op het inbouwen van de trekhaak moet wachten. Hopelijk vliegen de dagen om. 

Ik was aan de wandelen vanmorgen en zag mijn auto bij de dealer niet meer buiten staan, dus ik dacht toch even binnen wippen.

Tot mijn verbazing waren ze vanochtend toch bezig met inbouwen van de trekhaak.

Dus ik hoop dat dit vlot gaat het is hun eerste trekhaak die ze inbouwen die volledig electrisch is.  Ik heb er even bij staan kijken maar is toch nog wel een behoorlijke klus.

Kan ik misschien toch nog eind van de week rijden.

• Like 2
Geplaatst

Mijn (on)geduld is aardig op proef gesteld, maar vanmorgen kwam dan het lang verwachte telefoontje …..  ik kan over 2 weken  mijn bestelde HEV dynamic plusline gaan halen 👌👌

Helemaal happy 

• Like 2
Geplaatst

Eindelijk de dealer heeft zojuist gebeld en hij kan 20-7 geleverd worden.

De trekhaak zit er onder je zou zeggen dat dat een klus was maar het plakken van een transpirante beschermstrip op de bumper bij de achterklep is een grotere klus.

Dit lukt niet dus ze laten dit nu doen bij een reclame buro.

Ze moeten weer een nieuwe strip bestellen en een afspraak maken bij het reclame buro.

Nog even wachten dus en daarna P......

• Confused 1
Geplaatst

Nou, daar is hij dan. Staat hij te shinen of niet?

IMG_7933.jpg

• Like 4
Geplaatst
1 uur geleden, zei Geer00:

Nou, daar is hij dan. Staat hij te shinen of niet?

IMG_7933.jpg

Veel rij plezier Penta metal wel een aparte kleur

Geplaatst
Op 10-7-2022 om 21:01, zei Vanessa:

Hoi, heb je hier al wat voor gevonden. Ben er ook op zoek naar maar kan niet echt iets vinden. 

Vrijdag komt onze sportage 5 phev

Helaas nog geen geschikt hondenrek kunnen vinden, dus ben ik over gestapt op de MimSafe VarioCage Large+. De hond was er binnen een dag aan gewend dat er een deurtje dicht gaat. Eigenlijk is het in combinatie met de elektronische achterklep nog veiliger. Hij heeft inmiddels al heel wat uren lekker geslapen achterin.

20220709_154116.jpg

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
Op 11-7-2022 om 09:40, zei Marinus 22:

Is dit niet een beetje klein voor zo'n grote hond hij kan amper liggen denk ik?

Nee hoor, dit lijkt maar zo. Dit heeft heeft overigens zijn voorkeur. Ik weet niet of je zelf ook een hond hebt, maar die van ons vind dit fijner dan de hele bagageruimte voor zichzelf. Hierdoor voelt hij zich geborgen en heeft hij genoeg meer steun bij bochten.

Geplaatst
21 minuten geleden, zei Bear:

Helaas nog geen geschikt hondenrek kunnen vinden, dus ben ik over gestapt op de MimSafe VarioCage Large+. De hond was er binnen een dag aan gewend dat er een deurtje dicht gaat. Eigenlijk is het in combinatie met de elektronische achterklep nog veiliger. Hij heeft inmiddels al heel wat uren lekker geslapen achterin.

20220709_154116.jpg

Super! Bij ons is dat niet echt een optie ivm bagage wat wij ook meenemen. Elk weekend camping. In ieder geval bedankt. Wij gaan zelf een tussenschot voor de time being maken . 

• Like 1
Geplaatst

Eindelijk goed bericht, hij is binnen.

Woensdag 3 augustus op mijn verjaardag kan ik mijn Kia Sportage HEV GT plus line ophalen.

Leuke verjaardag kado.

• Like 3
Geplaatst
10 minuten geleden, zei Charley Kurvers:

Woensdag 3 augustus op mijn verjaardag kan ik mijn Kia Sportage HEV GT plus line ophalen.

Leuke verjaardag kado.

Nou hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en met de nieuwe sportage veel rij plezier op je verjaardag.

Inderdaad leuk kado

Geplaatst
3 uur geleden, zei Charley Kurvers:

Leuke verjaardag kado.

Wanneer besteld?

Alvast heel veel rijplezier gewenst! 👍

Geplaatst
7 uur geleden, zei Jim Gubbels:

Wanneer besteld?

Alvast heel veel rijplezier gewenst! 👍

24 januari besteld.

• Confused 1
Geplaatst

Deze week is onze DynamicPlusLine PHEV ook besteld, Casa White. Ben benieuwd hoe lang we zullen wachten. Mocht het wat langer gaan duren dan ingeschat (8 maanden voorlopig) is dat niet zo'n ramp, onze '19 Ceed SW bevalt nog altijd prima.

Geplaatst

Het wachten is gedaan hij is er

Aflevering auto.jpg

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...