Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 uur terug, zei HenryV:

Hoe geef je dit dan in want ik heb het vandaag nog eens geprobeerd en kan geen adres vinden. Maakt niet uit of ik dan pc hnr of pc, hnr oid gebruik. Alleen als er een poi op dat adres is krijg ik een resultaat 

Je hebt helemaal gelijk :innocent: . Ik gebruik altijd de KIA Connect app  Hierin werkt dit prima.

Geplaatst
27 minuten geleden, zei Rokil:

Dat niet iedereen ontevreden is, is fijn voor diegenen die het prettig vinden, maar er zijn dus zeker meerdere klachten over deze update geweest en tot nu toe heeft Kia er geen gehoor aan gegeven.

Ik kan er idd prima mee overweg maar......

De oude interface was qua zoeken e.d. veeeeel beter.

Geplaatst
2 minuten geleden, zei HenkM:

Je hebt helemaal gelijk :innocent: . Ik gebruik altijd de KIA Connect app  Hierin werkt dit prima.

Ah, en ik rij een my19 dus geen Kia Connect

• 1 jaar later...
Geplaatst
Hoeveel automobilisten parkeren vooruit 'blind/met gesloten ogen' in?
Misschien zegt je laatste opmerking meer over de betreffende dealers dan over de keuze's die ze bij Kia maken?
Over kleuren en smaken is het niet zinvol te twisten.

Kia kan het prima hoor. In mijn sorento gaan de sensoren vanzelf aan bij lage snelheid maar heb ik nooit vals alarm in de file of sneeuwbui oid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...