-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Voor onze i10 heb ik dat even bij de dealer laten doen. Kostte 5 euro oid en die hebben ook de spullen voor het inleren. Via google kom je bij autosleutel specialisten die dat ook kunnen. bijv. http://www.ecu-store.com/sleutel-programmeren/autosleutel-kia/ Suc6
-
Jij bent wel weer heel scherp op de tijd SM keetje; Happy Birthday !
-
Dames heren, dat kan beter. De zesjes-cultuur oké vinden is niet oké. Komop meid je kan vast beter !
-
U heeft een gedateerde SP3....Timo, ondanks alle bruutheid enzeauvoort.. een lampje voor je RWV.. dat is een essential tegenwoordig.
- 60 antwoorden
-
- reservoir
- ruitensproeier
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Hebben we nog wat info w.b. AWD ervaringen (merk je dat?) sturen en natuurlijk het verbruik tijdens het gummen ?
-
Testdrive met De Picanto LPG met LPG installatie af-fabriek
bigwade reageerde op Specialmade's topic in Test drive
Lijkt me ook iets voor Bicmac -
Kant en klaar zijn vaak van die 5 liter dingen. Als je die eens leeg hebt kun je je sapjes aanmaken en in die flacon bewaren. Daar hoef je de inhoud van je tankje niet voor te weten.
- 60 antwoorden
-
- reservoir
- ruitensproeier
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Ik kreeg ook even een wegtrekker....
-
Helemaal leuk, jammer van die lelijke stickers
-
Wa's dat ?
-
Heb je geen boekje ? Bijvullen tot streep doet doorgaans wonderen btw.. Google helpt niet echt heb ik gezien.
-
Per ongeluk met al die vlammetjes tijdens de WK wat zwaarder geworden ? just kidding !
-
Prachtig, word er stil van... Minstens zo mooi als een proceed !
-
Je en Me, je weet tog ?
-
Vandaag gescoord een inimini reflexje van Canon de 100D ! Had m'n 550D prettig verkocht en en met een paar tientjes erbij heb ik zo'n ding. Amper groter dan de SX50 maar dan met een APS sensor;Leuk ! Kitlensje er ook maar bijgenomen; schijnt het goed te doen voor video.
-
Welnee.......ik heb beiden gestemd
-
Gewoon elke maand effe bijvullen, klaar
- 60 antwoorden
-
- 1
-
-
- reservoir
- ruitensproeier
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Testdrives op dit forum, hoe werkt dat eigenlijk, en mag ik es?
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
week verder.... Haat duiven ! -
Zit nu wel op het puntje van m'n stoel wie het beste antwoord heeft gegeven. Timo of ik vand.m laat het ons weten !
- 60 antwoorden
-
- 1
-
-
- reservoir
- ruitensproeier
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
bijgevuld met 5W30 ?
- 60 antwoorden
-
- reservoir
- ruitensproeier
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Ik zou aan folies niet te veel prutsen. Is ook niet echt nodig lijkt me.
-
Maar wat doen we met deze kennis Ik denk dat af en toe onder de kap kijken en bijvullen een hele goede methode is om nooit leeg te staan. Het is maar een idee
- 60 antwoorden
-
- reservoir
- ruitensproeier
-
(en 1 meer)
Getagd met: