Picanto 1
2004->2011
Alles over de Kia Picanto 1 vind je hier
467 topics in dit forum
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
leuk forum als nooit iemand je helpt bedankt jongens toppie
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Ik ben bezig met alle kabels trekken (tulp) maar nu wou ik stroom gaan trekken aan de andere kant passagierskant maar hoe kom ik met me rode stroom draad vanuit de motorkap naarbinnen bij me kia?? hoop dat je me wilt helpen want ik kan nergens een gaatje vinden gr kia picanto men
Laatste antwoord door Rio-man, -
Race Picanto's
door Tazteam- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hier een leuk filmpje over Picanto's, lekker fel http://video.google.com/videoplay?docid=-4696313927791297781&q=picanto Veel plezier, maar wel je geluid aanzetten Philip
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 8 antwoorden
- 2,4k weergaven
Voor de liefhebbers .... enkele foto's geupload in het fotoalbum ... Kijkplezier ... Where will it all end ...
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Enkele foto's en plus .... MORNING origineel KIA embleem ( MORNING = PICANTO in het oosten ... ). CHROOM MIRROR COVERS ... Keep it on the isand ...
Laatste antwoord door LeFouduVolant., -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hey mensen ik heb net een weekje een Picanto Bling gekocht. Maar heb helemaal geen boekje gehad over de picanto zelf. Klopt dat of hebben ze het boekje vergeten bij de aflevering? Laat even weten:D
- 4 antwoorden
- 3,5k weergaven
ik heb al ik rem piepende remmen heeft iemand ook dit probleem?? ook hoor je ze af en toe als je rem soort van schaven kan iemand vertellen of die ook dat probleem he garage gaat ze nou schuren zeggen ze (slijpen) is dit goed??? alvast bedankt
- 6 antwoorden
- 2,6k weergaven
hallo allemaal mijn naam is leon en ik heb een kia picanto m-bition gekocht nu is mijn vrraag welk type is dit een lx of een lxe ,kheb hem namelijk nog niet gehad
POLL : MIJN VOLGENDE AUTO WORDT WEER EEN PICANTO
door Gast Paul van Gils- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Wat ga je doen als je aan een andere auto toe bent?
Toetert doet 't niet meer
door Gast Paul van Gils- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Ons pikantje heeft vandaag een nieuwe claxon gekregen want de oude was niet meer te vertrouwen ... de ene keer deed ie 't wel en de andere keer niet . . Toen 't meer niet als wel werd, hebben we maar een afspraak gemaakt met de dealer. Die heeft na even zoeken de claxon maar vervangen . . tuut tuuut nu doet ie 't weer!
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
Heeft iemandt een CYCLONE ingebouwd bij de picanto? www.brandstofgeheim.nl staat het maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft. Garantievoorwaarden Cyclone II De Cyclone heeft een fabrieksgarantie van 2 jaar tegen defecten in het materiaal en fabricagefouten. Brandstofgeheim.nl heeft diverse trials gehouden met de Cyclone, en heeft geconstateerd dat er bij elk voertuig een verbetering werd geconstateerd. Brandstofgeheim.nl hecht er waarde aan dat haar producten zinvol zijn voor de consument. Mocht het zo zijn dat u op geen enkel van de beschreven effecten van de Cyclone voordeel heeft dan kunt u tot 3 maanden na aankoop de cyclone retourneren. Voorwaarde is dat de…
Laatste antwoord door AJ Mol, -
Stalen velg
door Anoek- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar 1 stalen velg (orginele) voor onze picanto. Dit omdat wij geen reservewiel hebben en dit voor de vakantie toch wel een must vinden. Is er iemand die er 1 wil verkopen laat het mij dan weten. Groetjes Anoek.
Laatste antwoord door Anoek, -
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier zou jij mij misschien kunnen uitleggen hoe ik me tulpkabels voor me versterkers door de kabelgoten krijg en zo ja hoe je ze eraf haalt ik heb het over die plastic kappen tot achteraan hoop dat je me kan helpen ik wil ze naar de kofferbak hebben. gr tevreden kia picanto rijder
- 5 antwoorden
- 4,3k weergaven
Wie heeft er ervaring met de picanto in de bergen? Dan bedoel ik met name stijle hellingen (19%). Hoe gaat ie hier tegen op? Dit zou ik graag willen weten omdat ik aankomend weekend naar Oostenrijk ga met, jullie raden het al.... de Picanto! Alvast bedankt!
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Beetje getuned ... WEBASTO HOLLANDIA 500 dubbele slider ,centrale lederen armsteun ,DOTZ 7.16 ET 38 met DUNLOP SP 9000 195/40/16 . Foto's uploaden ,hoe ... ? Zoek de originele CHROOM DREMPELBESCHERMERS ( dorpels ) ,waar te verkrijgen met verzending naar Belgie ... Keep things up ...
Laatste antwoord door LeFouduVolant., -
HELDERE ACHTERLICHTEN
door Gast Paul van Gils- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Wie weet of voor de Picanto heldere achterlichten verkrijgbaar zijn, en wat deze kosten? Mag eventueel ook in het buitenland zijn. . . . . .
TREKHAAK MONTEREN
door Gast Paul van Gils- 4 antwoorden
- 4,3k weergaven
Ik ben bezig met de aanschaf van een trekhaak voor onder mijn Pikantje. Heeft al iemand zelf een trekhaak gemonteerd ? ? ? Via via en met autohobbyclubkorting kom ik compleet op 147,00 euro Maar dan zit er de gewone opknijpbare elektra bij ( 3,50 euro ) Als je de orginele met stekkertjes neemt kost het 38,00 euro extra. Volgens de leverancier is het geen probleem en kan je het ouderwetse systeem zo gebruiken.
Probleempicanto
door Piekje- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Vorig jaar oktober hebben wij een Picanto 1.0 EX Airco gekocht. Sindsdien niets dan problemen. De auto staat vaker in de garage dan dat we hem kunnen gebruiken. Een opsomming van de problemen: - benzineverbruik is abnormaal hoog (brandstofpomp is vervangen, geen verbetering) - inhouden bij diverse snelheden (vervanging brandstofpomp zou de oplossing zijn volgens de garage maar geen verbetering) - check-engine lampje is al twee keer gaan branden waarbij de auto sterk inhield en er een flinke slok benzine werd gebruikt - bij remmen in een bocht naar rechts steeds vaker een hoge pieptoon - uitlaat gaat steeds meer herrie maken Wij zijn al maandenlang in de stijd met Ki…
Stalen velgen
door Patrick- 7 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hoi, Kan iemand mij vertellen wat de steek is van een Picanto? Is dit hem... 5J x 14 inch ? Dit i.v.m. aanschaf stalen velgen voor wintersport. Alvast bedankt, Patrick
Laatste antwoord door Patrick, -
- 12 antwoorden
- 5,6k weergaven
Hallo allemaal, ik was benieuwd of er iemand ervaring mee heeft om de pinnetjes die aan de binnenkant van de deuren zitten te vervangen. Als de auto namelijk op slot zit dan steken de pinnetjes nog een behoorlijk stuk uit. Dit maakt het makkelijk voor een inbreker om ze open te trekken, helaas spreek ik uit ervaring (2x zelfs ). Beide keren is het kleinste ruitje ingeslagen en konden ze eenvoudig bij het pinnetje. Ik zou dus graag nieuwe pinnetjes hebben die helemaal verzonken zijn als de auto op slot zit. Heeft iemand een idee? Zelf heb ik al gezien dat het huidige pinnetje gewoon op een stuk ijzer zit. Ik weet alleen niet of ik het pinnetje er zo kan aftrekken. So…
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
Was een beetje links en rechts aan het snuffelen en kwam op de Engelse Picantosite dit nieuw elektrisch panoramadak en deze nieuwe chromen grille tegen. Jammer dat deze niet in Nederland leverbaar zijn. De liefhebber moet naar eens kijken op www.kia-picanto.co.uk Groeten, Barry
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
Weet iemand wat de functie is van het witte folie achter de deurpanelen? Is dat om water tegen te houden of heeft het een andere functie? Ik wil het eigenlijk weghalen om te zien hoe het erachter uitziet.
Laatste antwoord door 4ice, -
Dashboard demonteren
door 4ice- 0 antwoorden
- 3,6k weergaven
Heeft iemand enig idee hoe je het dashboard kan demonteren. Het gaat om het gedeelte met de wijzerplaten. Ik wil namelijk de lampjes vervangen en eventueel ook de wijzerplaten, maar het lukt me niet om het helemaal los te krijgen. Alvast bedankt! Sjors
Laatste antwoord door 4ice, -
picanto aanschaffen
door Gast gwjans- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Omdat dit mijn eerste nieuwe auto is die ik wil gaan aan schaffen heb ik nog een vraag naar jullie ervaring met de aanschaf van de picanto. zoals ik al eerder vermelde wil ik graag een picanto m-bition airco aan schaffen zoals nu in actie is. Deze kost ? 9995,- inc. BPM e.d. er komen dan nog wel rijklaar maak kosten, lak behandeling, kosten voor metalic lak e.d. bij (toch bijna zo'n 1000,- extra). Hoeveel van dit bedrag zou er af te krijgen zijn bij de dealer? Het schijnt dat als je zegt dat je niets komt inruilen je extra korting kan bedingen. Wat is jullie ervaring hiermee? Hoeveel zou ik kunnen besparen? (ik blijf ook een Hollander mvg. Gerben
-
picanto zwart of groen
door Gast gwjans- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn nieuwe Picanto in het Zwart of in het groen zal nemen. Zwart is wel een sportieve kleur natuurlijk.... maar dat groen oogt net even wat frisser op de weg en ik ook meer een kleur die opvalt. Daarbij komt dat mij werd verteld de zwarte lak Mica/metallic lak a ? 350,- extra kost. Hoe zou dit bij groene lak zijn? weet iemand of dit ook mica metallic lak is? of dat deze kleur gewoon in de prijs van de auto valt. alvast bedankt.
Laatste antwoord door Kia Fan,