Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Groepsclaim, mega terugroep actie, Radar, Relatietherapeut vergoeding...... Ik zeg doen, dit is een stukje niet te missen partnaire elleboogveiligheid wat ontbreekt. Hoe KAN dit door de keuring komen ???????
  2. Doet ze wel heel afstandelijk hoor.....
  3. De beruchte krukas... Of was dat alleen uit één jaargang ? Verder heeft de auto erg weinig gereden en dus waarschijnlijk alleen korte ritjes. Probeer de historie te achterhalen en het onderhoudsboekje te bekijken. Als het een binnenslaper is geweest kun je er nog lang plezier van hebben. Suc6
  4. Ja Heerlijk 2 van die dingen. Zal een missend onderdeel op de eerste lichting zijn geweest. Misschien is een omwisselings programma volgens de 1% regeling mogelijk. Want zeg nou zelf, zonder kun je toch niet rijden ?
  5. Tobben man...
  6. Yep, ook al even eerder gevraagd. Veel leden hebben er geen last van omdat ze alleen hun eigen type forum bekijken. Ook op de hoofdpagina is het niet (meer) zichtbaar, alleen bij nieuwe berichten, rechts boven. Dat is ook mijn favo knop en moet idd door de "Jerhoen" berichten heen worstelen. Gek genoeg zit er wel een automaat op zodat deze leden geen echte leden kunnen worden. Nou de zichtbaarheid nog weg en dan is het oké.
  7. Helaas hebben we hier weinig tot geen echt actieve leden met een Carens. Maar een auto van dat gewicht zal met een 2.0 ± 1:10 rijden met normaal weer, denk ik. Google anders eens op kiaclub.nl+Carens+verbruik. Krijg je vast de mooie verhalen uit de oude doosch Edit, voorzetje: http://bit.ly/11ECjzA
  8. Ik hoop oprecht voor je van niet. Het is uiterst laf van de daders en de slachtoffers vreten zich op ahw. Nou, doe dan die 4 straten verder maar
  9. Hoe lullig het ook is, ik denk dat een paar gastjes je gewoon moeten hebben Marcel. Ik zou de schade even zo laten........
  10. Welkom op het forum kramerkraakman. Veel winterproblemen zijn type onafhankelijk en doen zich ook voor bij andere Kia's buiten de Ceed. De zoekfunctie van het forum werkt niet zo geweldig maar als je "kiaclub.nl+vocht in auto" intoetst op Google zie je dat er al een paar vergelijkbare topics lopen. Ik doe even een voorzetje.. http://bit.ly/ZXx74H
  11. Kun je niet even iemand meenemen die wat verstand van zaken heeft ? Een russische garage ? Tja ik weet het niet, maar hier in NL krijg je bij Bovag garages garantie op reparaties. Weet niet hoe het in België is. 800 eu voor een kleprevisie is niet echt veel, maar je geeft zelf al aan dat je niet op verdere kosten zit te wachten. Google die garage anders eens. Als daar veel narigheid uit komt even iets anders zoeken. Als je aangeeft ( bijvoorbeeld in je profiel) waar je ongeveer woont in België, kan misschien een ander lid je tips geven. Suc6!
  12. Voor een fabrikant cruciaal hoor Techneuten kijken wat er kan. Design meneertje doet de vorm. Marketingmeneertje bekijkt of het te verkopen en te maken is voor een goede prijs. Die 3, of misschien wel meer, vechten elkaar constant de tent uit w.b. het maximaal haalbare.
  13. Ik neem aan dat je het tegen mij hebt.. Nee ik rij even een ander merk maar heb 20 jaar lpg ervaring. Probeer btw ook elders een second opninion te krijgen i.v.m kosten en garantie van de reparatie. Suc6
  14. Je hebt technisch design en vormgeving, ook wel design genoemd. Die 2 hebben nogal wat verschillen
  15. Da's balen joh. Kan die man van de kleppen er meteen voor zorgen dat je een kleppenrevisie krijgt die ook geschikt is voor gas ? Eventueel geschikt gemaakt met flashlube ? Anders sta je er over 30K km weer. Laat even weten hoe e.e.a. verloopt. Sterkte!
  16. Klopt ! En dat werkt 10x beter dan de zoekfunctie van dit forum. De antwoorden stonden er tussen tenslotte ! Je mag ook even zelf wat doen tog ?
  17. Dan kan het.. Vandaag nog gereden ? Verschijnsel minder ? Anders morgen even de dealer bellen. Misschien zijn ze de olie, koelvloeistof oid vergeten na te kijken....., haha!
  18. Geweldige wegligging, mooie auto, maar wat onpraktisch en wat een krap interieur. Maat van me heeft een gewone V40, een witte, daar heb je binnen geen last van, maar ik vond hem vreselijk krap. Gaat wel van jetje btw
  19. Wastie niet lastig terug te vinden in de sneeuw ?
  20. Hoi: http://bit.ly/VDCFmW
  21. Ik zou bijna aan de handrem of handremkabel gaan denken... Heb dat met mijn SP2 gehad. Btw waarom ga je direct zo loeihard met zo'n nieuw klein motortje rijden ?
  22. http://bit.ly/UeThPB
  23. Het werkt: http://bit.ly/VQkHgc
  24. Dankjewel Remko ! Die komt hier vast nog eens van pas
  25. Zeker doen ! En kijk eens even of je mappen in mappen kunt vermijden. Het is een beetje uitproberen. Suc6
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...