Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hier nog een mooi duidelijk voorbeeld met rijden van een PHEV

Screenshot_20220321-004657~2.png

aangepast door BarneyRubble
  • Thanks 1
Geplaatst
33 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Hier nog een mooi duidelijk voorbeeld met rijden van een PHEV

Screenshot_20220321-004657~2.png

En dan zie je hier in dit filmpje waar bij ons in de PHEV de drukknop voor de keuze Volledig EV rijden of Gemengd HEV rijden zit.

https://youtu.be/V_T9RX_zZ-g

• Thanks 1
Geplaatst

@BarneyRubbleWaarom citeer je je eigen bericht, dat er dan nog direct boven staat, en dat je op ongeveer dezelfde tijd plaatste?

Je opent diverse topics om de zaak makkelijker leesbaar te krijgen/houden, dan helpt deze indeling niet echt.

(Ik ben op een ander forum moderator, en daar doe ik er iets aan 😉, hier stoort het me een beetje :blush: )

• Like 1
Geplaatst
9 uur geleden, zei BarneyRubble:

En dan zie je hier in dit filmpje waar bij ons in de PHEV de drukknop voor de keuze Volledig EV rijden of Gemengd HEV rijden zit.

Dank voor al de Info! :D vanavond eens op mijn gemak doorlezen!

Geplaatst
5 uur geleden, zei Peter-036:

@BarneyRubbleWaarom citeer je je eigen bericht, dat er dan nog direct boven staat, en dat je op ongeveer dezelfde tijd plaatste?

Je opent diverse topics om de zaak makkelijker leesbaar te krijgen/houden, dan helpt deze indeling niet echt.

(Ik ben op een ander forum moderator, en daar doe ik er iets aan 😉, hier stoort het me een beetje :blush: )

Als ik binnen korte tijd nog wat bij mijn bericht wil toevoegen dan is best snel de tijd verstreken dat het nog gewijzigd kan worden.

Vandaar dat ik er dan niet nog is een Apart bericht van maak omdat de wijziging ( in dit geval een verwijzing toevoeging ) kort bij het eigen bericht houd.🤔

Geplaatst

Prima, dat waardeer ik en ongetwijfeld de meeste andere leden hier, maar citeren van wat er direct boven staat is niet nuttig, integendeel, het doet af aan de leesbaarheid van een topic.:)

• Like 1
Geplaatst
1 minuut geleden, zei Peter-036:

Prima, dat waardeer ik en ongetwijfeld de meeste andere leden hier, maar citeren van wat er direct boven staat is niet nuttig, integendeel, het doet af aan de leesbaarheid van een topic.:)

Als ik iets " Citeer " ( Quote ) waar foto's in staan dan haal ik sowieso de foto's uit het bericht zodat alleen de tekst overblijft, dit voorkomt dat een rijtje geplaatste foto's meerdere malen onder elkaar in beeld komen, dat is zeker niet nodig, dus ben wel degelijk bezig om de Topic's zoveel mogelijk overzichtelijk te houden.😉

Geplaatst

Ik vind het ook prima hoe het hier gaat.

Bij de Kia Sportage 5 gebeurd in iedergeval iets als ik op de andere Kia modellen kijk gebeurd niet veel.

Dus verder zo.👍

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Helaas stond de Kia Sportage Plug in GT Plus line nog in de "verpakking". Dus zoals deze vanaf de vrachtauto is binnengekomen. Foto's geven dus nog geen goed beeld. Zodra de auto klaar is en voorzien van de nodige accessoires zal ik nieuwe foto's plaatsen.

IMG_0683.jpg

IMG_0684.jpg

IMG_0691.jpg

IMG_0693.jpg

IMG_0694.jpg

IMG_0697.jpg

IMG_1194.jpg

PHOTO-2022-04-01-14-00-20.jpg

aangepast door kras
  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst

Ziet er nu al super uit.

In iedergeval heerlijk vooruitzicht voor komende week succes en veel rij plezier.

Geplaatst

Dat ze zo'n prachtige auto met die sneeuw gewoon buiten laten staan ......... schande!!!!  🤨

• Haha 1
Geplaatst
6 uur geleden, zei kras:

Helaas stond de Kia Sportage Plug in GT Plus line nog in de "verpakking". Dus zoals deze vanaf de vrachtauto is binnengekomen. Foto's geven dus nog geen goed beeld. Zodra de auto klaar is en voorzien van de nodige accessoires zal ik nieuwe foto's plaatsen.

Jou staat een hele leuke tijd te wachten👍

Ik ben ontzettend benieuwd of dit de uitvoering " Penta Metal " is, die heb ik namelijk ook besteld maar kon de kleur alleen op een Staal zien.

Mocht dit de Penta Metal zijn dan ben ik heel erg nieuwsgierig hoe hij er dan buiten in het zonnetje er uit ziet en zie die foto's dan ook nu weer graag op deze topic verschijnen.😉

Geplaatst
Op 3-4-2022 om 11:59, zei kras:

IMG_0683.jpg

IMG_0684.jpg

IMG_0691.jpg

IMG_0693.jpg

IMG_0694.jpg

IMG_0697.jpg

IMG_1194.jpg

PHOTO-2022-04-01-14-00-20.jpg

Is dit nou de Penta Metal lak ??

Geplaatst
Op 5-4-2022 om 22:00, zei BarneyRubble:

Is dit nou de Penta Metal lak ??

Nee dit is een Black Pearl uitvoering en dus geen Penta. 

Geplaatst
3 minuten geleden, zei kras:

Nee dit is een Black Pearl uitvoering en dus geen Penta. 

Oke bedankt.

Geplaatst
Op 3-4-2022 om 18:14, zei BarneyRubble:

Jou staat een hele leuke tijd te wachten👍

Ik ben ontzettend benieuwd of dit de uitvoering " Penta Metal " is, die heb ik namelijk ook besteld maar kon de kleur alleen op een Staal zien.

Mocht dit de Penta Metal zijn dan ben ik heel erg nieuwsgierig hoe hij er dan buiten in het zonnetje er uit ziet en zie die foto's dan ook nu weer graag op deze topic verschijnen.😉

Het kan nog even duren omdat niet alle accessoires binnen zijn. Maar zodra de auto in showroomstaat is zal ik de foto's plaatsen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Reed vanavond met de Mp3 500 langs mijn Dealer en die had toevallig een PHEV DynamicPlus in Penta Metal die ik ook besteld heb buiten staan, zag hem nu dus voor het eerst in deze kleur met de 19 inch velgen. 

20220417_172752.jpg

20220417_172659.jpg

20220417_172706.jpg

20220417_172517.jpg

20220417_173416.jpg

Geplaatst (aangepast)
8 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Bedankt voor alle leuke reactie's 🙄

Haha, maar ziet er goed uit met die dikke velgen en kleur is ook top zo te zien, nu nog even wachten en dan gaaaaaan.

Je weet niet wat je dan overkomt, maar ik adviseer je wel om een paar dagen vrij te nemen. 😎😜

aangepast door Auke Riemsma
Geplaatst
17 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Haha, maar ziet er goed uit met die dikke velgen en kleur is ook top zo te zien, nu nog even wachten en dan gaaaaaan.

Je weet niet wat je dan overkomt, maar ik adviseer je wel om een paar dagen vrij te nemen. 😎😜

Iedereen heeft op dit moment alleen nog maar proef gereden in de Mild Hybride 6 bak schakel, pas wanneer je de werkelijke auto gaat rijden en je hebt voor automaat gekozen dan komt de nieuwe ervaring met 230 of 265 PK rijden voor het eerst bij je binnen en daar ben ik reuze benieuwd naar.😉

Geplaatst (aangepast)
7 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Iedereen heeft op dit moment alleen nog maar proef gereden in de Mild Hybride 6 bak schakel, pas wanneer je de werkelijke auto gaat rijden en je hebt voor automaat gekozen dan komt de nieuwe ervaring met 230 of 265 PK rijden voor het eerst bij je binnen en daar ben ik reuze benieuwd naar.😉

Ik kan je 1 ding zeggen en dat is dat je er zeker geen spijt van krijgt. Afgelopen weekend voor het eerst de caravan er achter en wat een power heeft de Sportage dan. verbruik 1 op 10,5 km

273763282_LYIR21591.thumb.JPG.f60035ee384d44d96ca5aeaea544878e.JPG

aangepast door Auke Riemsma
Geplaatst
8 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Helaas is bij mij nog wachten op de accessoires die nog niet binnen zijn en dan met name de sidesteps. Aflevering staat nu op 18 mei en dan gaan we meemaken hoe het rijdt met die 265 pk en ervaren hoe het nu werkt met het opladen :-)

Geplaatst
2 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Ik kan je 1 ding zeggen en dat is dat je er zeker geen spijt van krijgt. Afgelopen weekend voor het eerst de caravan er achter en wat een power heeft de Sportage dan. verbruik 1 op 10,5 km

273763282_LYIR21591.thumb.JPG.f60035ee384d44d96ca5aeaea544878e.JPG

Je caravan hangt er keurig achter, je hebt nu een kogeldruk van 100 kilo, jij merkt met deze caravan + 2 fietsen op de dissel het verschil vast goed wat ligging betreft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...