Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo .. weer terug in Nederland.

Wat een fijne auto om mee op vakantie te zijn. 

Lekker veel koppel in de bergen en lekker stil.

110-120 km/h en 14.6 gemiddeld.. Niet slecht

Om terug te komen op de ABRP app , ik heb het niet gebruikt op te terug weg

Er zijn zoveel laadpalen onderweg dat ik bij iedere pomp kon stoppen om bij te laden.

Zelfs bij parkeer/ rust plaatsen zijn palen..

Daar bij is de navigatie van de auto voldoende gebleken , en gaf tijdig aan wanneer er een laadmogelijkheid was.

Wat wel makkelijk was op de app is dat je kom zien of de paal vrij was... nu was het gokken.

Maar had geen last van laadstress... Duitsland en Oostenrijk zijn heel goed in hun laad structuur, Italie is RUK..

Gelukkig hadden wij een hotel met laadpaal.

Jammer dat het gebruik van de App bij mij geen meerwaarde heeft gehad, maar misschien bij de ander wel..

Ik zeg dan ook gewoon proberen..

Met vriendelijke groet.

Mark.

• Like 2
  • 2 jaar later...
Geplaatst

Recent heb ik ABRP (betaalde versie) en dongel OBDLink CX geinstalleerd in mij  KIA EV. Nog niet heel veel ervaring op de langere afstanden. Wat ik echter lastig vindt is dat de stembegeleiding bij de navigatie slecht te horen is. Is er iemand in het forum die dit probleem herkent en wellicht een oplossing geeft gevonden? Ik hoor het graag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...