Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 16-9-2024 om 22:48, zei cismo14:

Vandaag twee kleine eagle eye spotjes van Amazon ingebouwd in de achterklep. 

Geven een zee van licht voor slechts een paar tientjes.

Met de handleiding van https://www.mobisparts.eu/accessories/kia-models/detail/sportage-phev-gt-line-my22/66652ADE00 is het prima zelf te doen met het juiste gereedschap.

Uitdaging zijn de twee schroeven onder de handgreep. Dat staat dus net niet in de handleiding. De kap is eraf te tikken met een stevig, breed ±3cm en plaat stuk gereedschap. Plaats deze in de gleuf aan de onderzijde en geef er dan een tik op.

IMG-20240916-WA0000.jpg

Is inderdaad een lastige kap om van het handvat af te krijgen!

IMG_0017.jpeg

Geplaatst

Deze ingebouwd in mijn Q5

Je zal er ook siliconendraad 0,5mm2 bij moeten bestellen, want de draden gaan door het rubbertuletje tussen carrosserie en achterklep (draad moet daarin makkelijk kunnen buigen en bewegen)

IMG_1284.jpeg

• 5 maanden later...
Geplaatst
Op 24-6-2024 om 19:41, zei PeterZ4:

Ik heb inmiddels de extra klemmen binnen (zelfde die bij de achterruit gebruikt worden) en heb deze ter hoogte van het stijltje geplaatst. 

De shades zitten nu mooi strak gemonteerd.  Een aanrader deze extra erbij te bestellen 

Mocht iemand interesse hebben in deze sun shades dan laat maar even weten. In verband met inleveren van de lease  Sportage NQ5 heb ik deze set nu over. Helemaal compleet met alle bevestigingsbeugels en installatie handleiding al spreekt dat laatste voor zich. Ik vraag er € 67,50 voor ( zie marktplaats voor mijn advertentie en foto's.  Op een of andere manier krijg ik de foto's hier niet geupload.)

Deze zonneschermen zijn ons erg goed bevallen,  met name omdat je de achternamen open kunt laten bij rijden of parkeren. 

Geplaatst
22 uur geleden, zei PeterZ4:

Mocht iemand interesse hebben in deze sun shades dan laat maar even weten. In verband met inleveren van de lease  Sportage NQ5 heb ik deze set nu over. Helemaal compleet met alle bevestigingsbeugels en installatie handleiding al spreekt dat laatste voor zich. Ik vraag er € 67,50 voor ( zie marktplaats voor mijn advertentie en foto's.  Op een of andere manier krijg ik de foto's hier niet geupload.)

Deze zonneschermen zijn ons erg goed bevallen,  met name omdat je de achternamen open kunt laten bij rijden of parkeren. 

Misschien zijn je foto's net iets te groot om te mogen uploaden, probeer ze iets kleiner te maken en dan nog is proberen😉

Geplaatst
3 uur geleden, zei BarneyRubble:

Misschien zijn je foto's net iets te groot om te mogen uploaden, probeer ze iets kleiner te maken en dan nog is proberen😉

@BarneyRubble je hebt inderdaad gelijk! Bijgaand de foto's.  Het geheel kan verzonden worden maar aangezien de lengte in verpakking iets meer dan 100 cm is zal het een hoger pakkertarief zijn.

Ik verneem graag of hier liefhebbers voor zijn!

PHOTO-2025-04-13-16-52-55.jpg

PHOTO-2025-04-13-16-52-54.jpg

PHOTO-2025-04-13-16-52-56.jpg

IMG_8472.JPG

PHOTO-2025-04-13-16-52-57.jpg

IMG_8469.JPG

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 13-4-2025 om 17:20, zei PeterZ4:

@BarneyRubble je hebt inderdaad gelijk! Bijgaand de foto's.  Het geheel kan verzonden worden maar aangezien de lengte in verpakking iets meer dan 100 cm is zal het een hoger pakkertarief zijn.

Ik verneem graag of hier liefhebbers voor zijn!

PHOTO-2025-04-13-16-52-55.jpg

IMG_8472.JPG

PHOTO-2025-04-13-16-52-57.jpg

IMG_8469.JPG

Verkocht 

• 3 maanden later...
Geplaatst
On 6/1/2022 at 6:19 PM, BarneyRubble said:

Ik heb de volledige kofferbak bescherming mee besteld, is echt super, kwam tot de ontdekking dat ook de achterkanten van de 3 achterleuningen bescherm zijn met kunstof, deze zitten met klitterband vast en zijn eenvoudig er ook af te halen en schoon te maken, zie alle geel gemarkeerde kunstof onderdelen.😉

Perfect voor onze hondenkar.👌

20220530_173448.jpg

20220530_173500.jpg

20220530_173436.jpg

@Barney

Kun je een linkje sturen waar je deze delen hebt besteld?

Ik ben sinds vorige week eigenaar van een KIA Sportage NQ5, Plug in.
Aangezien ik een hond heb ben ik ook opzoek naar zulke bescherming die overal aansluit en niet alleen de onderkant.

Bijvoorbaad dank!

• 5 weken later...
Geplaatst

Heeft iemand wel eens gezocht naar een alternatief voor de piepschuim bak onder de verstelbare bodem in de achterbak? Ik moet zeggen dat als je die piepschuim bak eruit haalt je best wel flink wat bergruimte hebt. Echter, door die vier vlaks verdeling en dikke randen verlies je best wel veel bruikbare ruimte. Zou er niet een partij zijn die hiervoor een slimmer alternatief heeft?

Geplaatst
Op 26-9-2025 om 15:43, zei JeroenvL:

Heeft iemand wel eens gezocht naar een alternatief voor de piepschuim bak onder de verstelbare bodem in de achterbak?

Ook wel eens aan gedacht. Niets gevonden tot nu toe. Probleem zou kunnen zijn dat de plaat die er op ligt voldoende ondersteuning moet hebben. Vooralsnog is het een mooie opbergplaats voor allerlei klein spul, en het afdekscherm voor de achterbak past er mooi in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...